2 клас І семестр ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ШАНОВНІ БАТЬКИ ТА УЧНІ! 


На цій сторінці будуть розміщені  матеріали уроків за розкладом та вказана форма їх проведення   (онлайн уроки або опрацювання за допомогою дистанційних засобів навчання)



Четвер 02.09:

1. Літературне читання: "Школа чекає нас. Н.Тріщ «Вересень-школярик» (с.4)"

1) переглянути презентацію (ознайомитися з  підручником)

Знову школа зустрічає нас. Наталія Тріщ «Вересень-школярик»

2) виразно читати вірш на с.4


2. УЖМ:  "Знову до школи!"

1) пригадати жести з теми: Школа

2) повторити дактиль

3) продактилювати своє ім я, та імена членів родини, друзів, вчителів, однокласників




П'ятниця 03.09:

1. ЯДС: Зміни. Я-другокласник. Що змінилося в мені? 

1) робота зі стіною слів: прочитати слова тижня "Знову разом" (спочатку дорослий, потім дитина), потренувати сприймання на слух (називати слово, дитина  вказує, яке саме слово звучало)


         

2) ознайомитись з підручником, опрацювати с.4-7 (роздивитись ілюстрації, дослідити зміни свого тіла за рік, визначити свій зріст та масу тіла)

2. Українська мова: "Звуки і букви"

1) переглянути презентацію, ознайомитись з підручником, диференційовано виконати усні вправи:

2) записати число, класна робота, вид роботи ("вправа")

3) письмово виконати вправи: 
№ 2 (прописати за зразком буквосполучення і слова);
№ 5 (списати прислів'я, підкреслити букви на позначення приголосних звуків);
№ 8 (записати лише ті утворені слова, що мають два склади).

3. Математика: "Лічба й арифметичні дії в межах 10"

1) повторити лічбу від 1 до 10 (відео):

2)ознайомитись з підручником, усно виконати № 1, 2

3) записати число, класна робота, вид роботи ("приклади/ задача")
письмово виконати Приклади 3 с.3

4) записати і розв'язати задачу про машинки:

                                                                 Задача



4. Мистецтво (образотворче): "Кличе-зве дзвіночок нас"

1) ознайомитись з підручником "Мистецтво" Ольга Лобова
2) опрацювати с.7
3) намалювати дзвіночок 



Понеділок 06.09:

1. ЯДС: "Що тобі допомагає зміцнити своє тіло? Здоров’я і хвороби. Що робити, щоб не хворіти?"

1) робота зі стіною слів: прочитати слова тижня "Моє зовнішнє "Я" " (спочатку дорослий, потім дитина), потренувати сприймання на слух (називати слово, дитина  вказує, яке саме слово звучало)

2) опрацювати с.13-14 в  книзі;

3) виконати завдання на с.10-11 у друкованому зошиті.


2. Літературне читання: "Найдорожче – золота хвилина. М Чепурна «Золота хвилина» (с.5")


2) виразно читати вірш «Золота хвилина» на с.5


3. Математика "Лічба в межах 20. Задачі на збільшення і зменшення числа. Порівняння чисел"

     1) повторити числа від 11 до 20:

2) УСНО виконати завдання у підручнику  на с.4: №№ 1, 5;

3)  у звичайному зошиті записати число, класна робота, 
і ПИСЬМОВО виконати   Завдання 2 та Приклади 4;

  4)  у друкованому зошиті - с.4


4. УЖМ "Дактилологія: виразність і темп дактилювання":

1) продактилювати текст :



Вівторок 07.09:

1. Літературне читання: "Книги -  наші друзі. «Монолог книжки» (за О. Моторним)"


2) прочитати оповіданння "Монолог книжки" на с.6
 
3) переглянути відео "Як твориться книжка" (за допомогою QR коду на с.6) 


2. Українська мова: "Алфавіт. Користування алфавітом у роботі зі словниками" с.5-6


2) УСНО виконати вправу 11;

3) ПИСЬМОВО виконати каліграфічні вправи, Вправа 12, Вправа 14 (за презентацією)

3. Математика: "Додавання і віднімання в межах 20. Доповнення рівностей. Розв’язування задач"  (с.5)

1) переглянути відео "Додавання і віднімання в межах 20"

2) у підручнику: № 1 - УСНО,     Приклади 3, Задача 5 - ПИСЬМОВО

3) у друкованому зошиті - с. 5


4. Трудове навчання: Застосування і види ниток. Вироби з кольорових ниток.  Аплікація. 

1) ознайомитися з матеріалами підручника с. 20-23

2) виготовити аплікацію за зразком на с.23 або за  відео Аплікація Їжачок-трудівничок або за власним задумом 


Середа 08.09:

1. ЯДС: "Твоя гігієна. Догляд за зубами"с.15-16 (онлайн)

2. Математика: "Відрізки. Сантиметр. Дециметр. Переставний закон додавання. Розв’язування задач " (с.6) (онлайн)

3. Українська мова: "Для чого потрібно знати алфавіт? Записування слів в алфавітному порядку (впр15-19) Робота з орфографічним і тлумачним словниками (впр.20-24)" (онлайн)

Посилання на словники для творчо-пошукового завдання (впр.21 і впр.23):
орфографічний словник: http://ukrlit.org/slovnyk
тлумачний словник: https://slovnyk.ua/index.php?swrd

4. Музичне мистецтво: "Види мистецтв. В. Лепешко «Поспішай до школи»."



1) ознайомитися з матеріалами підручника с.8-10 

2) прослухати пісню за QR коду на с.10, проплескати музичний ритм.










Четвер 09.09:

1. Літературне читання: "Бережи книгу! «Чому скаржилися книжечки» (за К. Грибом). Добір інтонації для читання. Складання правил поводження з книгою" (с.7-8)


2) прочитати оповідання на с.7-8

3) скласти правила поводження з книгою

2. УЖМ: "Дактилологія. Темп та синтаксичні паузи."

1) продактилювати текст, дотримуючись ритму, роблячи короткі паузи на місці ком та довгі - на місці крапок.




П'ятниця 10.09:


1. ЯДС: "Фізичні вправи та здоров’я (с.21-22) Здоров’я і хвороби. Загартування (с.23-24) (онлайн)


2. Українська мова: "Голосні звуки, позначення їх буквами. Звуко буквений аналіз слів (впр.25-28)" (онлайн)


3. Математика: "Порівняння виразу і числа в межах 20. Маса. Складання рівностей за схемами. Розв’язування задач (с.7)" (онлайн)


4. Мистецтво (образотворче): "Малювання сонечка за допомогою крапок, плям,ліній."

1) опрацювати с.11 у підручнику

2) намалювати сонечко


Понеділок 13.09:

1. ЯДС: "Звички та здоров’я. Здорові та шкідливі звички (с.25-26). Харчування і здоров’я (с.17-18)" (онлайн)


2. Літературне читання: "У кожного своя мова. Л. Полтава «Хто як говорить». Добір свого заголовка до вірша. Скоромовка (с.9-10)." (онлайн)

3. Математика: "Нумерація в межах 100. Метр. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння чисел (с.8)" (онлайн)


4. УЖМ: "Числа. Комбінація чисел з предметними відношеннями в межах 100" (онлайн)


Вівторок 14.09:


1. Літературне читання:  "Людина без знань – як птах без польоту. В. Романова «Виростай людиною».   (с.10-11)." (онлайн)


2. Українська мова: "Букви я,є,ю,ї, позначення ними голосних звуків. Звукобуквений аналіз слів (впр.29-33)" (онлайн)

3. Математика: "Розрядний склад числа. Розв’язування та порівняння задач (с.9)" (онлайн)

4. Трудове навчання: "Практична робота. М’яка іграшка з ниток «Рибка»"




Середа 15.09:


   1. ЯДС: "Земля та її форма. Глобус – модель Землі (с.33) Обертання Землі навколо своєї осі. Доба (с.34-35). Явища природи. 

1) ознайомитися з матеріалами у підручнику с.31-35


2) виконати завдання у друкованому зошиті с.21-23 



2. Українська мова: "Приголосні звуки, позначення їх буквами. Звукобуквений аналіз слів (впр. 34-38)"


1) ознайомитися  із пам'ятками по темі:

             

2) ПИСЬМОВО виконати впр.35


3. Математика: "Додавання і віднімання на основі нумерації в межах 100. Доповнення рівностей. (с.10)"    

Вхідна діагностична робота. 


1) виконати завдання у друкованому зошиті с.10 (№№ 1,3,5)


2) на подвійних аркушах в клітинку виконати Діагностичну роботу:

Діагностична  робота №1. 

учня/учениці 2-Б класу

Прізвище, ім'я 

1.Запиши «сусідів» чисел.

___12___


2.Порівняй.

16…25                          34…12


3.Обчисли

45-15=                          34+20=

45-22=                          68-68=


4. Розв’яжи  задачу

Маса щуки 12 кг, а маса сома — на 5 кг більша. Яка маса сома?


5. Накресли відрізок  довжиною 10 см і відрізок, який на 3 см довший. 

6.Перетвори.

16 см=___дм___см               1 дм 7 см=____см



4.Мистецтво (музичне): «До побачення, літо» муз.М.Чембержі,    сл.В.Пекура .  В.Подвала  «Музичні загадки». "

1) ознайомитися з матеріалами підручника с.13-14

2) прослухати пісню за QR коду на с.13

3) відгадати "Музичні загадки" на с.14


Четвер 16.09: 

1. Літературне читання: "Робота з дитячою книжкою"


2. Українська мова: "Вхідна діагностична робота"

1) виконати Роботу 1 "Звуки і букви. Алфавіт" с.3 у друкованому зошиті "УКРАЇНСЬКА МОВА Тестові роботи"

3. УЖМ: "Числа. Комбінація чисел з предметними відношеннями"

1) розглянути малюнки з прикладами

2) продактилювати чи показати жестами приклади називаю числа та предмети





П'ятниця 17.09:


1. ЯДС: "Як змінюється природа восени? Обертання Землі навколо Сонця. Пори року."


1) розглянути картинку "Ознаки осені"


2) переглянути відео Чому на Землі існують пори року.


3) опрацювати с.38-39 у підручнику


4) виконати завдання у друкованому зошиті с.24-25




2. Українська мова:"Розвиток зв’язного мовлення. 

Тема «У бібліотеці» (впр.39-40)"


1) розглянути слова з теми:


      


2) с.12 Вправа 39 (відгадати загадку і за допомогою QR-коду переглянути правила користування книгою)


3) с.12 Вправа 40 (за допомогою малюнка та запитань скласти УСНУ розповідь про бібліотеку"




3. Математика: "Розрядні числа. Таблиця розрядів. Розв’язування задач (с.11)" 


1)  УСНО виконати завдання № 2, 3 на с.11 у підручнику


2) виконати завдання у друкованому зошиті на с.11



4. Мистецтво (образотворче): "Малювання їжачка."


1) опрацювати с.15 у підручнику


2)  намалювати їжачка за зразками або за власним задумом





Понеділок 20.09:



1. ЯДС: "Досліджуємо властивості повітря (с.40)"


1) заповнити календар погоди


2) опрацювати с.40 у книзі


3) виконати завдання на с.26 у друкованому зошиті 



2. Літературне читання: "Знай, коли казати. Прислів’я. «Язик мій – ворог мій» (стаття з газети «Казковий вечір») (с.11-12)." (онлайн)



3. Математика: "Знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач (с.12)" (онлайн)



4. УЖМ: "Дії з числами"


1) показати жестами і розв’язати приклади 



Вівторок 21.09:


1. Літературне читання: "Легенда – жанр народної творчості. «Легенда про мову» (с.12)" 



2) читати текст на с.12

3) переглянути відео Легенда про мову


2. Українська мова: "Склад. Поділ слів на склади. Звукобуквений аналіз слів (впр. 41-47)"


2) ПИСЬМОВО виконати Вправу 45 та Вправу 47.



3. Математика: "Годинник. Плоскі фігури (с.13)"

1) розглянути картинки "Фігури" та "Плоскі геометричні фігури":





2) УСНО виконати №5, №6 на с.13 у підручнику

3) ПИСЬМОВО виконати завдання на с.13 у друкованому зошиті

4. Трудове навчання: "Практична робота. М’яка іграшка з ниток «Яблуко»"

1) виготовити "Яблуко" з ниток 



Середа 22.09:


1. ЯДС: "Як виникає вітер.(с.41)"

1) заповнити календар погоди


2) опрацювати с.41 у книзі


3) виконати завдання на с.27 у друкованому зошиті 



2. Математика: "Фігури у просторі. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.14)" (онлайн)


3. Українська мова: "Перенос слів із рядка в рядок. Доповнення речень (впр.48-52) Перенос слів зі збігом приголосних (впр.53-56) (онлайн)



4. Мистецтво (музичне): «Кити мистецтва». Поспівка «Ми вранці на уроки»

1)  опрацювати с.16-17 у книзі 


2) упізнати пісню, танець і марш на слух  за допомогою QR коду на с.17






Четвер 23.09:



1. Літературне читання: "Підсумок за розділом «Знання людини – що крила пташині» (с.12)"



2) виконати завдання за презентацією


2. Математика: "Закріплення вивченого матеріалу. Діагностична робота"


1) виконати завдання на с.15 у друкованому зошиті



3. УЖМ: "Числа. Дії з числами. Склад числа"


1) повторити і показати жестами склад чисел:






П’ятниця 24.09:


1. Математика: "Додавання частинами. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної (с.15)" (онлайн)

2. Українська мова:"Перенос слів з буквами ь та й усередині (впр.57-62)" (онлайн)

3. Мистецтво: "Малювання кита" (онлайн)




Понеділок 27.09:


1. ЯДС: "2-й місяць.   Способи  пізнання.
Інформація. Отримання й опрацювання інформації.(с.20). Водойми рідного краю(с.44) (онлайн)


2.Математика: "Віднімання частинами. Розв’язування задач (с.16)" (онлайн)



3. Літературне читання: Вже осінь на порозі. Осінь – чарівниця вже прийшла до нас. Прислів’я. «Як починається осінь» (за В. Сухомлинським). (с.13)"  (онлайн)



4. УЖМ: "Запитання жестовою мовою"

1) переглянути відео Запитання

2) показати жестами: 
- Хто говорить "гав-гав"?
- Який сьогодні день?
- Скільки кольорів у веселки?


Вівторок 28.09:


1. Літературне читання: "Осінні розваги. Н. Карпенко «Осінь розважається» (с.14)


2) читати вірш на с.14

2. Українська мова: Наголос. Наголошені й ненаголошені склади.  (впр.63-72)

1) переглянути презентацію Наголос у загальновживаних словах

2) переглянути відео казку Українська Народна Казка РУКАВИЧКА + ПИСЬМОВО виконати Вправу 67

3) УСНО - впр.69, ПИСЬМОВО - впр.72


3. Математика: "Таблиця додавання числа 2. Доповнення чисел до 10. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.17)"

1) у книзі:  
УСНО виконати №№ 1, 2, 3, 
ПИСЬМОВО №5а) - (записати короткий запис задачі, розв язання і відповідь)

2) у друкованому зошиті с.18 (лише №№ 1,3,5)


4. Мистецтво (музичне): Народне мистецтво. Українська народна пісня «Диби-диби»

1) опрацювати у підручнику с.20-22

2) прослухати пісню за допомогою QR коду на с.22 і  показати рукою рух мелодії



Середа 29.09:


1. ЯДС: "Як органи чуття допомагають пізнавати світ? Досліджуємо властивості води.(с.45)" (онлайн)


2. Математика: "Таблиця віднімання числа 2. Розв’язування задач (с.18)" (онлайн)



3. Українська мова: "Спостереження за зміною значення слова залежно від наголосу. Складання речень за малюнками (впр.77-81)" (онлайн)

Виконати Діагностичну роботу  № 2  

(с.5 в зошиті "Українська мова: Тестові роботи")


4. Трудове навчання: "Інструменти для роботи над аплікаціями. Художнє шнурування на картоні" (онлайн)






Четвер 30.09:



1. Літературне читання: "Птахи збираються в дорогу. «Чи далеко до осені?» (за В. Чухлібом) Зіставлення змісту твору та ілюстрацій. Читання діалогу (с.15-16)" (онлайн)



2. УЖМ: "Запитання(онлайн) 


3. Мистецтво (образотворче): "Ліплення гриба" (онлайн)



П’ятниця 01.10:


1. ЯДС: "Термометр. Вимірюємо температуру повітря, води (с.46-47)"


1) заповнити календар погоди

2) опрацювати у підручнику с.46-47

3) виконати завдання у друкованому зошиті на с.30-31


2. Математика: "Таблиця додавання числа 3. Складання і розв’язування задачі за схемою. Порівняння виразу і числа (с.19)"


1) у книзі на с.19 УСНО виконати № 3, № 5

2) у друкованому зошиті с.20 (лише №№ 1,2,4,5)


3. Українська мова: "Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Дружба» (впр.73-76)"

1) переглянути мультфільм за допомогою  QR коду на с.22 

2) скласти і записати коротку розповідь (2-3 речення) - Вправа 75












Понеділок 01.11:


1. ЯДС: "Рослини  нашої країни. Рослини восени" (онлайн)


2. Логопедичне заняття (Нетяженко Т.О.) (онлайн)


3. Літературне читання: "Символи нашої держави. З. Мензатюк «Український прапор»" (онлайн)


4. Математика: "Таблиця додавання числа 7. Складання і розв’язування задач за схемами" (онлайн)


5. УЖМ: "Обвязки членів родини" (онлайн) + матеріали для закріплення


Покажи жестами , що роблять мама і тато:

та прочитай і покажи жестовою мовою  вірш "Маленька господиня":



6. Розвиток слухового сприймання: "Слухання та розпізнавання музичних іграшок та інструментів" (онлайн)



Вівторок 02.11:


1. Літературне читання: Символи нашої держави. Н. Поклад «Герб». Перегляд мультфільму «Символи України», прислів’я. (с.24)


2) переглянути мультфільм "Символи України за QR-кодом с.24

3) виразно читати вірш "Герб"


2. Українська мова: Перенос слів із подовженим м’яким приголосним звуком. Утворення словосполучень (впр.136-140)


1) ПИСЬМОВО виконати:
впр. 136 (записати вислів "до побачення")
впр. 137 (записати варіанти слів "узбережжя" та "дослідження" для переносу)
впр. 139.


3. Математика: "Таблиця віднімання числа 7. Рік. Пори року. (с.33)"


1) у книзі с.33:  
УСНО виконати №№ 2, 5
ПИСЬМОВО - №3

2) у друкованому зошиті с.35


4. Трудове навчання: "Паперові об’ємні фігури. Виготовлення будиночка"

1) виготовити будиночок з паперу за схемою:




 Середа 03.11:



1. ЯДС: "Будова й різноманітність рослин нашої країни" (онлайн)


2. Логопедичне заняття (Нетяженко Т.О.) (онлайн)


3. Математика: "Закріплення таблиць додавання й віднімання чисел 6 і 7 (с.34)" (онлайн)


4. Українська мова: "Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова дзвінких приголосних звуків наприкінці складу і слова. Звукобуквений аналіз слів (впр.146-156)" (онлайн)


5. Фізична культура (Півень І.П.) (онлайн)


6. Мистецтво: "Перегляд мультфільму «Колосок». Мистецький твір до казки."


1) переглянути мультфільм Круть та Верть (Колосок)

2) намалювати ілюстрацію до казки



Четвер 04.11:


1. Літературне читання: "Дізнатися про минуле рідного краю. «Три брати – засновники Києва» (уривок з легенди) Л. Коваль «Київ»  (с.25)

1) переглянути презентацію Дізнавайся про минуле рідного краю. «Три брати — засновники Києва»


2) переглянути відео про Київ за QR-кодом с.25


3) прочитати уривок з легенди  «Три брати – засновники Києва»  та вірш Л. Коваль «Київ» 
 


2. УЖМ: "Мої обов’язки в сім’ї":

1) розглянути малюнки, проговорити та  продактилювати обов’язки:







3. Розвиток слухового сприймання: "Розрізнення імен та прізвищ однокласників. Сприйняття мовного матеріалу з теми «Осінь»."

1) виготовити пам'ятку "Мої однокласники" (з фотографіями та іменами і прізвищами учнів класу)

2) тренувати розрізнення на слух імен та прізвищ однокласників

3) вправлятися у вимові та сприйманні на слух слі з теми "Осінь":







П'ятниця 05.11:

  1. ЯДС: "3-й  місяць   Територія.Що таке територія? Територія нашої країни. Що таке кордон? Атрибути Української держави." (онлайн)


2. Логопедичне заняття: (Нетяженко Т.О.) (онлайн)


3. Математика: "Знаходження невідомого від’ємника. Задачі з двома запитаннями (с.35)" (онлайн)


4. Українська мова: "Закріплення вивченого про звуки і букви. Звукобуквений аналіз слів (впр.157-159) (онлайн)


5. Розвиток слухового сприймання: "Слухання та розпізнавання музичних іграшок та інструментів. Ритм звучання" (онлайн)


6. Виховне заняття: (Маслаган Ю.О.) (онлайн)




Понеділок 08.11:


1. ЯДС: "Що на території мого населеного пункту доступно для всіх?  Тиждень енергозбереження." (онлайн) + відеоматеріали

Дітям про енергозбереження


2. Логопедичне заняття (Нетяженко Т.О.) (онлайн)


3. Літературне читання: "
Скільки родичів у Києва? «Чи один на світі Київ?  (с.26-27)" (онлайн)


4. Математика: "
Таблиця додавання числа 8. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач" (онлайн)


5. УЖМ: "
Продукти харчування(онлайн) + відеоматеріали 

Жести - їжа і напої


6. Розвиток слухового сприймання: "Відтворення ритму музичних інструментів" (онлайн) + відеоматеріали




Вівторок 09.11:


1. Літературне читання: "Народні символи. Проведення мовного дослідження «Які квіти є в українському віночку?» Л. Савчук «Український віночок» (с.27-28)"

1) переглянути презентацію Народні символи Людмила Савчук «Український віночок»

2) переглянути відео"Які квіти є в українському віночку"  за QR-кодом с.27

3) виразно читати вірш "Український віночок" с.28



2. Українська мова: "Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Заячі забави» (впр.170-173)"

1) УСНО виконати: впр.170, впр.171, впр.172
2) ПИСЬМОВО виконати: впр.173.


3. Математика: "Таблиця віднімання числа 8. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач  (с.37)"

1) у книзі с.37:  
УСНО виконати №№ 1, 5
ПИСЬМОВО - №3

2) у друкованому зошиті с.39


4. Трудове навчання: "Вироби з природного матеріалу  «Цікаві тварини»"

1) виготовити аплікацію з листя (одну тварину на вибір):


Тиждень енергозбереження: провести дослідження "Добові показники витрат природніх ресурсів: а) вода б) електроенергія в) природній газ"


Декада "Технології сьогодення": виготовити казкових персонажів із Лего-конструктора  (фото дітей з виробами надіслати в повідомлення на Вайбер)


Середа 10.11:



1. ЯДС: "Досліджуємо, як поширюються плоди та насіння в природі.(с.61-62)" (онлайн)


2. Логопедичне заняття (Нетяженко Т.О.) (онлайн)


3. Математика: "Задачі на знаходження невідомого від’ємника (с.38)" (онлайн)


4. Українська мова: "Апостроф. Правило вживання апострофа. Доповнення речень. Перенос слів з апострофом.  (впр.160-169)" (онлайн)


5. Фізична культура (Півень І.П.) (онлайн)



Тиждень енергозбереження: Обговорення дослідження. Перегляд презентації  Збереження електроенергії та тепла (онлайн)


Четвер 11.11:


1. Літературне читання: "Підсумок за розділом «Україна – рідний край» (с.29)"

1) переглянути презентацію Підсумок за розділом «Україна — рідний край»

2) у книзі опрацювати с.29 
 


2. УЖМ: "Продукти харчування":

1) розглянути малюнок, проговорити та  продактилювати , хто що їсть:


2) розглянути малюнки, проговорити та  продактилювати послідовність приготування борщу та вареників:





3. Мистецтво: "С.Прокоф’єв «Дощ і веселка. Н. Май «Веселка»

Малювання веселки"


1) опрацювати с.34-37 у книзі


2) прослухати музичний твір С.Прокоф’єва "Дощ і веселка" за QR-кодом на с.35


3) послухати Н. Май «Веселка»за QR-кодом на с.36

2) намалювати веселку с.37



4. Розвиток слухового сприймання: "Розрізнення імен та по-батькові вчителів. Сприйняття на слух доручень з дієсловами «дай», «візьми» і назвами навчального приладдя"


1) виготовити пам'ятку "Мої вчителі" (з фотографіями та іменами і по-батькові вчителів на вихователя класу)

2) тренувати розрізнення на слух імен та прізвищ однокласників

3) вправлятися у сприйнятті на слух доручень з дієсловами "дай", "візьми" і назвами навчального приладдя 


(наприклад: "Дай ручку". "Візьми книгу" і т.д.)



Тиждень енергозбереження: намалювати малюнки "Енергозбереження очима дітей"(фото дітей з малюнками надіслати в повідомлення на Вайбер)

Декада "Технології сьогодення": переглянути відео "Таємниці Сонячної системи"  https://www.youtube.com/watch?v=ITub7NYgY2Y та пограти в онлайн-гру "Сонячна система" https://learningapps.org/2498885

 


П'ятниця 12.11:

 1. ЯДС: "Дикі та свійські тварини нашої території (с.66-67)

2) виконати завдання я на с.38 у друкованому зошиті

2. Українська мова: "Узагальнення знань учнів за темою «Звуки і букви» Склад. Наголос» Д/р № 4" 

Виконати завдання у друкованому зошиті "Тестові роботи": 
с.9 № 2,3 та с.11. № 1,2,3,4




3. Математика: "Таблиця додавання числа 9. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач  (с.39)" (онлайн)



4. Розвиток слухового сприймання: "Розпізнавання різного типу складів за звучанням" (онлайн)


Тиждень енергозбереження: підведення підсумків


5. Виховне заняття: (Маслаган Ю.О.) (онлайн)



Немає коментарів:

Дописати коментар

  Любі учні та шановні батьки!  Прийміть щирі поздоровлення до Дня Знань! Відмінних знань та цікавих відкриттів у новому навчальному році!  ...