ШАНОВНІ БАТЬКИ ТА УЧНІ!
На цій сторінці будуть розміщені матеріали уроків за розкладом та вказана форма їх проведення (онлайн уроки або опрацювання за допомогою дистанційних засобів навчання)
Четвер 02.09:
1. Літературне читання: "Школа чекає нас. Н.Тріщ «Вересень-школярик» (с.4)"
1) переглянути презентацію (ознайомитися з підручником)
Знову школа зустрічає нас. Наталія Тріщ «Вересень-школярик»
2) виразно читати вірш на с.4
2. УЖМ: "Знову до школи!"
1) пригадати жести з теми:
Школа
2) повторити дактиль
3) продактилювати своє ім я, та імена членів родини, друзів, вчителів, однокласників
П'ятниця 03.09:
1. ЯДС: Зміни. Я-другокласник. Що змінилося в мені?
1) робота зі стіною слів: прочитати слова тижня "Знову разом" (спочатку дорослий, потім дитина), потренувати сприймання на слух (називати слово, дитина вказує, яке саме слово звучало)
2) ознайомитись з підручником, опрацювати с.4-7 (роздивитись ілюстрації, дослідити зміни свого тіла за рік, визначити свій зріст та масу тіла)
2. Українська мова: "Звуки і букви"
1) переглянути презентацію, ознайомитись з підручником, диференційовано виконати усні вправи:
2) записати число, класна робота, вид роботи ("вправа")
3) письмово виконати вправи:
№ 2 (прописати за зразком буквосполучення і слова);
№ 5 (списати прислів'я, підкреслити букви на позначення приголосних звуків);
№ 8 (записати лише ті утворені слова, що мають два склади).
3. Математика: "Лічба й арифметичні дії в межах 10"
1) повторити лічбу від 1 до 10 (відео):
2)ознайомитись з підручником, усно виконати № 1, 2
3) записати число, класна робота, вид роботи ("приклади/ задача")
письмово виконати Приклади 3 с.3
4) записати і розв'язати задачу про машинки:
Задача
4. Мистецтво (образотворче): "Кличе-зве дзвіночок нас"
1) ознайомитись з підручником "Мистецтво" Ольга Лобова
2) опрацювати с.7
3) намалювати дзвіночок
Понеділок 06.09:
1. ЯДС: "Що тобі допомагає зміцнити своє тіло? Здоров’я і
хвороби. Що робити, щоб не хворіти?"
1) робота зі стіною слів: прочитати слова тижня "Моє зовнішнє "Я" " (спочатку дорослий, потім дитина), потренувати сприймання на слух (називати слово, дитина вказує, яке саме слово звучало)
2) опрацювати с.13-14 в книзі;
3) виконати завдання на с.10-11 у друкованому зошиті.
2. Літературне читання: "Найдорожче – золота хвилина. М Чепурна «Золота хвилина»
(с.5")
2) виразно читати вірш «Золота хвилина» на с.5
3. Математика "Лічба в
межах 20. Задачі на збільшення і зменшення числа. Порівняння чисел"
1) повторити числа від 11 до 20:

2) УСНО виконати завдання у підручнику на с.4: №№ 1, 5;
3) у звичайному зошиті записати число, класна робота,
і ПИСЬМОВО виконати Завдання 2 та Приклади 4;
4) у друкованому зошиті - с.4
4. УЖМ "Дактилологія: виразність і темп дактилювання":
1) продактилювати текст :
Вівторок 07.09:
1. Літературне читання: "Книги - наші
друзі. «Монолог книжки» (за О. Моторним)"
2) прочитати оповіданння "Монолог книжки" на с.6
3) переглянути відео "Як твориться книжка" (за допомогою QR коду на с.6)
2. Українська мова: "Алфавіт. Користування алфавітом у роботі зі
словниками" с.5-6
2) УСНО виконати вправу 11;
3) ПИСЬМОВО виконати каліграфічні вправи, Вправа 12, Вправа 14 (за презентацією)
3. Математика: "Додавання
і віднімання в межах 20. Доповнення рівностей. Розв’язування задач" (с.5)
1) переглянути відео "Додавання і віднімання в межах 20"
2) у підручнику: № 1 - УСНО, Приклади 3, Задача 5 - ПИСЬМОВО
3) у друкованому зошиті - с. 5
4. Трудове навчання: Застосування і види ниток. Вироби
з кольорових ниток. Аплікація.
1) ознайомитися з матеріалами підручника с. 20-23
Середа 08.09:
1. ЯДС: "Твоя гігієна. Догляд за зубами"с.15-16 (онлайн)
2. Математика: "Відрізки.
Сантиметр. Дециметр. Переставний закон додавання. Розв’язування задач " (с.6) (онлайн)
3. Українська мова: "Для чого потрібно знати
алфавіт? Записування слів в алфавітному порядку (впр15-19) Робота з
орфографічним і тлумачним словниками (впр.20-24)" (онлайн)
Посилання на словники для творчо-пошукового завдання (впр.21 і впр.23):
4. Музичне мистецтво: "Види мистецтв. В. Лепешко
«Поспішай до школи»."
1) ознайомитися з матеріалами підручника с.8-10
2) прослухати пісню за QR коду на с.10, проплескати музичний ритм.
Четвер 09.09:
1. Літературне читання: "Бережи книгу! «Чому скаржилися книжечки» (за К. Грибом).
Добір інтонації для читання. Складання правил поводження з книгою" (с.7-8)
2) прочитати оповідання на с.7-8
3) скласти правила поводження з книгою
2. УЖМ: "Дактилологія. Темп та синтаксичні паузи."
1) продактилювати текст, дотримуючись ритму, роблячи короткі паузи на місці ком та довгі - на місці крапок.
П'ятниця 10.09:
1. ЯДС: "Фізичні вправи та здоров’я (с.21-22) Здоров’я і хвороби. Загартування (с.23-24) (онлайн)
2. Українська мова: "Голосні звуки, позначення їх
буквами. Звуко буквений аналіз слів (впр.25-28)" (онлайн)
3. Математика: "Порівняння
виразу і числа в межах 20. Маса. Складання рівностей за схемами. Розв’язування
задач (с.7)" (онлайн)
4. Мистецтво (образотворче): "Малювання
сонечка за допомогою крапок, плям,ліній."
1) опрацювати с.11 у підручнику
2) намалювати сонечко
Понеділок 13.09:
1. ЯДС: "Звички та здоров’я. Здорові та шкідливі звички (с.25-26). Харчування і здоров’я (с.17-18)" (онлайн)
2. Літературне читання: "У кожного своя мова. Л. Полтава «Хто як говорить». Добір свого заголовка до
вірша. Скоромовка (с.9-10)." (онлайн)
3. Математика: "Нумерація
в межах 100. Метр. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння чисел (с.8)" (онлайн)
4. УЖМ: "Числа. Комбінація чисел з предметними відношеннями в межах 100" (онлайн)
Вівторок 14.09:
1. Літературне читання: "Людина без знань – як птах без польоту. В. Романова «Виростай людиною». (с.10-11)." (онлайн)
2. Українська мова: "Букви я,є,ю,ї, позначення ними
голосних звуків. Звукобуквений аналіз слів (впр.29-33)" (онлайн)
3. Математика: "Розрядний
склад числа. Розв’язування та порівняння задач (с.9)" (онлайн)
4. Трудове навчання: "Практична робота. М’яка іграшка з ниток «Рибка»"
Середа 15.09:
1. ЯДС: "Земля та її форма. Глобус – модель Землі (с.33) Обертання Землі навколо своєї осі. Доба (с.34-35). Явища природи.
1) ознайомитися з матеріалами у підручнику с.31-35
2) виконати завдання у друкованому зошиті с.21-23
2. Українська мова: "Приголосні звуки, позначення їх буквами.
Звукобуквений аналіз слів (впр. 34-38)"
1) ознайомитися із пам'ятками по темі:
2) ПИСЬМОВО виконати впр.35
3. Математика: "Додавання
і віднімання на основі нумерації в межах 100. Доповнення рівностей. (с.10)" Вхідна діагностична робота.
1) виконати завдання у друкованому зошиті с.10 (№№ 1,3,5)
2) на подвійних аркушах в клітинку виконати Діагностичну роботу: Діагностична робота
№1. учня/учениці 2-Б класу Прізвище, ім'я 1.Запиши «сусідів» чисел. ___12___
2.Порівняй. 16…25 34…12
3.Обчисли 45-15= 34+20= 45-22= 68-68=
4. Розв’яжи задачу
Маса щуки 12 кг, а маса сома — на 5 кг більша. Яка маса сома?
5. Накресли
відрізок довжиною 10 см і відрізок, який на 3 см довший.
6.Перетвори.
16 см=___дм___см 1 дм 7 см=____см
4.Мистецтво (музичне): «До побачення, літо» муз.М.Чембержі, сл.В.Пекура . В.Подвала «Музичні загадки». "
1) ознайомитися з матеріалами підручника с.13-14
2) прослухати пісню за QR коду на с.13
3) відгадати "Музичні загадки" на с.14
Четвер 16.09: 1. Літературне читання: "Робота з дитячою книжкою"
2. Українська мова: "Вхідна діагностична робота"
1) виконати Роботу 1 "Звуки і букви. Алфавіт" с.3 у друкованому зошиті "УКРАЇНСЬКА МОВА Тестові роботи"
3. УЖМ: "Числа. Комбінація чисел з предметними відношеннями"1) розглянути малюнки з прикладами
2) продактилювати чи показати жестами приклади називаю числа та предмети
П'ятниця 17.09:
1. ЯДС: "Як змінюється природа восени? Обертання
Землі навколо Сонця. Пори року."
1) розглянути картинку "Ознаки осені"
2) переглянути відео Чому на Землі існують пори року.
3) опрацювати с.38-39 у підручнику
4) виконати завдання у друкованому зошиті с.24-25
2. Українська мова:"Розвиток зв’язного мовлення.
Тема «У бібліотеці» (впр.39-40)"
1) розглянути слова з теми:

2) с.12 Вправа 39 (відгадати загадку і за допомогою QR-коду переглянути правила користування книгою)
3) с.12 Вправа 40 (за допомогою малюнка та запитань скласти УСНУ розповідь про бібліотеку"
3. Математика: "Розрядні
числа. Таблиця розрядів. Розв’язування задач (с.11)"
1) УСНО виконати завдання № 2, 3 на с.11 у підручнику
2) виконати завдання у друкованому зошиті на с.11
4. Мистецтво (образотворче): "Малювання
їжачка."
1) опрацювати с.15 у підручнику
2) намалювати їжачка за зразками або за власним задумом
Понеділок 20.09:
1. ЯДС: "Досліджуємо властивості повітря (с.40)"
1) заповнити календар погоди
2) опрацювати с.40 у книзі
3) виконати завдання на с.26 у друкованому зошиті
2. Літературне читання: "Знай, коли казати. Прислів’я. «Язик мій – ворог мій» (стаття з газети «Казковий вечір») (с.11-12)." (онлайн)
3. Математика: "Знаходження
невідомого доданка. Розв’язування задач (с.12)" (онлайн)
4. УЖМ: "Дії з числами"
1) показати жестами і розв’язати приклади
Вівторок 21.09:
1. Літературне читання: "Легенда – жанр народної творчості. «Легенда про мову»
(с.12)"
2. Українська мова: "Склад. Поділ слів на склади.
Звукобуквений аналіз слів (впр. 41-47)"
2) ПИСЬМОВО виконати Вправу 45 та Вправу 47.
3. Математика: "Годинник.
Плоскі фігури (с.13)"1) розглянути картинки "Фігури" та "Плоскі геометричні фігури":
2) УСНО виконати №5, №6 на с.13 у підручнику
3) ПИСЬМОВО виконати завдання на с.13 у друкованому зошиті
4. Трудове навчання: "Практична робота. М’яка іграшка з ниток «Яблуко»"1) виготовити "Яблуко" з ниток
Середа 22.09:
1. ЯДС: "Як виникає вітер.(с.41)"1) заповнити календар погоди
2) опрацювати с.41 у книзі
3) виконати завдання на с.27 у друкованому зошиті
2. Математика: "Фігури у
просторі. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.14)" (онлайн)
3. Українська мова: "Перенос слів із рядка в рядок.
Доповнення речень (впр.48-52) Перенос слів зі збігом приголосних (впр.53-56) (онлайн)
4. Мистецтво (музичне): «Кити мистецтва». Поспівка «Ми
вранці на уроки»
1) опрацювати с.16-17 у книзі
2) упізнати пісню, танець і марш на слух за допомогою QR коду на с.17
Четвер 23.09:
1. Літературне читання: "Підсумок за розділом «Знання людини – що крила пташині» (с.12)"
2) виконати завдання за презентацією
2. Математика: "Закріплення вивченого матеріалу. Діагностична робота"
1) виконати завдання на с.15 у друкованому зошиті
3. УЖМ: "Числа. Дії з числами. Склад числа"
1) повторити і показати жестами склад чисел:
П’ятниця 24.09:
1. Математика: "Додавання частинами. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної (с.15)" (онлайн)
2. Українська мова:"Перенос слів з буквами ь та й
усередині (впр.57-62)" (онлайн)
3. Мистецтво: "Малювання
кита" (онлайн)
Понеділок 27.09:
1. ЯДС: "2-й місяць. Способи пізнання. Інформація. Отримання й опрацювання інформації.(с.20). Водойми рідного краю(с.44) (онлайн) 2.Математика: "Віднімання
частинами. Розв’язування задач (с.16)" (онлайн)
3. Літературне читання: " Вже осінь на порозі. Осінь – чарівниця вже прийшла до нас. Прислів’я. «Як
починається осінь» (за В. Сухомлинським). (с.13)" (онлайн)
4. УЖМ: "Запитання жестовою мовою"
2) показати жестами: - Хто говорить "гав-гав"? - Який сьогодні день? - Скільки кольорів у веселки?
Вівторок 28.09:
1. Літературне читання: "Осінні розваги. Н. Карпенко «Осінь розважається» (с.14)
2) читати вірш на с.14
2. Українська мова: Наголос. Наголошені й ненаголошені склади. (впр.63-72)
3) УСНО - впр.69, ПИСЬМОВО - впр.72
3. Математика: "Таблиця
додавання числа 2. Доповнення чисел до 10. Складання
і розв’язування задач за короткими записами (с.17)"
1) у книзі: УСНО виконати №№ 1, 2, 3, ПИСЬМОВО №5а) - (записати короткий запис задачі, розв язання і відповідь)
2) у друкованому зошиті с.18 (лише №№ 1,3,5)
4. Мистецтво (музичне): Народне мистецтво. Українська
народна пісня «Диби-диби»
1) опрацювати у підручнику с.20-22
2) прослухати пісню за допомогою QR коду на с.22 і показати рукою рух мелодії
Середа 29.09:
1. ЯДС: "Як органи чуття допомагають пізнавати світ? Досліджуємо властивості води.(с.45)" (онлайн)
2. Математика: "Таблиця
віднімання числа 2. Розв’язування задач (с.18)" (онлайн)3. Українська мова: "Спостереження за зміною
значення слова залежно від наголосу. Складання речень за малюнками (впр.77-81)" (онлайн)Виконати Діагностичну роботу № 2 (с.5 в зошиті "Українська мова: Тестові роботи")
4. Трудове навчання: "Інструменти для роботи над аплікаціями. Художнє
шнурування на картоні" (онлайн)
Четвер 30.09:
1. Літературне читання: "Птахи збираються в дорогу. «Чи далеко до осені?» (за В.
Чухлібом) Зіставлення змісту твору та ілюстрацій. Читання діалогу (с.15-16)" (онлайн)
2. УЖМ: "Запитання" (онлайн)
3. Мистецтво (образотворче): "Ліплення гриба" (онлайн)
П’ятниця 01.10:
1. ЯДС: "Термометр. Вимірюємо температуру повітря, води (с.46-47)"
1) заповнити календар погоди
2) опрацювати у підручнику с.46-47
3) виконати завдання у друкованому зошиті на с.30-31
2. Математика: "Таблиця
додавання числа 3. Складання і розв’язування задачі за схемою. Порівняння
виразу і числа (с.19)"1) у книзі на с.19 УСНО виконати № 3, № 5
2) у друкованому зошиті с.20 (лише №№ 1,2,4,5)
3. Українська мова: "Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Дружба» (впр.73-76)"1) переглянути мультфільм за допомогою QR коду на с.22
2) скласти і записати коротку розповідь (2-3 речення) - Вправа 75
Понеділок 01.11:
1. ЯДС: "Рослини нашої країни. Рослини восени" (онлайн) 2. Логопедичне заняття (Нетяженко Т.О.) (онлайн)
3. Літературне читання: "Символи
нашої держави. З. Мензатюк «Український прапор»" (онлайн)
4. Математика: "Таблиця
додавання числа 7. Складання і розв’язування задач за схемами" (онлайн)
5. УЖМ: "Обвязки членів родини" (онлайн) + матеріали для закріплення
Покажи жестами , що роблять мама і тато: та прочитай і покажи жестовою мовою вірш "Маленька господиня": 6. Розвиток слухового сприймання: "Слухання та розпізнавання музичних іграшок та інструментів" (онлайн)
Вівторок 02.11:
1. Літературне читання: Символи нашої держави. Н. Поклад «Герб». Перегляд
мультфільму «Символи України», прислів’я. (с.24)
2) переглянути мультфільм "Символи України за QR-кодом с.24
3) виразно читати вірш "Герб"
2. Українська мова: Перенос слів із подовженим
м’яким приголосним звуком. Утворення словосполучень (впр.136-140)
1) ПИСЬМОВО виконати: впр. 136 (записати вислів "до побачення") впр. 137 (записати варіанти слів "узбережжя" та "дослідження" для переносу) впр. 139.
3. Математика: "Таблиця
віднімання числа 7. Рік. Пори року. (с.33)"
1) у книзі с.33: УСНО виконати №№ 2, 5 ПИСЬМОВО - №3
2) у друкованому зошиті с.35
4. Трудове навчання: "Паперові об’ємні фігури. Виготовлення будиночка"1) виготовити будиночок з паперу за схемою:
Середа 03.11:
1. ЯДС: "Будова й різноманітність рослин нашої країни" (онлайн) 2. Логопедичне заняття (Нетяженко Т.О.) (онлайн)
3. Математика: "Закріплення
таблиць додавання й віднімання чисел 6 і 7 (с.34)" (онлайн)
4. Українська мова: "Дзвінкі та глухі приголосні
звуки. Вимова дзвінких приголосних звуків
наприкінці складу і слова. Звукобуквений аналіз слів (впр.146-156)" (онлайн) 5. Фізична культура (Півень І.П.) (онлайн)
6. Мистецтво: "Перегляд мультфільму «Колосок». Мистецький твір до казки."
2) намалювати ілюстрацію до казки
Четвер 04.11:
1. Літературне читання: "Дізнатися про минуле рідного краю. «Три брати –
засновники Києва» (уривок з легенди) Л. Коваль «Київ» (с.25) 2) переглянути відео про Київ за QR-кодом с.25
3) прочитати уривок з легенди «Три брати – засновники Києва» та вірш Л. Коваль «Київ»
2. УЖМ: "Мої обов’язки в сім’ї":1) розглянути малюнки, проговорити та продактилювати обов’язки:3. Розвиток слухового сприймання: "Розрізнення імен та
прізвищ однокласників. Сприйняття мовного матеріалу з теми «Осінь»."1) виготовити пам'ятку "Мої однокласники" (з фотографіями та іменами і прізвищами учнів класу)
2) тренувати розрізнення на слух імен та прізвищ однокласників
3) вправлятися у вимові та сприйманні на слух слі з теми "Осінь": 1. ЯДС: "3-й місяць Територія.Що таке територія? Територія нашої країни. Що таке кордон? Атрибути Української держави." (онлайн)
2. Логопедичне заняття: (Нетяженко Т.О.) (онлайн)
3. Математика: "Знаходження
невідомого від’ємника. Задачі з двома запитаннями (с.35)" (онлайн) 4. Українська мова: "Закріплення вивченого про звуки
і букви. Звукобуквений аналіз слів (впр.157-159) (онлайн)
5. Розвиток слухового сприймання: "Слухання та розпізнавання музичних іграшок та інструментів. Ритм звучання" (онлайн)
6. Виховне заняття: (Маслаган Ю.О.) (онлайн)
Понеділок 08.11:
1. ЯДС: "Що на території мого населеного пункту доступно
для всіх? Тиждень енергозбереження." (онлайн) + відеоматеріали 2. Логопедичне заняття (Нетяженко Т.О.) (онлайн)
3. Літературне читання: "Скільки родичів у Києва? «Чи один на світі Київ? (с.26-27)" (онлайн)
4. Математика: "Таблиця
додавання числа 8. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач" (онлайн)
5. УЖМ: "Продукти харчування" (онлайн) + відеоматеріали
6. Розвиток слухового сприймання: "Відтворення ритму музичних інструментів" (онлайн) + відеоматеріали
Вівторок 09.11:
1. Літературне читання: "Народні символи. Проведення мовного дослідження «Які
квіти є в українському віночку?» Л. Савчук «Український віночок» (с.27-28)"
2) переглянути відео"Які квіти є в українському віночку" за QR-кодом с.273) виразно читати вірш "Український віночок" с.28
2. Українська мова: "Розвиток зв’язного мовлення.
Тема «Заячі забави» (впр.170-173)"1) УСНО виконати: впр.170, впр.171, впр.172 2) ПИСЬМОВО виконати: впр.173.
3. Математика: "Таблиця
віднімання числа 8. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.37)"1) у книзі с.37: УСНО виконати №№ 1, 5 ПИСЬМОВО - №3
2) у друкованому зошиті с.39
4. Трудове навчання: "Вироби з природного матеріалу «Цікаві тварини»"1) виготовити аплікацію з листя (одну тварину на вибір):
Тиждень енергозбереження: провести дослідження "Добові показники витрат природніх ресурсів: а) вода б) електроенергія в) природній газ"
Декада "Технології сьогодення": виготовити казкових персонажів із Лего-конструктора (фото дітей з виробами надіслати в повідомлення на Вайбер)
Середа 10.11:
1. ЯДС: "Досліджуємо, як поширюються плоди та насіння в природі.(с.61-62)" (онлайн) 2. Логопедичне заняття (Нетяженко Т.О.) (онлайн)
3. Математика: "Задачі на
знаходження невідомого від’ємника (с.38)" (онлайн)
4. Українська мова: "Апостроф. Правило вживання апострофа. Доповнення речень. Перенос слів з апострофом. (впр.160-169)" (онлайн)
5. Фізична культура (Півень І.П.) (онлайн)
Тиждень енергозбереження: Обговорення дослідження. Перегляд презентації + Збереження електроенергії та тепла (онлайн)
Четвер 11.11:
1. Літературне читання: "Підсумок
за розділом «Україна – рідний край» (с.29)"2) у книзі опрацювати с.29
2. УЖМ: "Продукти харчування":1) розглянути малюнок, проговорити та продактилювати , хто що їсть:
2) розглянути малюнки, проговорити та продактилювати послідовність приготування борщу та вареників:3. Мистецтво: "С.Прокоф’єв «Дощ і веселка. Н. Май «Веселка»
Малювання веселки"
1) опрацювати с.34-37 у книзі
2) прослухати музичний твір С.Прокоф’єва "Дощ і веселка" за QR-кодом на с.35
3) послухати Н. Май «Веселка»за QR-кодом на с.362) намалювати веселку с.37
| | |
4. Розвиток слухового сприймання: "Розрізнення імен та по-батькові вчителів. Сприйняття на слух доручень
з дієсловами «дай», «візьми» і назвами навчального приладдя"
1) виготовити пам'ятку "Мої вчителі" (з фотографіями та іменами і по-батькові вчителів на вихователя класу)
2) тренувати розрізнення на слух імен та прізвищ однокласників
3) вправлятися у сприйнятті на слух доручень з дієсловами "дай", "візьми" і назвами навчального приладдя |
(наприклад: "Дай ручку". "Візьми книгу" і т.д.)
Тиждень енергозбереження: намалювати малюнки "Енергозбереження очима дітей"(фото дітей з малюнками надіслати в повідомлення на Вайбер)
П'ятниця 12.11:
1. ЯДС: "Дикі та свійські тварини нашої території (с.66-67)"
2) виконати завдання я на с.38 у друкованому зошиті
2. Українська мова: "Узагальнення знань учнів за темою «Звуки і букви» Склад. Наголос» Д/р № 4"
Виконати завдання у друкованому зошиті "Тестові роботи":
с.9 № 2,3 та с.11. № 1,2,3,4
3. Математика: "Таблиця
додавання числа 9. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.39)" (онлайн)
4. Розвиток слухового сприймання: "Розпізнавання різного типу складів за звучанням" (онлайн)
Тиждень енергозбереження: підведення підсумків
5. Виховне заняття: (Маслаган Ю.О.) (онлайн)
Немає коментарів:
Дописати коментар