3 клас ІІ семестр ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ



 Понеділок 09.01:

1. Українська мова: "Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу (повторення)":

1) наочність (пригадування парних приголосних звуків):
2) практичні письмові вправи:



2. Математика: "Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд":

1) книга: дослідження письмово додавання с.108 - усно

2) № 811 - письмово

3) домашнє завдання: № 814 (перший стовпчик) - письмово


3. ЯДС + УЖМ : "Чим особливий різноманітний світ рослин? Види рослин":

1) розучування жестової лексики: 




4. РССФВ: "Розрізнення джерела звучання. Сприймання мовленнєвого матеріалу з теми «Зима». Формування навичок координації рухів очей": 

1) слухові вправи:

2) мовленнєва тема "Зима":


3) вправа Слідкуй за сніжинкою (фізхвилинка для очей)




Вівторок 10.01:

1. ЯДС: "Чому квіткові — найпоширеніші рослини на Землі?":

1) наочність: 


2. Читання: "Вступ до розділу «Легенди рідного краю». Навчальне аудіювання: народна легенда «Дністер»":

1) книга с. 90


3) текст:
                                   Дністер
Колись у давнину тут, де Дністер зараз плине, протікав собі маленький безіменний струмок, а вздовж нього люди жили. Були серед них мисливці, хлібороби. І мали вони свій календар. Чи то сіяти треба було, чи свята якогось чекали, то щоб не збитись з ліку, вони кожен день позначали на піску, що був на березі струмка, позначками. Що не день, то нова позначка. По тих позначках вони знали, скільки днів залишилося, наприклад, до весни...
 
Але одного разу струмок розлився на довколишні поля і затопив береги. Коли вранці вода спала, вийшли люди на берег, а їхніх позначок на піску нема.
 
—    Хтось дні стер, — бідкались люди, і самі собі відповідали:
—    Та хто?! Струмок дні стер.
 
З того часу і стали називати струмок, який дні стер, — Дністер.
 
Тепер це вже не струмок, а велика річка. А бере вона початок аж у самих Карпатах з-під могутнього дуба, де вода пробила одного разу дно, і б'є угору фонтаном вище того дуба.



3. Математика: "Додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Знаходження периметра прямокутника": 

1) пам'ятка:

2) книга - № 826, 831 - письмово


4. Трудове навчання: "Побутове самообслуговування. Догляд за рослинами":

1) наочність:


2) провести дослідження "Мої кімнатні рослини: який догляд їм необхідний?"




Середа 11.01:


1. Українська мова: "Префікс як значуща частина слова. Навчаюся визначати префікси у словах, творити слова за допомогою префіксів. Ч.1 с.84-85, впр-1-5":

1) усні завдання:
2) письмова вправа с.85 Впр.2
перевірка: 



2. Математика: "Віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд":

1)  № 834 - дослідження
      № 835 - письмово

2) домашнє завдання: № 839 (перший стовпчик) - письмово

3. Читання: "Гарна дівчина, як маків цвіт. Легенда про мак. (легенда Наддніпрянщини)": 

1) 


2) книга - с.90-92


4. РССФВ: "Розпізнавання звуків природи. Звуки та їх поєднання у словах, фразах: дзвінких і глухих п-б":






Четвер 12.01:

1. ЯДС: "Які рослини називають хвойними?":

1) наочність:






2. Читання: "Квіти – землі окраса. Легенда про сон-траву (народна легенда)":

1)

2) книга - с. 92-94


3. Мистецтво: "Мандрівка у світ фантастики":


2) виконання пісні: Д. Пташинська Планета дитинства.   (с.54-55)

3) виконання зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці) (с. 56-57).


4. РССФВ: "Розвиток уваги, закріплення лексики на зимову тематику.  Звуки та їх поєднання у словах, фразах: дзвінких і глухих т-д":

1) дидактична гра"Чого не стало?" Зима (сніжинка, мандарин, свічка, шарф) 

2)








П' ятниця 13.01:

1. Українська мова: "Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з префіксами роз-, без-":

1) 


2) книга с. 86-87 - Впр. 6 - усно, 8 - письмово

3) домашнє завдання: Впр.9 - письмово



2. Математика: "Додавання трицифрових чисел у випадку утворення нулів у сум":

1) № 843 - дослідження ,
 № 845 - письмово


3. УЖМ+РССФВ: "Квіти. Співвідношення назв та малюнків квітів. Ритмічна вправаЗвуки та їх поєднання у словах, фразах: г- х":


2)





Понеділок 16.01:

1. Українська мова: "Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з префіксами с-; з-; зі":

 1) 



2) книга - с. 88-89 Впр.11, 13 -  усно  Впр.14 - письмово



2. Математика: "Додавання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд": 

1) книга - № 852 - дослідження письмово

2) № 857, 858 - письмово


3. ЯДС+УЖМ: "Які рослини належать до культурних? Рослини саду та городу": 

1) пригадування жестової лексики: 





4. РССФВ: "Робота над складовою структурою словаСприймання мовленнєвого матеріалу з теми «Зимові розваги»

1)



2) 






Вівторок 17.01:

1. ЯДС: "На які групи поділяють культурні рослини?":





2. Читання: "За добро добром віддячать. Ф. Мамчур «Бузина" Складання плану легенди":

1) книга - с. 94-96

2) 

3) скласти план до легенди


3. Математика: "Математичні задачі та дослідження":

1) книга - № 869, 872 - письмово


4. Трудове навчання: "Побутове самообслуговування. Догляд за домашніми тваринами":

1) 


2) провести практичне дослідження:
"Як доглядати за моїм домашнім улюбленцем" або 
"Про яку тваринку я мрію і як за нею потім буду доглядати"



Середа 18.01:


1. Українська мова: "Вимова і написання слів з апострофом. Правильно вимовляю і записую слова з апострофом":

1)


 2) книга - с. 90-92 В
пр 1,  усно, Впр.2 - письмово, 

3) домашнє завдання: Впр. 4 - письмово



2. Математика: "Віднімання двоцифрових і трицифрових чисел, що містять нулі":

1) приклади-пояснення:
      -1                         
   40                     
 - 17  
   23
 
        -1
  670
- 258
  412


2) книга - № 878, 879 - письмово



3. Читання: "Де козак, там і слава. Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького (народна легенда)":

1)  наочність:




2) книга -  с. 96-97



4. РССФВ: "Розрізнення звуків, що продукує людина.  Звуки та їх поєднання у словах, фразах: дзвінких і глухих з- с":


3) презентація Диференціація С-З






Четвер 19.01:

1. ЯДС: "Як розмножуються рослини?": 




2. Читання: "Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Легенди рідного краю» Наші проєкти. ДР №  6":

1) книга -  с. 97  намалювати ілюстрацію до однієї з прочитаних легенд 


3. Мистецтво: "Мандрівка у світ фантастики (продовження). 

Ю. Тесняк «Карлсон». Юрій Весняк "Карлсон"

2) поняття "ансамбль" - с.59

3) зображення композиції «Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці, фломастери) (с. 60-61).



4. РССФВ: "Розрізнення та відтворення складів зі збігом приголосних. Звуки та їх поєднання у словах, фразах: дзвінких і глухих в-ф":

1) читати та впізнавати на слух склади: 





П'ятниця 20.01:

1. Українська мова: "Навчаюся писати слова з апострофом після префіксів":

1)


2) книга - с.92-93, Впр. 5- усно, Впр.6 - письмо


2. Математика: "Віднімання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд": 

1) № 885, 888 - усно,  № 889 - письмово
 



3. УЖМ+РССФВ: "Кімнатні рослини. Розрізнення слів і речень за малюнками. Звуки та їх поєднання у словах, фразах: ш-щ-ч": 

1)


3)



Виховний захід:




Понеділок 23.01:

1. Українська мова:  "Навчаюся переносити слова з апострофом. Утворення слів за допомогою префіксів":

1)


2) книга - с.93 Впр.10 - письмово



2. Математика: "Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел": 

1) книга - № 893

2) задача:                                                             




3. ЯДС+УЖМ: "Різновиди рослин. Як середовище існування впливає на рослини? ":

1) 


2) онлайн-гра Дерева. Кущі. Трави




4. РССФВ: "Розрізнення джерела звучання. Сприйняття на слух назв домашніх тварин": 

1) слухові вправи:

2) лексика:





Вівторок 24.01:


1. ЯДС: "Якими бувають ліси та луки?":



2. Читання: "Позакласне читання": 






3. Математика: "Усне та письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000":


2) книга - № 903 - письмово



4. Трудове навчання: "Створення моделі робота з конструктора або підручних матеріалів":

1) виготовити робота з лего:







Середа 25.01:


1. Українська мова: "Навчаюся творити слова за допомогою суфіксів. Добір спільнокореневих слів":

1) 

2) с.95 Впр. 3- письмово

3) письмово: 



2. Математика: "Математичні задачі та дослідження":

письмові задачі:
Задача 912

5 дн. - 450 кг печива
1 дн. - ?

Розв'язання:
1)

Відповідь:



Задача 913

4 год - 20 кг квасолі
1 год -?
20 год - ?

Розв'язання:
1)

2)
Відповідь:



3. Читання: "Вступ до розділу «Читаю байку для науки» Байка навчає, на розум навертає. Байка. Езоп «Пастух-жартівник» ": 

1) наочність:


2) читання байки Пастух-жартівник



4. РССФВ: "Сприймання коротких реплік та їх відтворення. Звуки та їх поєднання у словах:  ф-фь )": 

1) фраза "близько-далеко":




2) диференціація в-ф:



Четвер 26.01:


1. ЯДС: "Які рослини заселили водойми та їхні береги?": 



2. Читання: "У лиху годину пізнаєш вірну людину. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь»":


1) книга - с.98-100



3. Мистецтво: "Чарівні дива":


(з альбому «Снігова Королева»). 

2) виконання: "Баба снігова" М.Ровенко     (с. 62-63).

3) зробити зображення крижаного палацу Снігової Королеви (техніка за вибором) (с. 64-65).



4. РРССФВ: "Розрізнення та відтворення ритму з опорою на малюнки. Сприймання і відтворення лексики з теми "Гігієна":

1)

2) 





П'ятниця 27.01:

1. Українська мова: "Навчаюся моделювати будову слова":

1) тренувальна письмова  вправа:
2) книга -  с.97 впр 11- усно, Впр.12- письмово

3) домашнє завданняВпр.13- письмово


2. Математика: "Скарбничка досягнень. Перевіряємо набуті компетентності. Діагностична робота6":

 Діагностична робота №6

Приклади 919


Задача 920


3. УЖМ+РССФВ: "Природа. Розрізнення слів, що відповідають на питання Хто? Що? Відпрацювання звуків М, М' ":

1. Українська мова: "Подовжені м’які приголосні звуки. Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з подовженими приголосними":

1) книга - с. 98-99 Впр.1, 2 - усно, запис звукової моделі слова "знання"

Читання і розуміння слів:


2) практична письмова вправа:




2. Математика: "Розвивальні завдання":

1) № 926, 934 - письмово

2) 




3. ЯДС+УЖМ: "Користь рослин. Яке значення у житті людини мають рослини?":

1) закріплення жестової лексики:

- розповідь "Користь рослин":





4. РССФВ: "Розрізнення сили звуку. Сприйняття питань «Хто?»,"Що робить?":

1) слухові вправи: голосно/тихо

2) 


Заходи до тематичної декади «Життя – найбільший скарб людини»:

1. Перегляд навчального анімаційного фільму Цінуй своє життя, воно прекрасне!




Вівторок 31.01:

1. ЯДС: "Як підтримувати різноманітність рослин на Землі?":



2. Читання: "У хаті гульки, а на городі – ні цибульки. Л. Глібов «Коник-стрибунець» Інсценування за текстом байки ":

1) наочність:
2) книга -  с.100-102


3.  Математика: "Сутність дії множення. Переставний закон множення":

1)

2) книга - Частина 2:   № 1, 5, 11 - усно, № 16, 17 - письмово



4. Трудове навчання: "Макетування об’ємних фігур. Створення моделі робота з підручних матеріалів":




Заходи до тематичної декади «Життя – найбільший скарб людини»:

2. Диспут «Чи справедливе твердження: "Моє життя, як хочу, так і живу"?»





Середа 01.02:


1. Українська мова: "Навчаюся розбирати слова за будовою": 

1) 

2) книга - с.100 Впр. 6 - письмово



2. Математика: "Властивості множення числа 1 і числа 0. Складені задачі":

1)

2) № 24, 26 - усно, № 32, 33 - письмово.



3. Читання: "Не копай іншому ями, бо сам упадеш. П. Глазовий «Жолудь» ":

1)  


2) книга - с. 102-103



4. РССФВ: "Розуміння слів та речень з опорою на малюнки. Відпрацювання вивчених звуків. Робота над віршем":



Заходи до тематичної декади «Життя – найбільший скарб людини»:

3. Етична година спілкування «Цінність і неповторність людського життя». Перегляд презентації: "Цінність і неповторність життя і здоров’я людини"



Четвер 02.02:
1. ЯДС: "Застосовуємо знання щодня. Діагностична робота 5":

2. Читання: "Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читайте байку для науки» Наші проєкти":
1) виконати один проєкт на вибір зі с.103

3. Мистецтво: "Чарівні дива (продовження)":
2) виконання мелодій у помірному й повільному темпах. Створення контра­стних звукових картин зими (с. 66-67). 
3) Архітектура. Мурал. Зображення фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери) (с. 68-69).

4. РССФВ: "Сприймання запитання Що зайве? Відпрацювання звуку З":

1) 


2) 

Заходи до тематичної декади «Життя – найбільший скарб людини»:

4. Фотоколаж «З родини починається життя» 



П'ятниця 03.02:
1. Українська мова: "Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Будова слова»Діагностична робота № 6":
 Діагностична робота № 6


2. Математика: "Сутність дії ділення та її зв’язок із множенням":
1) 
2) книга - № 41 - письмово 

3) домашнє завдання: № 47 - письмово


3. УЖМ+РССФВ: "Догляд за рослинами. Розпізнавання та співвіднесення одно- та двоскладових слів з малюнками. Відпрацювання звуку Н":
1) скласти жестову розповідь про догляд за рослинами

2) 


Заходи до тематичної декади «Життя – найбільший скарб людини»:

5. Фотоколаж «З родини починається життя»



Понеділок 06.02:

1. Українська мова: "Частини мови. Поняття про іменник як частину мови. Навчаюся визначати і добирати іменники":

1)


2) книга -  с.103 Впр. 2 - письмово


2. Математика: "Окремі випадки ділення. Ділення числа на 1, на рівне йому число. Ділення нуля на число":

1)


2) книга - № 52 - письмово, № 59 - усно

3) письмова робота: 


3. ЯДС: "У чому неповторність різноманітного світу тварин?":


4. РССВФ+УЖМ: "Формування навичок уваги, зведення до відповідності рухів, дій. Робота з текстом:розуміння, жестове і усне відтворення":

1) нейрогімнастична вправа

2) вірш:

 

 



Заходи до тематичної декади «Життя – найбільший скарб людини»:

6. Гра - квест «Складання народних прислівїв про цінність життя». 





Вівторок 07.02:
1. ЯДС: "Як комахи заселили нашу планету?":
2)

2. Читання: "Вступ до розділу «Квітує радісно весна» С. Черкасенко «Зима і весна», читання в особах":
1) наочність:

2) книга - с.104

3. Математика: "Множення числа 10. Множення і ділення на 10":
1) 
2) книга - № 66- письмово, № 70 - усно

4. Трудове навчання: "Рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання":
1)
2) виготовити іграшку з рухомими елементами - с.100


Заходи до тематичної декади «Життя – найбільший скарб людини»:

7. Складаємо правила здорового способу життя. 




Середа 08.02:

1. Українська мова: "Навчаюся розрізняти іменники – назви істот і неістот":
1) письмово:
2) усно:

3) домашнє завдання:  с.105, впр. 8 - письмово

2. Математика: "Множення числа 100. Множення і ділення на 100":
1) пам'ятка:
2) № 78 - письмово, № 80, 81 - усно

3. Читання: "Весна днем красна. С. Мацюцький «У гостях у весни»":
1)
2) книга - с.105-106

4. РССФВ: "Робота над ритмом. Розвиток пам'яті та уваги. Розучування вірша":
2)



3) 


Заходи до тематичної декади «Життя – найбільший скарб людини»:

8. Челендж « Ми творці власного життя»





Четвер 09.02:

1. ЯДС: "Як риби пристосувалися до життя у водоймах?":




2. Читання: "Зацвіла верба – настає весна Л. Костенко «Вербові сережки», «Берізки по коліна у воді» робота з картиною":

1) 
2) книга - с.107-108


3. Мистецтво: "У світі реального та уявного":

1) українські народні ін­струменти. Слухання: Оркестр народних інструментів НАОНІ

2) виконання: Щебетала пташечка" українська народна пісня (с. 70-71).

3) картини М. Приймаченко. Кон­трастні кольори. Зображення фантастичної тварини (гуаш) (с. 72-73).



4. РССФВ: "Розрізнення одно- та двоскладових слів з опорою на малюнки. Відрацювання звуків Б, Б' ":



Заходи до тематичної декади «Життя – найбільший скарб людини»:

9. Майстер-клас «Моя квітка щастя»

- виготовити свою квітку щастя  (приблизний зразок):




П'ятниця 10.02:

1. Українська мова: "Розвиток мовлення":
1) бесіда про правила безпеки при користуванні електроприладами:





2. Математика: "Сполучний закон множення. Розв’язування простих задач способом складання рівнянь":
1) 

2) № 99 - усно, № 100 - письмово

3. УЖМ: "Тваринний світ. Комахи":
1) розучування жестової лексики:
2) робота над жестовою фразою:
- Я бачу ...
- Це комаха - ... має ... лапок, ... кольору.

4. РССФВ: "Розрізнення ритму простих речень. Відпрацювання звуків Г, Г' "

1) 
2) 


Понеділок 13.02:
1. Українська мова: "Навчаюся розрізняти іменники – власні і загальні назви":
3) письмова вправа:


2. Математика: "Множення круглого числа на одноцифрове. Складені задачі"
1) № 105 - усно
2) № 109, 114 - письмово

3. УЖМ+ЯДС: "Плазуни і земноводні. Чому земноводні мають таку назву?":
1) жестова лексика: 

4. РССФВ: "Сприйняття на слух назв одягу. Розпізнавання питань Хто? Що? Що робить? та простих речень у  мовленні":
2)


Виготовлення поробки «Валентинка»:


- матеріали та інструменти: 

ножиці, клей, папір  і картон червоного або рожевого кольору, наліпки чи прикраси за вибором 






Вівторок 14.02:

1. ЯДС: "Чи всі плазуни плазують?":




2. Читання: "Квітень землю квітчає, з вирію пташок стрічає. В. Скомаровський «Місяць-квітникар»":

1) книга -  с.109

2) завдання:


3. Математика: "Ділення круглого числа на одноцифрове. Складені задачі":

1) книга - № 119, 126 - письмово



4. Трудове навчання: "Рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання":

1) створення робо руки з використанням шарнірних з’єднань - с.105 



Середа 15.02:

1. Українська мова: "Навчаюся правильно писати власні і загальні назви":

1)

2)  книга -  с.108 Впр.17 - письмово



2. Математика: "Множення та ділення круглих чисел на одноцифрове":

1) книга-  № 136, 137 - письмово

2) домашнє завдання: № 139 - письмово



3. Читання: "Збережи первоцвіт – хай красивим буде світ. Н. Козленко «Не зривайте первоцвіти» Виразне читання":

1)

2) книга - с.110-111


4. РССФВ: "Розпізнавання питання Хто? Чим? Відпрацювання звуків З, З' ":

1)
2)



Бесіда "16 лютого - День Єднання":





Четвер 16.02:

1. ЯДС: "Як птахи опанували повітряний простір?":


2) наочність:


2. Читання: "Позакласне читання":



3. Мистецтво: "У світі реального та уявного (продовження)":

1) слу­хання:

2) стилізація. Створення іграшки — фантастичної тваринки (пластилін, глина, солоне тісто) (с.76-77)



4. РССФВ: "Сприймання питання Кому? Відпрацювання звуку И":

1) 
2) 





П'ятниця 17.02:

1. Українська мова: "Навчаюся розпізнавати іменники, які називають ознаки і дії. Добір спільнокореневих слів ":

1) книга - с.109, впр 18- усно, Впр. 19 - письмово

Вправа 19




2) домашнє завдання: Впр. 21 - письмово



2. Математика: "Ділення з остачею. Сутність ділення з остачею":

1) наочність:


2) книга - № 149, 153 - письмово




3. УЖМ+РССФВ: "Тренуюсь у перекладі. Розпізнавання та відтворення кількості звучання складів у фразі. Відпрацювання звуків Ж, Ж' ":

1)

2) 




Творча виставка та година спілкування до Дня спонтанного прояву доброти :






Понеділок 20.02:


1. Українська мова: "Рід іменників: чоловічий, жіночій, середній":

1) наочність:
2) книга - с.110 Впр. 2- письмово


2. Математика: "Ділення з остачею. Властивість остачі":

1) 
2) № 158 - усно,  № 159 - письмово

     
3. УЖМ+ЯДС: "Птахи. Чому влітку птахи перестають співати?": 

1) жестова лексика:


4. РССФВ: "Спримання побутових звуків. Розрізнення голосів однокласників. Вправляння  у побудові фрази за малюнками":


2) тренування у розрізненні голосів однокласників

3) 




Цікаві завдання до Міжнародного дня рiдної мови: 



Вівторок 21.02:

1. ЯДС: "Де живуть звірі?":

1)

3) завдання:



2. Читання: "Продовжую вивчати весняні місяці. Травень літо в гості чекає. О. Копиленко «Найвеселіший місяць» ":

1) відео-демонстрація вірша з картинками Олександр Копиленко. «НАЙВЕСЕЛІШИЙ МІСЯЦЬ»

2) книга - с. 111-112


3. Математика: "Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Розв’язування задач": 

1) пам'ятка:

2) книга - № 173 - усно, № 174, 179  - письмово


4. Трудове навчання: "Рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання": 

1) створення робо руки за допомогою нероз’ємних з’єднань - с.109 





Середа 22.02:

1. Українська мова: "Спостерігаю за закінченням іменників різних родів":

1) 

2) книга -  с.112- читання таблиць 
Впр. 6 - письмово, Впр.9 - усно


2. Математика: "Скарбничка досягнень. Перевіряємо набуті компетентності":
 
Діагностична робота7
3. № 198 з книги 



3. Читання: "Позакласне читання. Читання тексту з малюнками":



4. РССФВ: "Сприймання побутових звуків. Розрізнення та відтворення швидкого та повільного темпу ряду складів. Вимова слів зі звуком Й":


2)

2) 





Четвер 23.02:

1. ЯДС: "Як звірі піклуються про своє потомство?":

1)


2. Читання: "Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Квітує радісно весна»":

1) виконати тестові завдання:

3. Мистецтво: "Картинки з виставки":

 
2) виконання: А. Житкевич "Семеро гномів" (с. 78-79).

3) зображення або ліплення фанта­стичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобався (с. 80-81).


4. РССФВ: "Розрізнення та співвіднесення слів і малюнків. Відтворення ритму слів. Відпрацювання звуків Л, Л' ":

1)

2)



П'ятниця 24.02:






1. Українська мова: "Змінювання іменників за числами: однина і множина. Навчаюся змінювати іменники за числами":

1) усні завдання:

2) книга - с.115 Впр.4 - письмово

3) домашнє завдання: с. 115 Впр. 2 - письмово



2. Математика: "Розв'язання задач":



3. УЖМ+РССФВ: "Тренуюсь в жестовому перекладі. Розрізнення і визначення звуку (близько, далеко). Відпрацювання звуків К, К' ":

1)  

2) слухові вправи

3) 



Понеділок 27.02:

1. Українська мова: "Спостерігаю за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки в множині":

1) наочність:
Множина         Однина 

2) книга -  с116-117, впр 6-усно, Впр.8 - письмово



2. Математика: "Закони множення. Розподільний закон множення відносно додавання":

1) усне завдання:
2) книга № 216 , 217- усно,  
              №, 220, 221 - письмово



3. УЖМ+ЯДС: "Дикі та  свійські тварини. Як дикі тварини стали свійськими?":

1) пригадування жестової лексики:


4. РССФВ: "Робота над сприйманням ритму слів. Розуміння і співвіднесення слів за родами": 


2)




Заходи до Тижня пожежної безпеки:


- повторення загальних правил пожежної безпеки 
- обговорення безпечних і небезпечних ситуацій
- розвиток мовлення з теми
- складання правил безпеки





Вівторок 28.02:

1. ЯДС: "Чи може людина існувати без свійських тварин?":



2. Читанння: "Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає. Творчість Л. Українки. «Як дитиною бувало…», «Вишеньки» " :

1) наочність:


2) книга - с.113-114

3. Математика: "Множення двоцифрового числа на одноцифрове":

1) 
2) книга - № 229, 232 - письмово


4. Трудове навчання: "Макетування об’ємних фігур. Створення об’ємних фігур в техніці паперкрафт":

1)

2) виготовити поробку в техніці паперкрафт - с.114






Середа 01.03:

1. Українська мова+РССФВ: "Вимова йотованих як злиття звуків: йа, йе, йу, йі. Розвиток мовлення. Розпізнавання слів за темою «Продукти». Відтворення ритму слів":


2) 




2. Математика: "Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Правило множення числа на суму":

1)

2) № 259 - усно, № 260 - письмово

3) задача - письмово:
4) домашнє завдання: № 264 - письмово


3. Читання: "Шевченків заповіт облетів увесь світ. Т. Шевченко «Зацвіла в долині…», «Тече вода з-під явора» ":


2) робота над віршем «Зацвіла в долині…»:


2) книга - с.115-116

3) читання вірша за презентацією:  Презентація "Тече вода з-під явора"




Четвер 02.03:

1. ЯДС: "Застосовуємо знання щодня. Діагностична робота6":

2. Читання: "Творчість О. Олеся. Природа всім – як рідний дім. Олександр Олесь «Степ». Виразне читання ":

1) 

2) мнемотаблиця до вірша "Степ"
3) книга- с.117-118


3. Мистецтво:" Картинки з виставки (продовження)":

1) Лади в музиці. Слу­хання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки»

2) Натюрморт. Правила композиції. Створення фантастичного натюрморту (гуаш) (с. 84-85)


4. РССФВ: "Розпізнавання та відтворення складів. Визначення першого та останнього складу. Вимова йотованих":

1) відео-дидактична гра Склади слова у кошик


2) ї =  йі




П'ятниця 03.03:

1. Українська мова: "Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Навчаюся вживати прийменники і закінчення для зв’язку слів у реченні":

1) наочність

2) книга - с.118-119 Впр1- усно, Впр.2 - письмово



2. Математика: "Складені задачі, що містять збільшення числа у кілька разів":

1) письмові завдання:


2) домашнє завдання:



3. УЖМ+РССФВ: "Домашні тварини. Розрізнення та відтворення темпу мовлення (швидко, повільно). Вимова йотованих":

1) жестово-мовленнєва онлайн-вправа Тварини (домашні тварини)

2) читання швидко/повільно:

3) вправи на концентрацію уваги:

4) читання і розуміння тексту:





Понеділок 06.03:

1. Українська мова: "Узагальнюю знання про іменник як частину мови. Розбір іменника як частини мови":

1) узагальнюючі завдання:

3) письмовий розбір:

4) домашнє завдання:  письмовий розбір іменника барвінок:




2. Математика: "Задачі на різницеве та кратне порівняння двох добутків":

1) схеми задач:
2) аналіз та запис задачі за відео-поясненням: Задачі на різницеве та кратне порівняння двох добутків



3. УЖМ+РССФВ: "Тварини лісу. Які тварини живуть у лісах?":

1) жестова вступна розповідь "Хто живе у лісі?":


4. РССФВ: " Сприйняття мовного матеріалу на тему «Весна». Сприймання звуків весни.":

1) тематична лексика:

2) відео "Пробудження весни"



Виготовлення поробки «Підсніжники» в рамках акції "Збережи первоцвіти":

Підсніжники


- матеріали та інструменти: 

ножиці, клей, папір зеленого кольору, вушні палички, ватні диски, зелений фломастер                                                                                  





Вівторок 07.03:


1. ЯДС: "Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах?":



2. Читання: "Творчість Грицька Бойка. Жартуй, та знай міру. «Провалився по коліна», «Бабуся і внук», «Булка з маслом», «Де Іванко?»":

1) 
2) книга - с.119-120



3. Математика: "Залежність результатів множення від зміни одного з компонентів":

1)

2) книга - №№ 291, 296 - письмово


4. Трудове навчання: "Технологічна послідовність виготовлення виробу. Виготовлення дерева з бісеру - початок роботи":






Середа 08.03:

1. Українська мова: "Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Іменник» Діагностична робота № 7":



2. Математика: "
Множення круглого числа на одноцифрове":

1) книга № 306, 311 - письмово

2) домашнє завдання: № 312 - письмово



3. Читання: "
Майбутнє належить мрійникам. О. Подоляк «Мій зореліт», перегляд відео ":

1) книга -  с.120-121




4. РССФВ: "Вимова йотованих як злиття звуків та через м’якість попереднього приголосного. Розпізнавання речень, визначення кількості слів":

1)

2)





Четвер 09.03:

1. ЯДС: "Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах?":

1) книга - с.108-109




2. Читання: "Творчість С. Дерманського. Дітям і зорі всміхаються. «Кого беруть у космонавти»":

1) презентація:
2) книга - с.122



3. Мистецтво: "Фантастичні пригоди у країні див":

1) Перегляд: Дж. Талбот, К. Уілдон балет «Аліса в Країні Див»:  фрагменти балету Аліса в Країні Див

2) Декоративне зображення. Створення декора­тивного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівці) (с. 88-89)



4. РССФВ: "Розпізнавання слів за темою «Фрукти». Відтворення ритму слів. Вимова йотованих":


2) назви фрукт правильно вимовляючи слова:


2)





П'ятниця 10.03:

1. Українська мова: "Поняття про прикметник як частину мови. Навчаюся розпізнавати в тексті": 


2) наочність:

2) книга - с.122- Впр.2 - письмово




2. Математика: "Множення одноцифрового числа на кругле число. Розв’язування задач складанням рівнянь":

1) книга - № 326

2) розбір і запис задачі:

3) домашнє завдання: № 333-письмово




3. УЖМ+РССФВ: "Тварини. Вимова йотованих через м’якість попереднього приголосного, на початку слова; після голосних і після апострофа. Розпізнавання речень, що складаються з 4 слів":

1) жестово-лексична вправа:

2)
3)





Понеділок 13.03:


1. Українська мова: "Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками":


2) 
3) домашнє завдання: Впр.1 с.124 - усно



2. Математика: "Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Задачі на подвійне зведення до одиниці":

1) № 343 (перші два приклади), № 346 - письмово

2) розв'язування задачі:




3. ЯДС+УЖМ: "За що «відповідальні» тварини в природі? Значення тварин":

2) жестово-словесна розповідь за малюнками  про значення тварин:



4. РССФВ: "Сприймання побутових звуківСприйняття запитань та відповіді на них ,  робота з текстом":

1) слухання побутових звуків

2) 


Бесіда з правил безпеки на воді, поведінка на льоду, попередження випадків знаходження на кризі під час танення снігу:








Вівторок 14.03:


1. ЯДС: "Яке значення в житті природи мають тварини?":


2) пам'ятки:





2. Читання: "Відгадка-вірш – то акровірш. Л. Глібов «Хто вона?», «Хто баба?». Акровірші":

1) наочність:
2) книга - с.123 -124


3. Математика: "Ділення двоцифрового числа на одноцифрове":

1)
2)  книга: № 366-письмово


4. Трудове навчання:"Технологічна послідовність виготовлення виробу. Виготовлення дерева з бісеру - початок роботи":









Середа 15.03:

1.Українська мова: "Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. Навчаюся змінювати прикметники за числами у сполученні з іменниками":


1) 

2) книга с.126  Впр. 1, 2 - усно, Впр. 3 - письмово



2. Математика: "Ділення круглого числа на одноцифрове число":

1) № 373 - усно

2) № 376, 385 - письмово


 
3. Читання: "Творчість А. Костецького. Не хвалися силою, а хвалися вмінням. «Новенька»":

1) наочність:




2) книга -  с.125



4. РССФВ: "Розпізнавання та відтворення скоромовок, йотовані літери та їх поєднання у словах. Утворення множини від однини іменників":

1) 


Четвер 16.03:


1. ЯДС: "Які заходи охорони тварин дієві?":


2)





2. Читання: "У людини є все, щоб здійснити свою мрію. А Костецький «Як захочеш – буде все!»:

1) наочність:
2) книга - с. 126



3. Мистецтво: "Політ фантазії":

1) Імпровізація. Слухання: Р.Шуман - Фантастичний танець 
 


3) Відтінки кольору. Зображення фантастично­го космічного пейзажу (гуаш) (с. 92-93).




4. РССФВ: "Розпізнавання різного типу складів. Визначення кількості букв, звуків, складів. Йотовані літери реченнях - робота з текстом":

1)


2)





П'ятниця 17.03:


1. Українська мова: "Зв'язок прикметників з іменниками. Навчаюся встановлювати зв'язок між ними. Складання тексту «Портрет однокласника»":

1) с.124 Впр.1 - усно


3) домашнє завдання: с.125 Впр.5



2. Математика: "Ділення круглого числа на кругле число. Математичні дослідження":

1)книга - № 399, 400, 401 - письмово


2) геометричне усне завдання:

3) графічний диктант:




3. УЖМ+ РССФВ:"Тварини і птахи. Розпізнавання різного типу складів. Визначення кількості букв, звуків, складів. Йотовані літери реченнях - робота з текстом":


1) онлайн гра Тварини і птахи

2)

3)




Бесіда-інструктаж з правил безпечної поведінки на весняних канікулах:













Понеділок 27.03:


1. Українська мова: "Узгодження прикметника з іменником у різних формах. Навчаюся узгоджувати прикметники з іменниками":

1) книга - с.128 впр 1- усно:


2) книга - с.128-129, впр 2 - письмово

3) домашнє завдання: с.129 Впр. 3 - письмово




2. Математика: "Скарбничка досягнень. Перевіряємо набуті компетентності. Діагностична робота8":




3.  УЖМ+ЯДС: "Гриби. У чому загадковість світу грибів?"

1) жестова лексика:



4. РССФВ: "Розрізнення музичних ритмів маршу, вальсу. Сприйняття на слух та розподіл груп предметів за темами «Посуд», «Меблі»:

1) слухо-ритмічні вправи з бубном

2) онлайн-гра Повтори та відшукай (посуд)

3) онлайн гра на розподіл Меблі та побутові прилади







Вівторок 28.03:


1. ЯДС: "Хто такі мікроби й бактерії?":


2)  наочність:





2. Читання: "Бережливість краще за прибуток. Г. Джемула «Як Андрійко вчився заощаджувати» ":

1) наочність:


2) 
книга - с.127-128




3. Математика: "Завдання на закріплення застосування законів множення":

1) письмові завдання:



4. Трудове навчання: "Макетні матеріали (пінопласт). Створення орнаменту з різних матеріалів (тканина, нитки, блискітки, бісер тощо). Виготовлення подарункового яйця з пінопласту":

1) виготовити подарункове яйце з пінопласту та прикрасити за власним задумом - книга с.118










Середа 29.03:

1. Українська мова: "Змінювання прикметників за родами. Навчаюся змінювати прикметники за родами":

1) книга с.130 Впр.1 - усно

2) письмове завдання:





2. Математика: "Математичні вирази: числові і буквені. Обчислення значень числових виразів. Порядок дій":



2) книга №№ 454,456, 460 - усно
№№ 457,458 - письмово



3. Читання: "Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає» . Наші проєкти. ДР 9":

1) робота над проєктом "Поети рідного краю":




4. РССФВ: "Розпізнавання та відтворення слів. Розрізнення одно-, дво- та трискладових слів. Дотримання правил орфоепії у словах":

1) робота над складовою структурою слів:








Четвер 30.03:


1. ЯДС: "Коли гриби й бактерії приносять користь, а коли — шкоду?":



2. Читання: "Позакласне читання":




3. Мистецтво: "Гумор у мистецтві":



3)  Шарж. Створення шаржу «Веселий шко­лярик» або «Весела школярочка» (кольорові олівці або флома­стери) (с. 96—97).



4. РССФВ: "Сприймання та розпізнавання речень. Дотримання правил орфоепії у словах та словосполученнях":

1)
2)








П'ятниця 31.03:


1. Українська мова: "Навчаюся визначати рід і число прикметників за іменником":


1) 
2)  книга - с .131, Впр 4 - письмово

3) домашнє завдання: с.131 Впр.5 - усно



2. Математика: "Множення трицифрового числа на одноцифрове":

1) книга - № 470 - усно,

473,474 - письмово



3. УЖМ+РССФВ: "Збереження  здоров’я. Зіставлення фраз та малюнків. Дотримання правил чіткої вимови":




Заходи до Міжнародного дня птахів (01.04)

2) читання скоромовок

3) слухання Голоси птахів

4) онлайн гра Птахи України

5) онлайн гра Голоси птахів







Понеділок 03.04:


1. Українська мова: "Навчаюся розпізнавати форми прикметника за іменником, з яким він зв’язний, питанням, закінченням":

1) відео урок з виконанням Вправ 6, 8:



2. Математика: "Множення трицифрового числа на одноцифрове. Залежність результатів множення від зміни одного з компонентів дії":

1)


2) книга - № 480- усно, 490 - письмово

3) домашнє завдання: № 488-письмово



3. ЯДС: "Що вивчає екологія?":


2) 



4. РССФВ+УЖМ: "Сприйняття мовного матеріалу на тему «Весняні свята». Сприймання тематичних музичних творів":

1)


2) слухання пісні "Писаночка"




Заходи до тематичної декади «Світ навколо нас»

1. Перегляд презентації «Про всіх на світі»






Вівторок 04.04:

1. ЯДС: "Які ланцюги живлення існують у лісі, на луці та у водоймі?":


2) 



2.  Читання: "Читаю оповідання про дітей. Творчість А. Григорука. Не знаючи броду, не лізь в воду "Льодохід" ":

1) наочність:
 2) книга - с.129-131



3. Математика: "Буквені вирази. Обчислення значень буквених виразів":

1) книга - № 499 - усно,
                 № 503 - письмово



4. Трудове навчання: "Приклади орнаментів декоративно-ужиткового мистецтва за регіонами України. Створення орнаменту з різних матеріалів (пластилін, глина)":

1)

2) виготовити свисток, прикрасити орнаментом за регіонами України - с.122



Заходи до тематичної декади «Світ навколо нас»

2. Цікава математика ( рішення задач про оточуючий світ)








Середа 05.04:

1. Українська мова: "Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Спостерігаю за роллю прикметників у мовленні": 

1) відео урок з виконанням вправи 1 с.132 Спостереження за роллю прикметників у мовленні

2) усний опис лелеки за картинкою:


2. Математика: "Ділення трицифрового числа на одноцифрове":

1) № 514, 517 - письмово

2) 



3. Читання: "Щаслива людина та, яка дарує щастя іншим людям. А. Григорук «Гра в шашки» ":

1) книга -  с.131-133


4. РССФВ: "Розпізнавання голосів тварин. Розрізнення одно-, дво- та трискладових слів; їх розуміння та чітка вимова. Робота з віршем":

2) Вірш про Великдень:





Заходи до тематичної декади «Світ навколо нас»

3. Диспут : "Сортування сміття -  важлива та необхідна справа кожної свідомої людини" 



- інтерактивна гра "Посортуй сміття"




Четвер 06.04:

1. ЯДС: “Застосовуємо знання щодня. Діагностична робота 7»:



2. Читання: “Нічого не руйнуй – братів менших шануй. М. Магера «Он як буває»”:

1) відео Урок читанного не руйнуй — братів менших шануй. Навчальне аудіювання: М. Магера «Он як буває»

2) посилання на текст " Он як буває"



3. Мистецтво: “Гумор у мистецтві (продовження)”:

1) Слухання: І. Шамо «Скерцо»; П. Бриль «Українська гумореска».

2) Комікс. Створення коміксів до пісні «Грицю, Грицю, до роботи» (с. 100-101)


4. РССФВ: “Розрізнення одно-, дво- та трискладових слів. Дотримання правил орфоепії при вимові слів”:



Заходи дотематичної декади «Світ навколо нас»

4. Майстерня виготовлення екосумок

- відео Як пошити сумку-шопер зі старих жинсів




П’ятниця 07.04:

1. Українська мова: “Узагальнюю знання про прикметник як частину мови. Розбір прикметника як частини мови”:

1) наочність:


2) виконати письмовий розбір прикметника “привітне” за схемою:




2. Математика: “Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення”:

1) книга - № 533, 534 — письмово

2) домашнє завдання: № 538 - усно


3. УЖМ+РССФВ: “Догляд за собою. Розпізнавання та відтворення слів за темою «Гігієна». Дотримання правил орфоепії під час вимови е, и”:



Заходи дотематичної декади «Світ навколо нас»

5. Тематичне списування «Будь природі другом!»






Понеділок 10.04:


1. Українська мова: “Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Прикметник» » :

Діагностична робота № 8




2. Математика: “Рівняння. Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів дії є виразом зі змінною”:

1) книга - № 543 — усно, 544 — письмово



3. УЖМ+ЯДС: “Людина (частини тіла). Як працює наш організм?»:

1) відео жестова лексика "Людина"

2) відео Організм людини. "Як працює наш організм?"



4. РССФВ: «Робота з немовними ритмами. Сприйняття питань «Який? Яка? Яке?» :

1) відео Музично-ритмічна гра "Фрукти"


2)



Заходи до тематичної декади «Світ навколо нас»

6. Створення колективного фотоколажу «Я - дитина природи! Чисте довкілля». 





Вівторок 11.04:


1. ЯДС: «Яку роботу здійснює нервова система?»

1) відео Яку роботу здійснює нервова система? Нервова система людини.



2. Читання: “Творчість В. Чухліба. Всяка пташка своє гніздо любить. «Дикі каченята» ”:

1) наочність:

2) книга — с.134-136


3. Математика: “Розв’язування рівнянь, що містять дужки”:

1) книга - № 553- усно, 554 - письмово


4. Трудове навчання: «Приклади орнаментів. Мистецтво писанки»:

1)

2) виготовити писанку за власним задумом



Заходи до тематичної декади «Світ навколо нас»

7. Подорожуємо і відкриваємо світ. Цікавинки з усіх куточків світу. Перегляд відеороликів.

- відео Подорожуємо світом. 7 чудес світу.

- відео "Як святкують Великдень у різних країнах?"




Середа 12.04:


1. Українська мова: "Поняття про числівник як частину мови. Навчаюся розпізнавати числівники":

1) наочність:
2) книга -с.138-139, Впр 1- усно, 2 - письмово



2. Математика: "Ділення на двоцифрове число способом добору":

1)  книга - № 563,564 усно та  №565, 566 - письмово




3. Читання: "Правди не приховаєш. А Туз "Новий планшет" ":

1) книга - с.136-137


4. РССФВ: "Розпізнавання та відтворення різного типу складів у словах вірша. Тверда вимова губних звуків у словах, завдання на тренування уваги":

1) 
2)


Заходи до тематичної декади «Світ навколо нас»

8. Конкурс малюнків «Кольори Всесвіту» до Міжнародного дня польоту людини в космос.

- відео Малятам, про Всесвітній день авіації та космонавтики. Видатні космонавти України.








Четвер 13.04:

1. ЯДС: "Для чого потрібні скелет і м’язи?":



2. Читання: "Правди не приховаєш. А Туз "Новий планшет" (продовження)":

1) книга - с. 138


3. Мистецтво: "Великодні барви":

1) Слухання та виконання великодніх пісень:

"Писаночка"

Мишки на Великдень Пасочку Мiсили

Ой, візьму я писачок

2) Створення великоднього натюрморту





4. РССФВ: "Розрізнення дво- та трискладових слів. Тверда вимова губних звуків б, п, в, м, т":

1) 


2) 

Заходи до тематичної декади «Світ навколо нас»

9. Екологічна вікторина «Ми природу дуже любим і друзями їй ми будем!»




П'ятниця 14.04:


1. Українська мова: "Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5,9,11-20, 30, 50, 60, 70, 80":

1) 


2) книга - с.140 Впр. 1,2 - письмово

3) усне завдання:

10 - десять
20 - двадцять
30 - тридцять
40 - сорок
50 - п'ятдесят
60 - шістдесят
70 - сімдесят
80 - вісімдесят
90 - дев'яносто
100 - сто

4) домашнє завдання: с.141-Впр.4 - письмово


2. Математика: "Ділення на двоцифрове число способом добору":

1) виконання тематичних інтерактивних завдань: https://es.liveworksheets.com/xg1818548sx



3. УЖМ+РССФВ: "Розпізнавання голосів тварин. Чітка вимова вивчених звуків в словах, інтонування речень":


2) чистомовки про Великдень:

3) робота над загадками:







Понеділок 17.04:

1. Українська мова: "Навчаюся читати числові вирази":

1) книга - с.142-143 впр 9- усно, 

2) відео Навчаюся читати числові вирази


2. Математика: "Числові нерівності та нерівності зі змінною. Математичні задачі та дослідження":

1) 

2) книга - № 582 -усно, № 586, 587 - письмово


3. ЯДС: "Які органи допомагають людині перетравлювати їжу?":
 

2)

4.  УЖМ: "Віртуальні екскурсії. Музей ужиткового мистецтва":

1) відео Найбільша писанка в світі. Музей писанкового розпису.




5. РССФВ: "Визначення напряму джерела звуку. Сприйняття на слух та виконання доручень, що містять вказівку на ознаку предмета":

1) слухові вправи:

2) виконання доручень на слух:
(Напр. "Візьми в руки довгий предмет, яким ти пишеш")

3) робота над віршом: 




Вівторок 18.04:

1. ЯДС: "Як правильно харчуватися?"


2)


2. Читання: "Позакласне читання":




3. Математика: "Скарбничка досягнень. Перевіряємо набуті компетентності. Діагностична робота9":
 Діагностична робота №9
№ 607, 611, 612 - письмово


4. Трудове навчання: "Технологічні операції обробки різних матеріалів (текстильні). Плетіння браслета":

1)
 






Середа 19.04:

1. Українська мова: "Узагальнюю знання дітей про числівник як частину мови. Розбір числівника як частини мови": 

2) книга - с.143 впр. 12-усно
Впр. 13 - письмово



2. Математика: "Розвивальні завдання" :



3. Читання: "Знаєш як битися, навчись як миритися. Дж. Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти» ":


2) книга - с.139-141



4. РССФВ: "Розпізнавання голосів тварин та птахів. Напівпом’якшена вимова перед і": 


2) 


Заходи до Дня  Землі :

1) бесіда:



2) відео - онлайн  гра "Планета радіє-сумує"





Четвер 20.04:

1. ЯДС: "Для чого потрібне дихання?":



2. Читання: "Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю оповідання про дітей».  Наші проєкти":

1) намалювати комікс до одного з прочитаних творів з розділу «Читаю оповідання про дітей»


3. Мистецтво: "Ляльки-іграшки в житті та мистецтві":

 
2) Виконання: ритм вальсу-жарту на дитячих ударних інструментах. (с. 102-103)

3) Лялька-мотанка. Зображення ляльки ЛОЛ-сюрпризу (кольорові олівці, фломас­тери) (с. 104-105)


4. РССФВ: "Розпізнавання різного типу складів. Напівпом’якшена вимова слів перед "і" в тексті":

1)



2)







П'ятниця 21.04:

1. Українська мова: "Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Числівник». Діагностична робота № 9":

Діагностична робота № 9
1. Числівники відповідають на питання 
а) Скільки? Котрий? 
б) Хто? Що? 
в) Що робить? Що зробить? 

2. Числівники – це.. 
а) слова, що означають ознаку предмета 
б) слова, що означають назву предмета 
в) слова, що означають кількість предметів або їх порядок при лічбі 

3. Утвори і запиши числівники 
4…..надцять ________________________________ 7…..надцять________________________________ 

4. Використовуючи числівники, розгадай ребуси. Запиши слова. 
Ті100__________________  3тон___________________  100рінка________________ пі2л___________________

5. Спиши речення. Запиши числівники словами 
У Софії 8 яблук. 
Вчителька перевірила 30 зошитів.



2. Математика: "Частини і дроби. Ціле і частина":

1)




3 УЖМ: "Віртуальні екскурсії. Краєзнавчий музей":



4. РССФВ: "Розпізнавання голосів тварин та птахів. Напівпом’якшена вимова перед і"


2) 



Бесіда "Алгоритм дій домедичної допомоги в разі надзвичайних ситуацій":
 






Понеділок 24.04:

1. Українська мова+УЖМ: "Розвиток мовлення. Магазин":


2) читання та запис речень:


2. Математика: "Ділення цілого на рівні частини. Половина. Чверть":

1)

2) книга - № 641, 645, 648 - усно,

№ 638 - письмово



3. ЯДС: "Навіщо людині кровообіг?":


2)



4. РССФВ: "Визначення і відтворення  довготи та стислості звучань. Сприйняття фраз повсякденного характеру":


2) сприйняття фраз повсякденного характеру:
-  Як твоє ім'я? Як твоє прізвище? Скільки тобі років?

3) 




Вівторок 25.04:

1. ЯДС: "Яке значення для життя людини має кров?":

2. Читання: "Україна – це я, це ти, це ми! Рідний край – земний рай. М. Савка «Україна» Є. Гуменко «Наша країна – Україна»":


2) книга - с.142-143


3. Математика: "Визначення кількості частин у цілому":

1) усні завдання:



2) книга - №№ 654, 655 - усно, №657 - письмово


4. Трудове навчання: "Створення орнаменту з різних матеріалів. Вишивання орнаменту на серветці":

1)
2) вишити орнамент на серветці -  с.136 





Середа 26.04:

1. Українська мова: "Поняття про дієслово як частину мови. Навчаюся визначати дієслова":  

1)
2) книга - с.144 Впр. 2 - письмово


2. Математика: "Дріб. Чисельник і знаменник дробу":

1)

2) книга - №№ 663, 665, 666 - усно; № 667 - письмово

3) домашнє завдання: № 668 - письмово


3. Читання: "Кожному мила своя сторона. Є. Гуменко «Наша країна – Україна» (продовження)":

1) книга - с.143-145 



4. РССФВ: "Розпізнавання та відтворення різного типу складів. Визначення кількості складів  та їх правильна вимова":



Четвер 27.04:

1. ЯДС: "Застосовуємо знання щодня. Діагностична робота 8"

Діагностична робота № 8
"Людина та її організм":



2. Читання: "Хто мови рідної цурається, з тим друг не знається. «Чубчик» (за М. Магерою)":

1) наочність:
2) книга - с.146-147


3. Мистецтво: "Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження)":

2) Виконання:  Гра-поспівка «Створюємо контрасти» (с. 106-107)
3) Зображення своєї улюбленої іграшки (гуаш) (с. 108-109).


4. РССФВ: "Розпізнавання та відтворення слів. Визначення першого та останнього складу, кількості складів. Визначення кількості складів у словах та їх правильна вимова":

1)  послухай слова, визнач кількість складів у словах, назви перший і останній склад в кожнгому слові, повтори слова:
2) прочитай текст: 


 

П'ятниця 28.04:

1. Українська мова: "Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Навчаюся встановлювати зв'язок дієслова з іменником у реченні":

1) книга -  с.146  Впр 1-усно, Впр.2 - письмово
2) презентація:

3) домашнє завдання: с.146 Впр. 3- письмово



2. Математика: "Порівняння дробів з чисельником 1":

1) книга - №№ 676, 677-усно, № 678-письмово

2) інтерактивні завдання: Порівняння дробів


3. УЖМ: "Віртуальні екскурсії. Фабрика":

1) жестова лексика:



4. РССФВ: "Розпізнавання слів, визначення кількості звуків, складів, відтворення ритму. Визначення кількості складів у словах, їх правильна вимова":


2) ритмічно-логічні ряди:


 


Понеділок 01.05:

1. Українська мова: "Досліджую роль дієслів у реченнях і текстах":
1) 
2) книга - с.147, Впр.4 -письмово



2. Математика: "Порівняння дробів з однаковими знаменниками. Математичні задачі та дослідження":
1)

2) книга - № 699, 700 -  усно, №702 - письмово

3) інтерактивні завдання: "Порівняй дроби"



3. ЯДС+ УЖМ: "У чому цінність сім’ї? Дозвілля. Парк відпочинку":


2) жестова лексика:
3) жестова розповідь за картинкою:


4. РССФВ: "Розрізнення звучань ритмів вальсу та маршу. Сприйняття на слух словосполучень з прийменниками " :
1) слухові вправи на ритм:
3) робота з прийменниками:





Вівторок 02.05:
1. ЯДС: "Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті?":

2. Читання: "Хто мови рідної цурається, з тим друг не знається. «Чубчик» (за М. Магерою) (продовження)":
1) книга - с.147-148

3. Математика: "Знаходження частини від числа":
1) книга -№ 711, 712- усно,  - 
2) правило:
3) письмові завдання:


4. Трудове навчання: "Традиційні та сучасні технології обробки матеріалів. Виготовлення родинного фотоальбому у технології скрапбукінг":
1) книга - с.140
2) 



Середа 03.05:
1. Українська мова: "Навчаюся добирати і вживати в мовленні дієслова-синоніми, дієслова-антоніми":
1)

2) письмові інтерактивні вправи: 

2. Математика: "Знаходження числа за його частиною":
1)

2) 
усна інтерактивна вправа Знаходження числа за його частиною
3) домашнє завдання:  №742 - усно

3. Читання: "Позакласне читання": 


4. РССФВ: "
Поділ звуків на голосні і приголосні й дотримання правил вимови. озпізнавання та відтворення різного типу складів":






Четвер 04.05:

1. ЯДС: "Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті?":

1) книга - с.141-143

2)



2. Читання: "Не лінуйся сказати, щоб тебе зрозуміли. Г. Павлишин «Економія слів» (скорочено)":

1) книга - с.149-150


3. Мистецтво: "Мистецька подорож до Європи":


2) Виконання: імпровізація танцю Полішинеля з дзвіночками і Петрушки з бубном  (с. 110-111).

3) Ляльковий театр. Створення пальчикових ляльок (кольоровий папір) (с. 113-114).



4. РССФВ: "Розпізнавання голосів тварин, птахів, комах. Вимова дзвінких приголосних перед глухими і в кінці слів":


2) 
Однак, іноді при вимові дзвінкий приголосний може уподібнюватися до свого парного глухого приголосного.
Це відбувається, коли дзвінкий приголосний стоїть у середині слова перед глухим звуком.
Приклад:
У слові «легкий» дзвінкий приголосний [г] перед глухим [к] вимовляється як [х] — [л е х к и й].
У слові «борідка» дзвінкий звук [д] перед глухим [к] вимовляється як [т] — [б о р' і т к а].




П'ятниця 05.05:

1. Українська мова: "Навчаюся добирати і вживати дієслова у прямому і переносному значеннях":

1) 

2) домашнє завдання:  - 
с.149, Впр 10-усно



2. Математика: "Математичні задачі та дослідження":

1) інтерактивні завлання: Дроби у нашому житті



3. УЖМ+ РССФВ: "Дозвілля. Розпізнавання та відтворення слів. Вимова дзвінких приголосних перед глухими і в кінці слів":

1) жестова вправа:
2) слухова вправа:
3) вправа на вимову:





Понеділок 08.05:

1. Математика: "Скарбничка досягнень. Перевіряємо набуті компетентності. Діагностична робота10":


2. ЯДС: "Якою має бути поведінка в закладах культури?":




3. Українська мова+УЖМ+ РССФВ: "Розвиток мовлення. Українські народні казки УЖМ. Мовленнєві ігри на побудову фрази":


2) наочність для пробудови фрази:





Захід до Дня  пам'яті та примирення








Вівторок 09.05:

1. ЯДС: "Що таке правопорушення?":



2. Читання: "Майстра славить його творчість. З Мензатюк «Квіти з Петриківки» ":

1) наочність:
2) книга - с.151-152


3. Математика: "Розвивальні завдання":

1) створи свою власну піцу, намалюй інгрідієнти, та вкажи їх кількість дробом:

2) порівняй дроби: (<  =  >)


4. Трудове навчання: "Технологічні операції обробки різних матеріалів. Виготовлення речей, необхідних у побуті":

1) виготовити один виріб на вибір: 






Середа 10.05:

1. Українська мова: "Час дієслів. Навчаюся визначати час дієслів. Навчальний діалог. 

1) книга - с.150-151, впр 1,2, 3 - усно

2) письмове завдання: Часи дієслів



2. Математика: "Трицифрові числа. Нумерація чисел у межах тисячі":
1)

2) книга - № 787, 790- письмово.


3. Читання: "Майстра славить його творчість. З Мензатюк «Квіти з Петриківки» (продовження)":

1) книга - с.151-152


4. РССФВ: "Розпізнавання звуків. Ненаголошена вимова голосних":


2) 





Четвер 11.05:

1. ЯДС: "Чи можуть діти стати славетними українцями?":




2. Читання: "Проєкт «Дізнайтеся хто з видатних українців (українок) є вашим земляком» "

1) виконати пошуково-дослідницьке завдання "Видатні українці мого міста"



3. Мистецтво: "Мистецька подорож до Європи (продовження)":
 
2) Виконання: А. Мігай, Н. Кулич«Подарунок».  (с. 114-115).
3) Декорування кондитерських виробів. Ліплення морозива або тортика з морозива (пластилін) (с. 116-117).


4. РССФВ: "Розпізнавання та відтворення слів, ритму. Ненаголошена вимова голосних в словах, у фразовому  мовленні":







П'ятниця 12.05:

1. Українська мова: "Навчаюся змінювати дієслова за часами":

1)

2) книга - Впр.6 - усно, Впр.7, 10 - письмово



2. Математика: "Порівняння чисел різними способами":

1) книга - №№ 794, 796 - письмово

2) Задача:


3. УЖМ: "Казка «Три ведмеді» (розучування)":



 
4.РССФВ: "Розпізнавання слів зі збігом приголосних. Вимова сполучень прийменників з іменниками":
1)
2)




Заходи до Дня матері:
1) складання привітань:

1. Українська мова: "Написання не з дієсловами Навчаюся писати не з дієсловами. Прислів’я":

1)


2) книга - с.155 Впр.5 - письмово

3) домашнє завдання: с.155 Впр.6 - письмово


2. Математика: "Додавання і віднімання чисел у межах 1000":



3.ЯДС: "Де можна побачити рукотворні дива світу?":



4. УЖМ: "Казка «Три ведмеді» (онлайн інсценізація)":



5. РССФВ: "Розрізнення звучань ритмів вальсу та маршу. Сприйняття на слух та виконання доручень з вказівкою на напрямок дії (прийменники В, НА)":

1) слухові вправи на ритм

2) розуміння значень прийменників:

3) виконання доручень на слух: 
- Візьми ручку. Поклади в стіл. Поклади на стіл.
- Візьми олівець. Поклади у шафу. Поклади настілець.





Вівторок 16.05:

1. ЯДС: "Чому дізнаватися про життя різних народів — цікаво?":



2. Читання: "Живопис – поезія, яку бачать. Науково-художній текст":

1) 


2) живопис авторства Марії Приймаченко:


3. Математика: "Числові та буквені вирази. Обчислення значень виразів":

1) книга - № 809 - усно, № 817 - письмово


4. Трудове навчання: "Творчі професії. Діяльність для задоволення потреб оточуючих та навколишнього середовища. Виготовлення ляльки-мотанки":

1) наочність:


2) виготовити ляльку-мотанку:







 Середа 17.05:

1. Українська мова: "Узагальнюю знання про дієслово як частину мови. Розбір дієслова як частини мови":
1) усна вікторина "Що я знаю про дієслово?"
2) письмовий розбір дієслова:
\

2. Математика: "Математичні задачі та дослідження. Геометричні фігури":

1) книга - № 835 - усно, № 839 - письмово

2) письмова робота над задачею:


3. Читання: "Х. Мельник «Життя М. Приймаченко у десяти фактах»":

1) книга - с.153-154


4. РССФВ: "Сприймання тексту «Скоро літо». Вимова сполучень прийменників (у, з, під та ін..) з іменниками":

1)
2)




Єдиний урок з безпеки дорожнього руху:



Четвер 18.05:

1. ЯДС: "Що в моїй оселі вироблено в інших країнах?":


2) провести дослідження:


2. Читання: "Х. Мельник «Життя М. Приймаченко у десяти фактах»":

1) книга - с.153-154



3. Мистецтво: "Перевір свої досягнення":

1) книга - с.118-119


4. РССФВ: "Розпізнавання гучного та тихого звучання. Вимова сполучень прийменників
з іменниками":
1) слухові вправи (тихо/голосно)
2) вимова сполучень іменників з прийменниками: ("на грибі..", між квітами"...)







П'ятниця 19.05:

1. Українська мова: "Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Дієслово». Діагностична робота № 10":
1) виконати завдання: 1-5 за посиланням:Діагностична робота "Дієслово"


2. Математика: "Підсумкова діагностична робота за рік":


3. УЖМ+РССФВ: "Розпізнавання голосів тварин, птахів. Робота над розумінням віршованих творів":




3)





Понеділок 22.05:

1. Українська мова: "Повторення з розділу частини мови: Іменник. Прикметник. Дієслово":

1) наочність:


2) письмове завдання Визнач частину мови


2. Математика: "Множення в межах 1000":

1) завдання № 1 за посиланням Множення і ділення в межах 1000

2) домашнє завдання:  завдання №2  



3. ЯДС: "Які мови найпоширеніші у світі?":



4. УЖМ: "Казки УЖМ «Івасик–Телесик» (розучування)":

1) перегляд і обговорення казки "Івасик-Телесик"


5. РССФВ: "Розрізнення звуків довкілля. Сприйняття мовленнєвого матеріалу на тему "Літо" ":


2) лексика з теми:





Вівторок 23.05:

1. ЯДС: "Чому треба плекати державну мову?":


2) наочність:



2. Читання: "Людину кличе небо. «Перший космонавт незалежної України» (за О. Ємченком)":



3. Математика: "Ділення в межах 1000":

1) письмово:



4. Трудове навчання: "Приклади орнаментів декоративно-ужиткового мистецтва. Ознайомлення з творчістю майстрів":


2) виконати поробку - декоративний посуд з пластиліну:







Середа 24.05:

1. Українська мова: "Підсумкова діагностична робота за рік"

1) завдання на картках:





2. Математика: "Частини і дроби":

1) усно:
2) письмово: завдання Дроби


3.  Читання: "Людину кличе небо. «Перший космонавт незалежної України» (за О. Ємченком)":

1) книга - с.155




4. РССФВ: "Розпізнавання та відтворення слів. Вимова сполучень прийменників з іменниками":

1)
2)





Четвер 25.05:

1. ЯДС: "Застосовуємо знання щодня. Діагностична робота № 9":

1) виконати завдання за посиланням Діагностувальна робота "Людина в суспільстві"


2. Читання: "Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Україна – це я, це ти, це ми!». Наші проєкти":



3. Мистецтво: "Підсумковий урок за рік":

1) слухання і виконання  пісні:  "Пісня Про Літо"

2) виконати малюнок "Скоро канікули"




4. РССФВ: "Читання віршів про літо. Сприймання прислів’їв та приказок":

1) 

2)





П'ятниця 26.05:

1. Українська мова: "Повторення з розділу частини мови: Числівник":

1) наочність:


2) письмове онлайн завдання: Числівник


2. Математика: "Рівняння. Нерівності. Розв’язування рівнянь":



3. УЖМ: "Казка «Івасик-Телесик» (онлайн інсценізація)":

1) перегляд відео ІВАСИК-ТЕЛЕСИК

2) переказ за ролями


4. РССФВ: "Слуховий диктант. Мовленнєві ігри":

1) слуховий диктант





Понеділок 29.05:

1. Українська мова: "Повторення з розділу частини мови: Дієслово":

1) наочність:

2) завдання 1,3 - усно, 2-письмово за посиланням "Дієслово"


2. Математика: "Величини та одиниці їх вимірювання":

1) онлайн завдання


3. УЖМ: "Підсумковий урок за рік"


4. РССФВ: "Розрізнення звуків літа. Сприйняття мовленнєвого матеріалу на тему "Літо". Підсумковий урок за рік":


2) лексика "Літо":



Вівторок 30.05:


1. ЯДС: "Підсумковий урок за рік"

2. Читання: "Позакласне читання":

1) читання за малюнками:


3. Математика: "Математичні задачі та дослідження. Розвивальні завдання":

1) завдання онлайн  Цікава математика


4. Трудове навчання:"Підсумковий урок за рік"




Середа 31.05:

1. Українська мова:"Підсумковий урок за рік"

2. Математика: "Підсумковий урок за рік"

3. Читання:"Підсумковий урок за рік"

4. РССФВ: "Підсумковий урок за рік"

 Завершуємо 3 клас:
1. Батьківські збори

- подяка батькам

- підсумки  навчання та свідоцтва досягнень 
- рекомендації на літо

2. Інструктаж перед літніми канікулами:
 

2) обговорення правил безпечної поведінки:

3. Читання віршів


4. Виготовлення паперового дзвоника


Матеріали та інструменти:
-аркуш жовтого паперу, ножиці, клей, папір іншого кольору або стрічка для бантика


5. Святковий танець ZOO ДИСКОТЕКА



Немає коментарів:

Дописати коментар

  Любі учні та шановні батьки!  Прийміть щирі поздоровлення до Дня Знань! Відмінних знань та цікавих відкриттів у новому навчальному році!  ...