Виготовлення
поробки «Валентинка»:
- матеріали та інструменти:
ножиці, клей, папір і картон червоного або рожевого кольору, наліпки чи прикраси за вибором
Вівторок 14.02:
1. ЯДС: "Чи
всі плазуни плазують?":
2. Читання: "Квітень
землю квітчає, з вирію пташок стрічає.
В. Скомаровський «Місяць-квітникар»":
1) книга - с.109
3. Математика: "Ділення круглого
числа на одноцифрове. Складені задачі":
1) книга - № 119, 126 - письмово
4. Трудове навчання: "Рухомі
і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні
з’єднання":
1) створення
робо руки з використанням шарнірних
з’єднань - с.105
Середа 15.02:
1. Українська мова: "Навчаюся
правильно писати власні і загальні
назви":
2) книга - с.108 Впр.17 - письмово
2. Математика: "Множення
та ділення круглих чисел на одноцифрове":
1) книга- № 136, 137 - письмово
2) домашнє завдання: № 139 - письмово
3. Читання: "Збережи
первоцвіт – хай красивим буде світ. Н.
Козленко «Не зривайте первоцвіти» Виразне
читання":
2) книга - с.110-111
4. РССФВ: "Розпізнавання
питання Хто? Чим? Відпрацювання звуків З, З' ":
1)
Бесіда "16
лютого - День Єднання":
Четвер 16.02:
1. ЯДС: "Як
птахи опанували повітряний простір?":
2) наочність:
2. Читання: "Позакласне читання":
3. Мистецтво: "У
світі реального та уявного (продовження)":
1) слухання:
2) стилізація.
Створення іграшки — фантастичної
тваринки (пластилін, глина, солоне тісто)
(с.76-77)
4. РССФВ: "Сприймання питання Кому? Відпрацювання звуку И":
П'ятниця 17.02:
1. Українська мова: "Навчаюся
розпізнавати іменники, які називають
ознаки і дії. Добір спільнокореневих
слів ":
1) книга - с.109, впр 18- усно, Впр. 19 - письмово
2) домашнє завдання: Впр. 21 - письмово
2. Математика: "Ділення з остачею.
Сутність ділення з остачею":
2) книга - № 149, 153 - письмово
3. УЖМ+РССФВ: "Тренуюсь у перекладі. Розпізнавання
та відтворення кількості звучання
складів у фразі. Відпрацювання звуків Ж, Ж' ":
1)
Творча
виставка та година спілкування до Дня
спонтанного прояву доброти :
1. Українська мова: "Рід
іменників: чоловічий, жіночій, середній":
2) книга - с.110 Впр. 2- письмово
2. Математика: "Ділення з остачею.
Властивість остачі":
2) № 158 - усно, № 159 - письмово
3. УЖМ+ЯДС: "Птахи. Чому
влітку птахи перестають співати?":
4. РССФВ: "Спримання побутових звуків. Розрізнення
голосів однокласників. Вправляння у побудові фрази за малюнками":
2) тренування у розрізненні голосів однокласників
Цікаві завдання до Міжнародного дня рiдної
мови:
1. ЯДС: "Де
живуть звірі?":
3) завдання:
2. Читання: "Продовжую вивчати весняні місяці. Травень
літо в гості чекає. О. Копиленко
«Найвеселіший місяць» ":
2) книга - с. 111-112
3. Математика: "Ділення з остачею.
Перевірка ділення з остачею. Розв’язування
задач":
1) пам'ятка:
2) книга - № 173 - усно, № 174, 179 - письмово
4. Трудове навчання: "Рухомі
і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні
з’єднання":
1) створення робо руки за допомогою
нероз’ємних з’єднань - с.109
Середа 22.02:
1. Українська мова: "Спостерігаю
за закінченням іменників різних родів":
2) книга - с.112- читання таблиць
Впр. 6 - письмово, Впр.9 - усно
2. Математика: "Скарбничка
досягнень. Перевіряємо набуті
компетентності":
Діагностична
робота
№ 7
3. Читання: "Позакласне
читання. Читання тексту з малюнками":
4. РССФВ: "Сприймання побутових звуків. Розрізнення
та відтворення швидкого та повільного
темпу ряду складів. Вимова слів зі звуком Й":
2)
1. ЯДС: "Як
звірі піклуються про своє потомство?":
2. Читання: "Узагальнення
і систематизація знань учнів за розділом
«Квітує радісно весна»":
1) виконати тестові завдання:
3. Мистецтво: "Картинки
з виставки":
3) зображення
або ліплення фантастичного персонажа
з мультфільму, який найбільше сподобався
(с. 80-81).
4. РССФВ: "Розрізнення
та співвіднесення слів і малюнків. Відтворення
ритму слів. Відпрацювання звуків Л, Л' ":
1)
П'ятниця 24.02:
1. Українська мова: "Змінювання
іменників за числами: однина і множина.
Навчаюся змінювати іменники за числами":
2) книга - с.115 Впр.4 - письмово
3) домашнє завдання: с. 115 Впр. 2 - письмово
2. Математика: "Розв'язання задач":
3. УЖМ+РССФВ: "Тренуюсь в жестовому перекладі. Розрізнення
і визначення звуку (близько, далеко). Відпрацювання звуків К, К' ":
Понеділок 27.02:
1. Українська мова: "Спостерігаю
за іменниками, які вживаються тільки в
однині або тільки в множині":
1) наочність:
Множина Однина
2) книга - с116-117,
впр 6-усно, Впр.8 - письмово
2. Математика: "Закони множення.
Розподільний закон множення відносно
додавання":
2) книга № 216 , 217- усно,
№, 220, 221 - письмово
3. УЖМ+ЯДС: "Дикі та свійські тварини. Як
дикі тварини стали свійськими?":
1) пригадування жестової лексики:
4. РССФВ: "Робота
над сприйманням ритму слів. Розуміння і співвіднесення слів за родами":
2)
Заходи до Тижня пожежної безпеки:
- повторення загальних
правил пожежної безпеки
- обговорення безпечних і небезпечних ситуацій
- розвиток мовлення з теми
- складання правил безпеки
Вівторок 28.02:
1. ЯДС: "Чи
може людина існувати без свійських
тварин?":
2. Читанння: "Поезія
– це сила чарівна, що музикою серце
надихає. Творчість Л. Українки. «Як
дитиною бувало…», «Вишеньки» " :
1) наочність:
3. Математика: "Множення двоцифрового
числа на одноцифрове":
1)
2) книга - № 229, 232 - письмово
4. Трудове навчання: "Макетування
об’ємних фігур. Створення
об’ємних фігур в техніці паперкрафт":
2) виготовити поробку в техніці паперкрафт - с.114
Середа 01.03:
1. Українська мова+РССФВ: "Вимова йотованих як злиття звуків: йа, йе, йу, йі. Розвиток мовлення. Розпізнавання слів за темою «Продукти». Відтворення ритму слів":
2. Математика: "Множення одноцифрового
числа на двоцифрове. Правило множення
числа на суму":
1)
2) № 259 - усно, № 260 - письмово
3) задача - письмово:
4)
домашнє завдання: № 264 - письмово
3. Читання: "Шевченків
заповіт облетів увесь світ. Т. Шевченко
«Зацвіла в долині…», «Тече вода з-під
явора» ":
2) робота над віршем
«Зацвіла в долині…»:2) книга - с.115-116
Четвер 02.03:
1. ЯДС: "Застосовуємо
знання щодня. Діагностична
робота
№ 6":
2. Читання: "Творчість О. Олеся. Природа всім – як рідний дім.
Олександр Олесь «Степ». Виразне читання ":
2) мнемотаблиця до вірша "Степ"
3) книга- с.117-118
3. Мистецтво:" Картинки
з виставки (продовження)":
1) Лади в музиці. Слухання: М. Мусоргський
сюїта для фортепіано «Картинки
з виставки»
2) Натюрморт. Правила композиції. Створення
фантастичного натюрморту (гуаш) (с.
84-85)
4. РССФВ: "Розпізнавання
та відтворення складів. Визначення
першого та останнього складу. Вимова
йотованих":
П'ятниця 03.03:
1. Українська мова: "Прийменники
і закінчення як засоби вираження зв’язку
між словами в реченні. Навчаюся вживати
прийменники і закінчення для зв’язку
слів у реченні":
2) книга - с.118-119 Впр1- усно, Впр.2 - письмово
2. Математика: "Складені задачі, що
містять збільшення числа у кілька разів":
1) письмові завдання:
2) домашнє завдання:
3. УЖМ+РССФВ: "Домашні тварини. Розрізнення
та відтворення темпу мовлення (швидко,
повільно). Вимова йотованих":
2) читання швидко/повільно:
3) вправи на концентрацію уваги:
4) читання і розуміння тексту:
Понеділок 06.03:
1. Українська мова: "Узагальнюю
знання про іменник як частину мови.
Розбір іменника як частини мови":
1) узагальнюючі завдання:
3) письмовий розбір:
4) домашнє завдання: письмовий розбір іменника барвінок:
2. Математика: "Задачі на різницеве
та кратне порівняння двох добутків":
1) схеми задач:
3. УЖМ+РССФВ: "Тварини лісу. Які
тварини живуть у лісах?":
1) жестова вступна розповідь "Хто живе у лісі?":
4. РССФВ: " Сприйняття
мовного матеріалу
на тему «Весна». Сприймання звуків весни.":
1) тематична лексика:
2) відео
"Пробудження весни"
Виготовлення поробки «Підсніжники» в рамках акції "Збережи первоцвіти":
Підсніжники
- матеріали та інструменти:
ножиці, клей, папір зеленого кольору, вушні палички, ватні диски, зелений фломастер
1. ЯДС: "Які
тварини живуть на луках, у степах і водоймах?":
2. Читання: "Творчість
Грицька Бойка. Жартуй, та знай міру. «Провалився по коліна», «Бабуся і внук»,
«Булка з маслом», «Де Іванко?»":
2) книга - с.119-120
3. Математика: "Залежність
результатів множення від зміни одного з компонентів":
2) книга - №№ 291, 296 - письмово
4. Трудове навчання: "Технологічна послідовність виготовлення виробу. Виготовлення
дерева з бісеру - початок роботи":
Середа 08.03:
1. Українська мова: "Узагальнення
і систематизація знань учнів за розділом «Іменник» Діагностична
робота № 7":
2. Математика: "Множення
круглого числа на одноцифрове":
1) книга № 306, 311 - письмово
2) домашнє завдання: № 312 - письмово
3. Читання: "Майбутнє
належить мрійникам. О. Подоляк «Мій зореліт», перегляд відео ":
1) книга - с.120-121
4. РССФВ: "Вимова йотованих як злиття звуків та через м’якість попереднього приголосного. Розпізнавання речень, визначення кількості слів":
1. ЯДС: "Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах?":
1) книга - с.108-109
2. Читання: "Творчість
С. Дерманського. Дітям і зорі всміхаються. «Кого беруть у космонавти»":
1) презентація:
3. Мистецтво: "Фантастичні
пригоди у країні див":
2) Декоративне зображення. Створення
декоративного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівці) (с.
88-89)
4. РССФВ: "Розпізнавання слів за темою
«Фрукти». Відтворення ритму слів. Вимова
йотованих":
2) назви фрукт правильно вимовляючи слова:
П'ятниця 10.03:
1. Українська мова: "Поняття
про прикметник як частину мови. Навчаюся розпізнавати в тексті":
2) книга - с.122- Впр.2 - письмово
2. Математика: "Множення
одноцифрового числа на кругле число. Розв’язування задач складанням рівнянь":
1) книга - № 326
2) розбір і запис задачі:
3) домашнє завдання: № 333-письмово
3. УЖМ+РССФВ: "Тварини. Вимова йотованих через м’якість попереднього приголосного, на початку слова; після голосних і після апострофа. Розпізнавання речень, що
складаються з 4 слів":
1) жестово-лексична вправа:
Понеділок 13.03:
1. Українська мова: "Змінювання
прикметників за числами у сполученні з іменниками":
2) 3) домашнє завдання: Впр.1 с.124 - усно
2. Математика: "Ділення
двоцифрового числа на одноцифрове. Задачі на подвійне зведення до одиниці":
1) № 343 (перші два приклади), № 346 - письмово
2) розв'язування задачі:
3. ЯДС+УЖМ: "За що
«відповідальні» тварини в природі? Значення тварин":
2) жестово-словесна розповідь за малюнками про значення тварин:
4. РССФВ: "Сприймання побутових звуків. Сприйняття
запитань та відповіді на них , робота з текстом":
1) слухання побутових звуків
Бесіда
з правил безпеки на воді, поведінка
на льоду, попередження випадків
знаходження на кризі під час танення
снігу:
1. ЯДС: "Яке
значення в житті природи мають тварини?":
2) пам'ятки:
2. Читання: "Відгадка-вірш
– то акровірш. Л. Глібов «Хто вона?», «Хто баба?». Акровірші":
2) книга - с.123 -124
3. Математика: "Ділення
двоцифрового числа на одноцифрове":
2) книга: № 366-письмово
4. Трудове навчання:"Технологічна послідовність виготовлення виробу. Виготовлення дерева з бісеру - початок роботи":
Середа 15.03:
1.Українська мова: "Змінювання
прикметників за числами у сполученні з іменниками. Навчаюся змінювати
прикметники за числами у сполученні з іменниками":
2) книга с.126 Впр. 1, 2 - усно, Впр. 3 - письмово
2. Математика: "Ділення
круглого числа на одноцифрове число":
1) № 373 - усно
2) № 376, 385 - письмово
3. Читання: "Творчість
А. Костецького. Не хвалися силою, а хвалися вмінням. «Новенька»":
1) наочність:
2) книга - с.125
4. РССФВ: "Розпізнавання
та відтворення скоромовок, йотовані літери та їх
поєднання у словах. Утворення множини від однини іменників":
1)
Четвер 16.03:
1. ЯДС: "Які заходи охорони тварин дієві?":
2)
2. Читання: "У людини є все, щоб здійснити свою мрію. А Костецький «Як захочеш – буде все!»:
2) книга - с. 126
3. Мистецтво: "Політ фантазії":
3) Відтінки кольору. Зображення фантастичного
космічного пейзажу (гуаш) (с. 92-93).
4. РССФВ: "Розпізнавання різного типу складів. Визначення кількості букв, звуків, складів. Йотовані літери реченнях - робота з текстом":
П'ятниця 17.03:
1. Українська мова: "Зв'язок прикметників з іменниками. Навчаюся встановлювати
зв'язок між ними. Складання тексту «Портрет однокласника»":
1) с.124 Впр.1 - усно
3) домашнє завдання: с.125 Впр.5
2. Математика: "Ділення круглого числа на кругле число. Математичні дослідження":
1)книга - № 399, 400, 401 - письмово
, 
2) геометричне усне завдання:
3) графічний диктант:
3. УЖМ+ РССФВ:"Тварини і птахи. Розпізнавання різного типу складів. Визначення кількості букв, звуків, складів. Йотовані літери реченнях - робота з текстом":
2)
3)
Бесіда-інструктаж з правил безпечної поведінки на весняних канікулах:
Понеділок 27.03:
1. Українська мова: "Узгодження
прикметника з іменником у різних формах. Навчаюся узгоджувати прикметники з
іменниками":
1) книга - с.128 впр 1- усно:
2) книга - с.128-129, впр 2 - письмово
3) домашнє завдання: с.129 Впр. 3 - письмово
2. Математика: "Скарбничка досягнень.
Перевіряємо набуті компетентності.
Діагностична
робота
№8":
3. УЖМ+ЯДС: "Гриби. У чому
загадковість світу грибів?"
1) жестова лексика:
4. РССФВ: "Розрізнення
музичних ритмів
маршу, вальсу. Сприйняття
на слух та розподіл
груп предметів за темами «Посуд», «Меблі»:
1) слухо-ритмічні вправи з бубном
2) онлайн-гра Повтори та відшукай (посуд)
3) онлайн гра на розподіл Меблі та побутові прилади
Вівторок 28.03:
1. ЯДС: "Хто
такі мікроби й бактерії?":
2) наочність:
2. Читання: "Бережливість
краще за прибуток. Г. Джемула «Як Андрійко
вчився заощаджувати» ":
1) наочність:
3. Математика: "Завдання на закріплення застосування законів множення":
1) письмові завдання:
4. Трудове навчання: "Макетні
матеріали (пінопласт). Створення орнаменту з різних матеріалів (тканина, нитки, блискітки,
бісер тощо). Виготовлення подарункового
яйця з пінопласту":
1) виготовити подарункове яйце з пінопласту та прикрасити за власним задумом - книга с.118
Середа 29.03:
1. Українська мова: "Змінювання
прикметників за родами. Навчаюся
змінювати прикметники за родами":
1) книга с.130 Впр.1 - усно
2) письмове завдання:
2. Математика: "Математичні
вирази: числові і буквені. Обчислення значень числових виразів. Порядок дій":
2) книга №№ 454,456, 460 - усно
№№ 457,458 - письмово
3. Читання: "Узагальнення
і систематизація знань учнів за розділом
«Поезія – це сила чарівна, що музикою
серце надихає» . Наші проєкти. ДР
9":
1) робота над проєктом "Поети рідного краю":
4. РССФВ: "Розпізнавання
та відтворення слів. Розрізнення
одно-, дво- та трискладових слів. Дотримання
правил орфоепії у словах":
1) робота над складовою структурою слів:
1. ЯДС: "Коли
гриби й бактерії приносять користь, а коли — шкоду?":
2. Читання: "Позакласне
читання":
3. Мистецтво: "Гумор
у мистецтві":
3) Шарж. Створення шаржу «Веселий школярик»
або «Весела школярочка» (кольорові
олівці або фломастери) (с. 96—97).
4. РССФВ: "Сприймання
та розпізнавання речень. Дотримання
правил орфоепії у словах та словосполученнях":
П'ятниця 31.03:
1. Українська мова: "Навчаюся
визначати рід і число прикметників за
іменником":
1)
2)
книга - с .131, Впр 4 - письмово
3) домашнє завдання: с.131 Впр.5 - усно
2. Математика: "Множення
трицифрового числа на одноцифрове":
1) книга - № 470 - усно,
473,474 - письмово
3. УЖМ+РССФВ: "Збереження здоров’я. Зіставлення фраз та малюнків. Дотримання
правил чіткої вимови":
Заходи до Міжнародного дня птахів (01.04)
2) читання скоромовок
Понеділок 03.04:
1. Українська мова: "Навчаюся
розпізнавати форми прикметника за
іменником, з яким він зв’язний, питанням,
закінченням":
1) відео урок з виконанням Вправ 6, 8:
2. Математика: "Множення трицифрового
числа на одноцифрове. Залежність
результатів множення від зміни одного
з компонентів дії":
2) книга - № 480- усно, 490 - письмово
3) домашнє завдання: № 488-письмово
3. ЯДС: "Що
вивчає екологія?":
4. РССФВ+УЖМ: "Сприйняття
мовного матеріалу
на тему «Весняні свята». Сприймання
тематичних музичних творів":
1)
Заходи
до тематичної декади «Світ навколо нас»
1. Перегляд
презентації «Про всіх на світі»
Вівторок 04.04:
1. ЯДС: "Які
ланцюги живлення існують у лісі, на луці та у водоймі?":
2. Читання: "Читаю
оповідання про дітей. Творчість А. Григорука. Не знаючи броду, не лізь в воду "Льодохід" ":
1) наочність:
3. Математика: "Буквені вирази.
Обчислення значень буквених виразів":
1) книга - № 499 - усно,
№ 503 - письмово
4. Трудове навчання: "Приклади орнаментів декоративно-ужиткового мистецтва за регіонами України. Створення орнаменту з різних матеріалів (пластилін,
глина)":
2) виготовити свисток, прикрасити орнаментом за регіонами України - с.122
Заходи до тематичної декади «Світ навколо нас»
2. Цікава математика ( рішення задач про оточуючий світ)
Середа 05.04:
1. Українська мова: "Спостереження
за роллю прикметників у мовленні.
Спостерігаю за роллю прикметників у
мовленні":
2) усний опис лелеки за картинкою:
2. Математика: "Ділення
трицифрового числа на одноцифрове":
1) № 514, 517 - письмово
3. Читання: "Щаслива
людина та, яка дарує щастя іншим людям.
А. Григорук «Гра в шашки» ":
4. РССФВ: "Розпізнавання голосів тварин. Розрізнення
одно-, дво- та трискладових слів; їх розуміння та чітка вимова. Робота з віршем":
2) Вірш
про Великдень:
Заходи до тематичної декади «Світ навколо нас»
3. Диспут : "Сортування сміття - важлива та необхідна справа кожної свідомої людини"
Четвер
06.04:
1.
ЯДС: “Застосовуємо
знання щодня. Діагностична
робота
№
7»:
2.
Читання: “Нічого
не руйнуй – братів менших шануй. М.
Магера «Он як буває»”:
1)
відео Урок
читанного не руйнуй — братів менших
шануй. Навчальне аудіювання: М. Магера
«Он як буває»
2) посилання на текст " Он як буває"
3.
Мистецтво: “Гумор у мистецтві
(продовження)”:
1)
Слухання: І.
Шамо «Скерцо»;
П.
Бриль «Українська гумореска».
2)
Комікс. Створення коміксів до пісні
«Грицю, Грицю, до роботи» (с. 100-101)
4.
РССФВ: “Розрізнення одно-, дво- та
трискладових слів. Дотримання правил
орфоепії при вимові слів”:
Заходи
дотематичної декади «Світ навколо нас»
4.
Майстерня
виготовлення екосумок
-
відео Як
пошити сумку-шопер зі старих жинсів
П’ятниця
07.04:
1.
Українська мова: “Узагальнюю
знання про прикметник як частину мови.
Розбір прикметника як частини мови”:
1)
наочність:
2)
виконати письмовий розбір прикметника
“привітне” за схемою:
2.
Математика: “Ділення на двоцифрове
число способом послідовного ділення”:
1)
книга - № 533, 534 — письмово
2)
домашнє
завдання:
№ 538 - усно
3.
УЖМ+РССФВ: “Догляд за собою.
Розпізнавання
та відтворення слів за темою «Гігієна».
Дотримання правил орфоепії під час
вимови е, и”:
Заходи
дотематичної декади «Світ навколо нас»
5.
Тематичне списування «Будь
природі другом!»
Понеділок
10.04:
1.
Українська мова: “Узагальнення
і систематизація знань учнів за розділом
«Прикметник» »
:
Діагностична
робота № 8
2.
Математика: “Рівняння. Розв’язування
рівнянь, у яких один із компонентів дії
є виразом зі змінною”:
1)
книга - № 543 — усно, 544 — письмово
3.
УЖМ+ЯДС: “Людина (частини тіла). Як
працює наш організм?»:
1)
відео жестова
лексика "Людина"
2)
відео Організм
людини. "Як працює наш організм?"
4.
РССФВ: «Робота
з немовними ритмами. Сприйняття питань
«Який? Яка? Яке?» :
1)
відео Музично-ритмічна
гра "Фрукти"
2)
Заходи
до тематичної декади «Світ навколо нас»
6.
Створення колективного фотоколажу «Я
- дитина природи! Чисте довкілля».
Вівторок
11.04:
1.
ЯДС:
«Яку
роботу здійснює нервова система?»
1)
відео Яку
роботу здійснює нервова система? Нервова
система людини.
2.
Читання: “Творчість
В. Чухліба. Всяка пташка своє гніздо
любить. «Дикі каченята» ”:
1)
наочність:
2)
книга — с.134-136
3.
Математика: “Розв’язування рівнянь,
що містять дужки”:
1)
книга - № 553- усно, 554 - письмово
4.
Трудове
навчання: «Приклади
орнаментів. Мистецтво
писанки»:
1)
2)
виготовити писанку за власним задумом
Заходи
до тематичної декади «Світ навколо нас»
7.
Подорожуємо і відкриваємо світ. Цікавинки
з усіх куточків світу. Перегляд
відеороликів.
-
відео Подорожуємо
світом. 7 чудес світу.
-
відео
"Як
святкують Великдень у різних країнах?"
Середа 12.04:
1. Українська мова: "Поняття
про числівник як частину мови. Навчаюся
розпізнавати числівники":
2) книга -с.138-139, Впр 1- усно, 2 - письмово
2. Математика: "Ділення
на двоцифрове число способом добору":
1) книга - № 563,564 усно та №565, 566 - письмово
3. Читання: "Правди
не приховаєш. А Туз "Новий планшет" ":
4. РССФВ: "Розпізнавання та відтворення різного типу складів у словах вірша. Тверда
вимова губних звуків у словах, завдання на тренування уваги":
Заходи до тематичної декади «Світ навколо нас»
8. Конкурс
малюнків «Кольори Всесвіту» до
Міжнародного дня польоту людини в
космос.
- відео Малятам, про Всесвітній день авіації та космонавтики. Видатні космонавти України.
Четвер 13.04:
1. ЯДС: "Для
чого потрібні скелет і м’язи?":
2. Читання: "Правди
не приховаєш. А Туз "Новий планшет" (продовження)":
1) книга - с. 138
3. Мистецтво: "Великодні
барви":
1) Слухання
та виконання великодніх пісень:
- "Писаночка"
- Мишки на Великдень Пасочку Мiсили
- Ой, візьму я писачок
2) Створення
великоднього натюрморту
4. РССФВ: "Розрізнення дво- та трискладових слів. Тверда
вимова губних звуків б, п, в, м, т":
1)
2)
Заходи до тематичної декади «Світ навколо нас»
9. Екологічна вікторина «Ми природу дуже любим і друзями їй ми будем!»
П'ятниця 14.04:
1. Українська мова: "Вимова
і правопис найуживаніших числівників.
Вивчаю числівники 5,9,11-20, 30, 50, 60, 70, 80":
2) книга - с.140 Впр. 1,2 - письмово
3) усне завдання:
10 - десять
20 - двадцять
30 - тридцять
40 - сорок
50 - п'ятдесят
60 - шістдесят
70 - сімдесят
80 - вісімдесят
90 - дев'яносто
100 - сто
4) домашнє завдання: с.141-Впр.4 - письмово
2. Математика: "Ділення на двоцифрове
число способом добору":
3. УЖМ+РССФВ: "Розпізнавання
голосів тварин. Чітка вимова вивчених звуків в словах, інтонування речень":
2) чистомовки про Великдень:
3) робота над загадками:
Понеділок 17.04:
1. Українська мова: "Навчаюся
читати числові вирази":
1) книга - с.142-143 впр 9- усно,
2) відео Навчаюся читати числові вирази
2. Математика: "Числові
нерівності та нерівності зі змінною. Математичні задачі та дослідження":
2) книга - № 582 -усно, № 586, 587 - письмово
3. ЯДС: "Які органи допомагають людині перетравлювати їжу?":
4. УЖМ: "Віртуальні екскурсії. Музей ужиткового мистецтва":
1) відео Найбільша писанка в світі. Музей писанкового розпису.
5. РССФВ: "Визначення
напряму джерела
звуку. Сприйняття
на слух та виконання
доручень, що
містять вказівку на ознаку
предмета":
1) слухові вправи:
2) виконання доручень на слух:
(Напр. "Візьми в руки довгий предмет, яким ти пишеш")
Вівторок 18.04:
1. ЯДС: "Як
правильно харчуватися?"
2. Читання: "Позакласне
читання":
3. Математика: "Скарбничка досягнень.
Перевіряємо набуті компетентності.
Діагностична
робота
№9":
Діагностична робота №9
№ 607, 611, 612 - письмово
4. Трудове навчання: "Технологічні
операції обробки різних матеріалів
(текстильні). Плетіння браслета":
Середа 19.04:
1. Українська мова: "Узагальнюю
знання дітей про числівник як частину
мови. Розбір числівника як частини мови":
2) книга - с.143 впр. 12-усно
Впр. 13 - письмово
2. Математика: "Розвивальні завдання" :
3. Читання: "Знаєш
як битися, навчись як миритися. Дж.
Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти» ":
2) книга - с.139-141
4. РССФВ: "Розпізнавання
голосів тварин та птахів. Напівпом’якшена
вимова перед і":
Заходи до Дня Землі :
1) бесіда:
Четвер 20.04:
1. ЯДС: "Для
чого потрібне дихання?":
2. Читання: "Узагальнення
і систематизація знань учнів за розділом
«Читаю оповідання про дітей». Наші
проєкти":
1) намалювати комікс до одного з прочитаних творів з розділу «Читаю оповідання про дітей»
3. Мистецтво: "Ляльки-іграшки
в житті та мистецтві":
2) Виконання: ритм вальсу-жарту на дитячих ударних інструментах. (с.
102-103)
3) Лялька-мотанка. Зображення ляльки
ЛОЛ-сюрпризу (кольорові олівці,
фломастери) (с. 104-105)
4. РССФВ: "Розпізнавання
різного типу складів. Напівпом’якшена
вимова слів перед "і" в тексті":
1. Українська мова: "Узагальнення
і систематизація знань учнів за розділом
«Числівник». Діагностична
робота № 9":
Діагностична робота № 9
1. Числівники відповідають на питання
а) Скільки? Котрий?
б) Хто? Що?
в) Що робить? Що зробить?
2. Числівники – це..
а) слова, що означають ознаку предмета
б) слова, що означають назву предмета
в) слова, що означають кількість предметів або їх порядок при лічбі
3. Утвори і запиши числівники
4…..надцять ________________________________
7…..надцять________________________________
4. Використовуючи числівники, розгадай ребуси. Запиши слова.
Ті100__________________ 3тон___________________ 100рінка________________ пі2л___________________
5. Спиши речення. Запиши числівники словами
У Софії 8 яблук.
Вчителька перевірила 30 зошитів.
2. Математика: "Частини
і дроби. Ціле і частина":
3 УЖМ: "Віртуальні екскурсії. Краєзнавчий музей":
4. РССФВ: "Розпізнавання голосів тварин та птахів. Напівпом’якшена вимова перед і"
Бесіда "Алгоритм дій домедичної допомоги в разі надзвичайних ситуацій":
1. Українська мова+УЖМ: "Розвиток
мовлення. Магазин":
2) читання та запис речень:
2. Математика: "Ділення цілого на рівні частини. Половина. Чверть":
1)
2) книга - № 641, 645, 648 - усно,
№ 638 - письмово
3. ЯДС: "Навіщо
людині кровообіг?":
4. РССФВ: "Визначення і відтворення довготи та стислості
звучань. Сприйняття
фраз повсякденного
характеру":
2) сприйняття фраз повсякденного характеру:
- Як
твоє ім'я? Як твоє прізвище? Скільки
тобі років?
3)
Вівторок 25.04:
1. ЯДС: "Яке
значення для життя людини має кров?":
2. Читання: "Україна
– це я, це ти, це ми! Рідний край – земний
рай. М. Савка «Україна» Є. Гуменко «Наша
країна – Україна»":
2) книга - с.142-143
3. Математика: "Визначення кількості
частин у цілому":
2) книга - №№ 654, 655 - усно, №657 - письмово
4. Трудове навчання: "Створення орнаменту
з різних матеріалів. Вишивання
орнаменту на серветці":
2) вишити орнамент на серветці - с.136
Середа 26.04:
1. Українська мова: "Поняття
про дієслово як частину мови. Навчаюся
визначати дієслова":
2) книга - с.144 Впр. 2 - письмово
2. Математика: "Дріб. Чисельник і
знаменник дробу":
2) книга - №№ 663, 665, 666 - усно; № 667 - письмово
3) домашнє завдання: № 668 - письмово
3. Читання: "Кожному
мила своя сторона. Є. Гуменко «Наша
країна – Україна» (продовження)":
1) книга - с.143-145
4. РССФВ: "Розпізнавання
та відтворення різного типу
складів. Визначення кількості складів та їх правильна
вимова":
Четвер 27.04:
1. ЯДС: "Застосовуємо
знання щодня. Діагностична
робота
№
8"
Діагностична робота № 8
"Людина та її організм":
2. Читання: "Хто
мови рідної цурається, з тим друг не
знається. «Чубчик» (за М. Магерою)":
2) книга - с.146-147
3. Мистецтво: "Ляльки-іграшки
в житті та мистецтві (продовження)":
2) Виконання: Гра-поспівка «Створюємо контрасти» (с.
106-107)
3) Зображення
своєї улюбленої іграшки (гуаш) (с.
108-109).
4. РССФВ: "Розпізнавання
та відтворення слів.
Визначення першого та останнього складу,
кількості складів. Визначення
кількості складів у словах та їх правильна вимова":
1) послухай слова, визнач кількість складів у словах, назви перший і останній склад в кожнгому слові, повтори слова: 2) прочитай текст:
П'ятниця 28.04:
1. Українська мова: "Зв'язок
дієслова з іменником у реченні. Навчаюся
встановлювати зв'язок дієслова з
іменником у реченні":
1) книга - с.146 Впр 1-усно, Впр.2 - письмово
2) презентація:
3) домашнє завдання: с.146 Впр. 3- письмово
2. Математика: "Порівняння дробів
з чисельником 1":
1) книга - №№ 676, 677-усно, № 678-письмово
3. УЖМ: "Віртуальні екскурсії. Фабрика":
1) жестова лексика:
4. РССФВ: "Розпізнавання
слів, визначення кількості звуків,
складів, відтворення ритму. Визначення
кількості складів у словах, їх правильна вимова":
2) ритмічно-логічні ряди:
Понеділок 01.05:
1. Українська мова: "Досліджую роль дієслів у реченнях і текстах":
1)
Немає коментарів:
Дописати коментар