1 клас ІІ семестр ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ШАНОВНІ БАТЬКИ ТА УЧНІ! 

Дистанційне навчання - це нова форма освіти для нашого класу. 
Кожного дня я буду виставляти матеріали уроків за розкладом та форму їх проведення.

(Онлайн уроки або опрацювання за допомогою дистанційних засобів навчання)


Понеділок 19.04: 

1. ЯДС: "Як з'являється веселка?" 

1) робота зі стіною слів: прочитати слова тижня "Веселка" (спочатку дорослий, потім дитина), потренувати сприймання на слух (називати слово, дитина  вказує, яке саме слово звучало)
 

2) переглянути відео  ВЕСЕЛКА, як з'являється веселка? 
3) намалювати і підписати словом "Веселка"  також написати своє ім'я та число. 

2. Читання: "Вчимося швидко читати. Текст "Лінива Оленка " с.55

1) прочитати слова, спочатку повільно, потім швидше 
2) опрацювати текст (прочитати, співвіднести  речення з частиною ілюстрації до нього) 

3. МАТЕМАТИКА: "Склад числа з десятків та одиниць" 

1) переглянути відео до теми Слад числа з десятків та одиниць
2) виконати задання на с.51 друкованого зошита (№1, 2, 5 - обов'язково). 
3) Для виконання завдань 2 і 3 використовуйте Таблицю чисел від 1 до 100 та картинку "Сусіди числа" 




4. Письмо: "Повторення написання букв Аа, Лл, Мм. Списування слів поданих друкованим текстом"

1) прописати с. 44 у друкованому зошиті  (завдання "розфарбувати назви-тварин у різні кольори" - ДОДАТКОВО (це диференційоване  завдання) 

5. Корекційне заняття з РСЗТСМ  "Робота над ритмом":  

1) відпрацювати ритм за малюнками (спочатку повільно, потім швидше)


Вівторок 20.04:

1. ЯДС "Кольори. Які кольори має веселка?"

1) робота зі стіною слів: прочитати слова тижня "Веселка" (спочатку дорослий, потім дитина), потренувати сприймання на слух, без артикуляції вимови дорослого (стояти позаду учня і називати слово, дитина  вказує, яке саме слово звучало)




2) переглянути відео Кольори, назвати ті кольори, які має веселка
3) визначити теплі та холодні кольори

2. Читання:"Опрацювання тексту "Чому сорока будує кілька хатинок" с.56

1) прочитати текст, співвіднести  слова (сорока, ліс, гніздо, пташенята) та ілюстрації
2) читати текст з елементами переказу за презентацією Чому сорока будує декілька гнізд. ВЧИМОСЯ ПЕРЕКАЗУВАТИ

3. Математика "Метр"


1) переглянути відео Метр
2) виконати завдання на с.52 друкованого зошита (№ 2,3 - обов'язково)

4. УЖМ: "Кольори"

1) вчити жести з теми за допомогою відео Кольори жестовою мовою
2) проговорити та показати жестами речення "У веселки 7 кольорів: червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий"

5. Трудове навчання "Аплікація до Дня Землі"

1) Виготовити аплікацію до Всесвітнього Дня Землі 

6. Корекційне заняття з РСЗТСМ: "Сприймання пісні "Веселка"

1) прослухати пісню Н. Май "Веселка"
2) визначити настрій пісні (веселий/сумний), ритм (повільний/швидкий)
3) "проспівати" пісню на склад ТА-ТА-ТА


Середа 21.04:

Онлайн навчання за допомогою платформи GOOGLE MEET.
Початок о 10.00     https://meet.google.com/kou-mczh-oiu

Додаю матеріали, які використовувала під час онлайн-уроків:




3. Математика: Вартість. Гривня


4. Корекційне заняття з РСЗТСМ:

1) тренуватися у виконанні музично-рухливої гри "Чашечки" ("Стаканчики")


Четвер 22.04:

1. ЯДС: "Про що тобі повідомляють руки. Твоя безпека під час ігор та розваг"

1) ознайомитися з інформацією у підручнику с.58-59 та виконати завдання в друкованому зошиті с.44 (поставити галочку V , якщо відповідь "так"- або хрестик X,  якщо - "ні")

2) переглянути відео Твоя безпека під час ігор та розваг, ознайомитися з інформацією у підручнику с.60-61 та виконати завдання в друкованому зошиті с.45 

2. Читання: О. Пархоменко "Співучі колоски" с.58. 

1)  пройти лабіринт "Відшукай назви колосків" , роздивитися відповідні малюнки
2) вииразно читати вірш, співвіднести  слова та ілюстрацію;
3) відповісти на питання після тексту 
       


3. УЖМ: "Меблі"

1) закріпити жести з теми за допомогою відео Меблі жестовою мовою
2) проговорити та показати жестами речення "У мене  кімнаті є такі меблі: ..... (ліжко/диван/шафа/стіл..)


П'ятниця 23.04:

1. Письмо: "Письмо слів із вивченими буквами"

1)  виконати завдання в друкованому зошиті на с.46. 

- з'єднати друковану і прописну літеру, записати прописні літери парами велику та малу : Сс, Єє, Хх, Жж; -ОБОВ'ЯЗКОВО

- скласти та написати речення з переплутаних складів (Сила та розум - краса людини) - ДОДАТКОВО

- записати нижче слова: мама, тато, школа, дім, кіт, собака - ОБОВ'ЯЗКОВО


2. Математика: "Порівняння двоцифрових чисел. Обчислення вартості покупки"

1) переглянути відео Порівняння двоцифрових чисел

2) усно виконати завдання № 2 у підручнику с.105 на обчислення вартості покупки

3) виконати завдання в друкованому зошиті 

- №№ 1,4,5,6 - ОБОВ'ЯЗКОВО;  №№ 2,3 - ДОДАТКОВО

4) для виконання завдання №4 використайте картинку:




3. Образотворче мистецтво "Вербові котики":

1) намалювати гілочку верби фарбами



4. Корекційне заняття з РСЗТСМ: "Розвиток зв'язного мовлення"

1) розглянути малюнок, дитина читає  запитання, 
2) дитина знаходить та читає правильну відповідь. 
3) дорослий читає запитання, а учень  - відповідає.



Понеділок 26.04:

Онлайн навчання за допомогою платформи GOOGLE MEET.
Початок о 10.00     https://meet.google.com/sea-qodk-oax

Матеріали, що були використані на онлайн-уроках:




3. Читання: В. Сухомлинський "Як бджола знаходить квітку конвалії"



Вівторок 27.04:

1. ЯДС: "Великдень: історія свята. Які таємниці розкриває писанка?"

1) робота зі стіною слів: прочитати слова тижня "Великдень" (спочатку дорослий, потім дитина), потренувати сприймання на слух (називати слово, дитина  вказує, яке саме слово звучало)






2. Математика: "Задачі на знаходження  невідомого доданка"


2) записати у звичайний зошит 1-3 задачі з відео (всього їх 3, якнайменше одну)

3. Читання: "Вчися швидко читати. О.Іваненко "Сонечко" с. 60-61"

1) прочитати слова з рубрики"Вчися швидко читати"

2) прочитати казку "Сонечко", відповісти на питання  кінці

3) для словникової роботи використати слайди: 



4. УЖМ: "Великдень"

1) закріпити жести з теми Великдень жестовою мовою

2) проговорити та показати жестами речення "На Великдень я піду до церкви. У кошик покладу паску і писанки"

5. Трудове навчання: "Аплікація писанка"

1) виготовити аплікацію писанки за допомогою відео Писанка (аплікація)
кольори та візерунки можна змінити за власним задумом.


6. Корекційне заняття з РСЗТСМ: "Сприймання пісні "Великдень" "

1) прослухати пісню "Великдень"
2) визначити настрій пісні (веселий/сумний), ритм (повільний/швидкий)
3) "проспівати" пісню на склад ТА-ТА-ТА



Середа 28.04:

1. Читання: "М.Петренко  вірш-загадка "Утікач" с.62

1) прочитати вірш-загадку
2) розглянути малюнки та знайти слова-назви звірів 
3) відшукати ці слова серед стрічки букв після вірша



2. Письмо: "Повторення написання букв Оо, Юю. Утворення і запис слів (буквенний квест)" с. 48

1) прописати Букви Ооо, Ююю 
2) скласти слова за допомогою цифр і записати їх 
3) нижче записати речення: 

Оля і Юля - подруги.
Орел та юрок - птахи.


3. Математика "Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка"

1) усно розглянути задачі під № 1 (а та б) на с.107 у підручнику
2) виконати завдання у друкованому зошиті с.56 ( № 1,2 - ОБОВ'ЯЗКОВО. № 3,4 - ДОДАТКОВО)


Четвер 29.04:

Онлайн навчання за допомогою платформи GOOGLE MEET.
Початок о 10.00  https://meet.google.com/gmf-ncmg-uen

Матеріали, що були використані на уроках:





3. УЖМ: закріплення жестів з тем "Імена", "Числа", "Великдень"


4. Корекційне заняття з РСЗТСМ: сприймання мовного матеріалу з теми "Великдень"
(відплескування ритму слів та їх промовляння, розпізнавання на слух)


П'ятниця 30.04:

1. Письмо: "Повторення написання букв Уу, Чч, словотворчі вправи . Творче списування надрукованого речення. с.49

1) прописати літери Уу та Чч
2) записати у фігурки другого ряду букви , записати слова, що утворились.
3) прочитати речення, визначити зайве слово, правильно записати речення
4) нижче записати речення : Я учень/учениця 1-Б класу.  - ДОДАТКОВО

2. Математика: "Додавання і віднімання на основі нумерації чисел в межах 20"

1) повторити нумерацію чисел 11-20 

2) виконати і записати у звичайні зошити завдання із с.108 у підручнику (№ 1, 2, 3)


3. Образотворче мистецтво: "Великі дива. Створення Великодньої писанки"

1) виготовити писанку за власним задумом


4. Корекційне заняття з РСЗТСМ: "Розвиток зв'язного мовлення. "Святкування Великодня" "

1) уважно розглянути зображення, дорослий запитує, що дитина бачить. Читати речення і співвідносити з картинками. 
2) використовуйте піктограми постійно перед святом кілька днів, промовляючи речення. У святковий ранок пригадайте усі дії та їх послідовність.






Середа 05.05:

Онлайн навчання за допомогою платформи GOOGLE MEET.
Початок о 10.00  https://meet.google.com/wmc-pojg-tmc

Матеріали, що використовувалися під час онлайн-уроків:

1. 
Читання: Казка "Кабан під дубом". Вибіркове читання 








Четвер 06.05:

1. ЯДС: "Чому родину називають найбільшим скарбом? Які є традиції у моїй сім'ї?"

1) робота зі стіною слів: прочитати слова тижня "Моя родина" (спочатку дорослий, потім дитина), потренувати сприймання на слух (називати слово, дитина  вказує, яке саме слово звучало)




2) переглянути відео Моя родина
3) розглянути і обговорити сімейні фото (хто на них зображений, які дії виконуються, які свята відзначалися)


2. Читання: "М.Павленко "Хто біліє, хто бігає". Мовно-логічні вправи." с.65

1) виконати завдання гри "Знайди слово"
2) прочитати вірш, розглянути малюнки до нього, знайти невідповідність
3) за посиланням переглянути презентацію від авторів підручника "Урок 48 Марина Павленко «Хто біліє, хто бігає»

3. УЖМ: "Моя родина. Мій будинок" 

1) закріпити жести з теми: Моя сім'я жестовою мовою
2) вчити жести з теми: Вдома жестовою мовою
3) проговорити і показати речення, що описують дії Вашої родини. НАПРИКЛАД: "Мама готує на кухні. Я мию посуд. Тато ремонтує стілець"



П'ятниця 07.05:

1. Письмо: "Повторення написання букв Бб, Вв; словотворчі вправи. Списування з друкованого" с. 51

1) записати букви Б, б, В, в з елементів
2) утворити і записати слова
3) нижче записати речення  одним із утворених слів (скласти самостійно або виписати з книги, інтернет ресурсу чи ін) - ДОДАТКОВО

2. Математика: "Побудова відрізків. Закріплення додавання і віднімання на основі нумерації чисел в межах 20"

1) накреслити у звичаному зошиті відрізки: перший - довжиною 1 дм 3 см. а другий - на 10 см коротший
2) виконати у друкованому зошиті № 1-3 на с. 57 

3. Образотворче мистецтво: "Мистецька подорож до Європи. Сувеніри. Створення українського сувеніру" 

1) ознайомитися із слайдами до теми:






2) виготовити із пластиліну сувенір "Українські колоски":




4. Корекційне заняття  РСЗТСМ: "Розвиток зв'язного мовлення. "Моя матуся". Розрізнення звучання голосів (чоловічий, жіночий, дитячий) "

1) уважно розглянути зображення, дорослий запитує, що дитина бачить. Читати речення і співвідносити з картинками. 





2)  працювати над розрізненням голосів - називати одне й те ж слово/речення різними голосами (чоловічий - низький, жіночий - середній, дитячий - високий), спочатку промовляє дорослий, потім дитина; потренувати впізнавання на слух. 



Немає коментарів:

Дописати коментар

  Любі учні та шановні батьки!  Прийміть щирі поздоровлення до Дня Знань! Відмінних знань та цікавих відкриттів у новому навчальному році!  ...