3) розвиток мовлення, прийменник "біля":
Вівторок 27.09:
1. ЯДС: "Що
називають тілами (об’єктами), а що -
явищами природи?":
1) книга - с.28-29
3) наочність:
2. Читання: "Книжка
любить, коли її читають. В. Сухомлинський «Спляча
книга» К. Гнатенко «Ображена книга» 1 частина":
1) книга - с.24-26
3. Математика: "Скарбничка
досягнень. Перевірка набутих
компетентностей. Розвивальні
завдання. Діагностична
робота
№1":
1) виконати письмову роботу:
Діагностична робота №1
№ 115, 117, 119
№ 122 (додатково)
4. Трудове навчання: "Конструктори. Виготовлення
настільної гри з полем для гри.
Конструювання об’єктів гри з допомогою
конструктора":
1) книга - с.22-23
2) виготовлення настільної гри з лего (за власним задумом)
Середа 28.09:
1. Українська мова: "Порівняння
художніх і науково-популярних описів.
Навчаюся визначати частини тексту-опису,
будувати тексти-описи художні і
науково-популярні":
1) книга - Впр.1, с.22- письмово, Впр.2 - усно
2) Домашнє завдання (додатково) - Впр.5 с.23
2. Математика: "Сутність
дії множення. Множення на числа 1 та 0. Сутність
дії ділення. Ділення числа а на 1 і на а.
Ціле і частини":
1) наочність:
2) книга - №132-усно, №133 - письмово, № 138 - письмово
3. Читання: "К.
Гнатенко «Ображена книга» - виразне читання твору. Частина 2":
1) бесіда за 1-ю частиною твору, виразне читання с.24-25
2) опрацювання 2-ї частини твору, с. 26-27
4. РССФВ: "Розрізнення
звуків тварин. Відпрацювання
правильної вимови звука [Ф]":
1) слухання і розрізнення голосів тварин:
2) відпрацювання звуку Ф:
Четвер 29.09:
1. ЯДС: "Яке
обладнання допомагає досліджувати
природу?":
1) наочність:
2. Читання: "Вода
камінь точить «Азбука що завоювала
світ» (із ж-лу Малятко) Ч.2 с.28-29
Узагальнення
і систематизація знань учнів за розподілом
«Книжка – найкращий винахід людства»
Наші
проєкти":
3. Мистецтво: "Ліричні
персонажі. Музика
ліричного характеру. Ліричні
герої творів образотворчого мистецтва":
1) книга - с.12-15
2) слухання музики: С.Прокоф'єв. Вальс із балету "Попелюшка"
3) розглянути ілюстрацію до казки «Попелюшка»; Г.Добродій «Попелюшка».
4) створити портрет казково героя на повний зріст з використанням природніх матеріалів с.15, приклад:
4. РССФВ: "Робота
над музичним ритмом маршу. Сприйняття і відтворення простих мовних одиниць (складів)":
П'ятниця 30.09:
1. Українська мова: "Спостереження
за роллю абзаців у тексті. Навчаюся
ділити текст на абзаци":
1) книга- с.25 - правило (усно)
2) практична робота (письмово):
2.Математика + УЖМ: " Множення
та ділення на 2 і на 4. Половина і четверта
частина. Дії з числами в межах 100":
2) книга - № 146 - усно, " 147, 148 - письмово, № 152-усно
3. РССФВ: "Розрізнення
звуків транспорту. Відпрацювання
правильної вимови звука [С] в складах, словах":
Трамвай, вантажівка, швидка допомога, автобус,вертоліт
2) відпрацювання звуку С:
Понеділок 03.10:
1. Українська мова: "Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом":
2) книга - с.26 Впр.1 - усно,
с.27 Впр. 4 - письмово
Третє жовтня
Класна робота
Вправа 4
Морський коник
План:
1. Хіба це риба?
2. Як виглядає морський коник?
3. Це все ж таки риба
2. Математика+УЖМ: "Дії з числами в межах 100. Множення
та ділення на 3. Задачі на знаходження
добутку і частки":
1) книга - № 154 - усно, № 156 - письмово,
2) письмова практична робота:
3. ЯДС: "Як
Сонце здійснює вплив на Землю?":
1) книга- с.32
2) відео Як Сонце здійснює вплив на Землю?
3) наочність:
4. РСССФВ: "Сприйняття
мовного матеріалу з теми «Навчальні
речі». Формування навичок слухової уваги, пам’яті. Мовленнєве
дихання":
1) сприймання лексики "Навчальні речі":
2) Ігри на формування слухової уваги і памяті:
+ "Впіймай звук"
- якщо почуєш звук...... то плесни в долоні
+ "Доручення"
- Візьми ручку. Поклади на стіл зошит. Підніми олівець
3) Дихальні вправи:
Вівторок 04.10:
1. ЯДС: "Які
явища в неживій природі залежать від
Сонця?":
1) книга - с.17
2. Читання: "Вступ
до розділу «Золоті зернята усної народної
творчості» Народна пісня – душа народу.
«Ой хвалилася та берізонька":
3) переглянути мультфільм за посиланням - с.30
3. Математика: "Множення
та ділення на 5. Задачі на збільшення
(зменшення) числа у кілька разів":
1) книга №165-усно, № 168-письмово
2) задачі - записати лише розв'язання:
4. Трудове навчання: "Дизайнерське
проєктування – моделювання та
конструювання":
1) виготовити автомобіль на рухомій платформі
книга - с.28
Середа 05.10:
1. Українська мова: "Робота
з медіа текстами. Навчаюся розрізняти
медіа тексти, досліджувати їх":
1) наочність:
2) книга - с.29 Впр.2 - письмово
2. Математика: "Коло.
Круг. Поділ геометричних фігур на частини":
2) книга - №173 - усно, №174 - письмово, №179 - усно
3. Читання: "Загадка
– гімнастика для розуму. Загадки. Скоромовки тренують
правильну вимову. Лічилка–водилочка
у грі помічниця. Скоромовки за вибором
напам’ять.":
1) робота над загадками:
3) домашнє завдання: вивчити скоромовку - одну на вибір
4. РССФВ: "Розрізнення
голосних фонем Е, І, И. Розрізнення тихого
і голосного звучання голосних фонем. Відпрацювання
правильної вимови звука [П] в складах, словах":
1) вправи на розрізнення голосних фонем у мовленнєвому потоці; їх тихе і голосне звучання
2) відпрацювання звука П:
1. ЯДС: "Як
Сонце впливає на живу природу?":
2) усне завдання:
2. Читання: "Прислів'я та приказки. Узагальнення
і систематизація знань учнів за розділом
«Золоті зернята усної народної творчості».
Наші
проекти":
2) книга - с.34-35
3) проєкт-узагальнення:
- знайти і прочитати прислів'я про добро
- намалювати ілюстрацію до однієї із загадок на с.31
3. Мистецтво: "Людина і природа єдині":
2) гра "Оркестр" - с.21
3) малювання
осіннього пейзажу (гуаш),
зображуючи дерева знайомими способами
(ватні
палички, зім’ятий папір, поролон тощо) + домалювати котика - с.23
4. РССФВ: "Відпрацювання
правильної вимови звука [Б] в складах, словах, реченнях. Диференціація Б-П":
1) відпрацювання правильної вимови звука [Б]:
П'ятниця 07.10:
1. Українська мова: "Узагальнення
і систематизація знань учнів за розділом
«Текст» Діагностична
робота ":
1) запис у зошиті:
Сьоме жовтня
Діагностична робота
з теми "Текст"
1.
2.
3.
4.
5.
1-
2-
3-
6.
1-
2-
3-
2. Математика+УЖМ: "Дії з числами в межах 100 . Множення
та ділення на 6. Знаходження значення
виразів, що містять дії різного ступеня":
1) практичне завдання - письмово:
2) книга - № 187 - письмово
3) домашнє завдання - № 193-письмово (перші три стовпчики)
3. РССФВ: "Розрізнення
тихого і гучного звучання музичних
інструментів. Уточнення
та відпрацювання правильної вимови
звуку [Т]":
2) відпрацювання вимови звуку Т в складах, словах, реченнях:
Понеділок 10.10:
1. Українська мова: "Вступ
до розділу «Речення» Розпізнаю речення
за його основними ознаками. Види
речень за метою висловлювання та
інтонацією":
1) наочність:
2) книга - Впр.1 с.32 - письмовоПеревірка виконаного завдання:
Вправа 1
Дуби живуть надзвичайно довго. Серед них трапляються справжні патріархи. Дуби-довгожителі налічують понад тисячу років! Старі дуби охороняються законом як найцінніші пам’ятки природи.
3) Впр.5 с.35 - усно
4) домашнє завдання: Впр.6 с.33 - письмово
2. Математика+УЖМ: "Дії з числами в межах 100. Множення
та ділення на 7. Знаходження невідомих
компонентів дій":
1) книга № 201, 204 (перші два стовпчики) - письмово
3. ЯДС: "Чому
вода — найзагадковіша речовина на
Землі?":
4. РСССФВ: "Сприйняття
на слух мовного матеріалу з теми
«Іграшки». Робота над музичним ритмом маршу":
1) лексика "Іграшки":
Вівторок 10.10:
1. ЯДС: "Де
на Землі міститься солона та прісна
вода?":
2) наочність:
2. Математика: "Множення
та ділення на 8. Восьма частина":
1) наочність:
2) книга - № 211 - усно, № 217, № 218 - письмово.
3. Читання: "Вступ
до розділу «Чарівний світ казок» «Кирило
Кожум’яка» стислий переказ, робота з
ілюстраціями":
2) книга - с.36-39
4. Трудове навчання: "Види волокна за походженням":
2) виготовити мішечок із мішковини - с.32; оздобити за власним задумом
Середа 12.10:
1.Українська мова: "Звертання.
Навчаюся розпізнавати звертання,
Навчаємося виокремлювати звертання":
1) книга - с.38 Впр.1 - усно, Впр. 3 - письмово
2) перевірка письмової роботи:
Вправа 3
Сестро, мамо, пане, добродію, Маріє Миколаївно, Петре Васильовичу, сусіде, сусідко.
3) с. 40 Впр. 8, 9 - усно
2. Математика: "Множення
та ділення на 9. Буквені вирази":
2) книга - № 229 - письмово
зразок:
Якщо а=9, то 3*а:9 = 3*9:9= 27:9=3
3. Читання: "Де
відвага, там і щастя. Уривок з народної казки «Котигорошко»
Перегляд мультфільму: «Чарівний горох»"
4. РССФВ: "Розпізнавання
тривалого та короткого звучання складів. Уточнення
та відпрацювання правильної вимови
звуку [Д]":
1)вправи на розвиток фонетичного слуху
2) відпрацювання правильної вимови звуку Д:
Четвер 13.10:
1. ЯДС: "Чому
відбувається колообіг води в природі?":
2) схема:
2. Читання: "Де
хоробрість, там нагорода за добрість.
«Круглячок» (українська народна казка)":
1) книга - с.41-43
3. Мистецтво: "Дружба
та братство найбільше багатство. Дружні
стосунки в мистецтві.":
2) співати за посиланням пісню ДРУЖБА (Музика Ольги Янушкевич
Вірші Марії Ясакової)
3) Руханка "Дружба" (із серії «З любов’ю до дітей»).
4) виліпити грайливого песика - вірного друга
тваринки- улюбленця (пластилін), з передачею фактури способом продряпування.
4. РССФВ: "Уточнення
та відпрацювання правильної вимови
звука [К] в складах, словах. Побудова фрази":
1) відпрацювання правильної вимови звука К:
2) робота над фразою:
П'ятниця 14.10:
1. Українська мова: "Члени
речення. Навчаюся розпізнавати члени
речення":
1) книга - с.42-43 - усно
2) письмова вправа:
3)
додатково: Впр.2 с.43 - письмово
2. Математика+УЖМ: "Множення
та ділення на 10. Вартість. Грошові
розрахунки. Складені задачі на множення
та ділення. Буквенні і числові вирази. Логічні завдання":
1) книга - № 240 - усно, № 241- письмово
2) усні грошові розрахунки:
3) задача № 266 - письмово:
Задача № 266
І к. - ? кг, у 2 р. менше, ніж у ІІ к.
ІІ к. - 4 кг
ІІІ к. - ? кг, у 5 разів більше, ніж у ІІ к.
Всього - ? кг
Розв'язання:
1)
2)
3)
Відповідь: всього __ кг
4) закріплення понять "буквені і числові вирази". Логічні завдання:
3. РССФВ: "Розпізнавання звучання музичних
інструментів. Відпрацювання
правильної вимови звука [Г] в складах,
словах":
2) відпрацювання звуку Г:
Понеділок 17.10:
1. Українська мова: "Зв'язок
слів у реченні. Навчаюся встановлювати
зв'язок між членами речення":
2) письмове практичне завдання:
3) книга - с.45 Впр.3- письмово
4) усне практичне завдання:
5) домашнє завдання: с. 46 Впр.5 - письмово
2. Математика: "Математичні
задачі та дослідження. Розвивальні
завдання":
2) Задача - розв'язання письмово:
1)
2)
Відповідь:
3) книга - № 284 - письмово, № 313 - усно
3. ЯДС: "Яке
значення має вода для природи?":
4. УЖМ+РССФВ: "Запитання. Види запитань. Визначення
джерела звучання. Розрізнення
імен та прізвищ. Складоритмічний
аспект мовлення (дво- і трискладові слова)":
2) практичні завдання з УЖМ:
3) слухання немовленнєвих звуків
4) закріплення вміння сприйняття на слух імен і прізвищ учнів
5) сприймання на слух, розпізнавання слів:
- двоскладових слів:
СОВА - КИЦЯ
ЖАБА - МИША
КОЗА - КАША
- трискладових слів:
ПЕЧИВО, КОЛЕСО, ЧОБОТИ
ЗОЛОТО, МЕДУЗА, ГІТАРА
Вівторок 18.10:
1. ЯДС: "Яке
значення має вода для життя людей?":
1) книга - с.40-41
2. Читання: "«Круглячок»
(продовження). Складання плану,
переказування за планом, створення
ілюстрації, перегляд мультфільму":
1) книга - с.43-44
3) скласти план і коротко переказати казку
4) намалювати ілюстрацію до тексту
3. Математика: "Скарбничка
досягнень. Перевіряємо
набуті компетентності.
Діагностична
робота
№2":
1) виконати письмово діагностичну роботу:
4. Трудове навчання: "Обґрунтування
виявленої проблеми
та вибору об’єкта проєктування
і виготовлення":
2) виготовити сувенір в українському стилі із вторинних
матеріалів - книга - с. 37
Середа 19.10:
1. Українська мова: "Узагальнення
і систематизація знань учнів за розділом
«Речення». Діагностична
робота №3":
2. Математика: "Розділ
3. Нумерація чисел у межах тисячі. Сотня.
Лічба сотнями. Тисяча. Порівняння,
додавання і віднімання сотень":
1) наочність:
2) книга № 316, 317, № 319- усно,
№ 332- письмово
3) домашнє завдання: № 327, 330 - письмово
3. Читання: "Позакласне
читання":
2) домашнє завдання: намалювати ілюстрацію до казки
4.РССФВ: "Розпізнавання
та відтворення звучання музичного ритму. Відпрацювання правильної
вимови звука [Ж] в складах,
словах":
2) відпрацювання звуку Ж:
Четвер 20.10:
1. ЯДС: "Як
люди використовують енергію води на
суходолі та в морі?":
1) книга - с.41-42
2. Читання: "Літературні
(авторські) казки. Краденим добром
багатий не будеш. О. Зима «Про сірого
ворона та чарівні окуляри»":
2) книга - с.44-48
3. Мистецтво: "Дружні
стосунки в мистецтві":
1) розглянути зображення - картини та скульптури - с.26,
2) співати за посиланням пісню ДРУЖБА (Музика Ольги Янушкевич Вірші Марії Ясакової)
3) намалювати веселого
друга – папугу чи собачку (гуаш) - с. 27
4. РССФВ: "Відпрацювання
правильної вимови звука [Ш] в складах,
словах. Зіставлення
малюнків і звуків (інтерактивні ігри)":
1) робота над вимовою звуку Ш:
П'ятниця 21.10:
1. Українська мова: "Розвиток
мовлення. Мої безпечні канікули":
2) обговорення ситуацій та складаня правил поведінки:
2. Математика: "Множення
та ділення сотень на одноцифрове число.
Складені задачі з буквеними даними":
1) книга № 334-усно, № 335 - письмово
2) № 338 - усно, № 340 - письмово
Задача 340
Матем. - р хв
Укр.мова - q хв
Іноз.мова - ?, у 2р. більше, ніж разом М. і У.
Всього часу - ? хв
Розв'язання:
1)
2)
Відповідь:
3. УЖМ: "Запитання «Чому? З якої причини?"
2) вправа:
- Чому?
- Тому що...
4. РССФВ: "Розпізнавання
прямих і обернених складів. Слуховий
диктант. Уточнення
та відпрацювання правильної вимови
звуку [Щ] в складах, словах":
1) розпізнавання на слух прямих і обернених складів
2) Слуховий диктант
Понеділок 31.10:
1. Українська мова: "Вступ
до розділу «Слово. Значення слова».
Багатозначні слова. Пояснюю значення
багатозначних слів":
3) книга - с.49 Впр.2 - усно
Впр.3 - письмово
4) домашнє завдання - с.49 Впр.5 - письмово
2. Математика: "Властивості
множення та ділення на 1, 10, 100. Одиниці
вимірювання довжини. Метр":
1) книга № 344, № 346- письмово
2) задача - письмово:
3) домашнє завдання: № 350-письмово
3. ЯДС: "Як
відбувається забруднення води?":
4. УЖМ+РССФВ: "Робота над віршем з жестовим супроводом. Визначення
кількості звукових сигналів. Сприйняття
мовного матеріалу з теми "Осінь" ":
1) розучування вірша з жестовим супроводом:
2) тренування вміння визначати кількість мовних і немовних сигналів
3) утворення зменшувально-пестливих слів. Лексична тема "Осінь":
Словник:
1. капуста (капусточка), гриб (грибочок), каштан (каштанчик), гарбуз (гарбузик), горіх (горішок), шишка (шишечка)
2. їжак (їжачок), павутина (павутинка), хмара (хмарка), білка (білочка), дощ (дощик), лопата (лопаточка).
Вівторок 01.11:
1. ЯДС: "Як потрібно охороняти воду від забруднення?":
2.Читання: "Дівчина
красива, та до роботи лінива. М.
Павленко «Хатка для Нехайка»":
1) книга - с.49-50
3. Математика: "Одиниці
вимірювання маси: 1 грам. Співвідношення між
одиницями вимірювання маси":
1) наочність:
2) книга - № 356 - усно, № 360 - письмово
3) письмове практичне завдання:
4. Трудове навчання: "Технологічна
послідовність виготовлення
виробу":
1) виготовити об’ємний будиночок природних матеріалів матеріалів - книга с.42
1. Українська мова: "Пряме
і переносне значення слів. Розпізнаю
пряме і переносне значення слова":
2) книга - с. 51 Впр. 4 - письмово
2. Математика: "Утворення
трицифрових чисел із сотень та десятків.
Порівняння чисел":
2) книга- № 364-усно, № 368, № 373-письмово
3. Читання: "М.
Павленко «Хатка для Нехайка» (продовження)":
1) книга - с.49-51
4. РССФВ: "Розпізнавання
різного типу складів за звучанням.
Виділення першого та останнього звуків. Відпрацювання
правильної вимови звука [З] в складах,
словах":
1) визначення місця звуку в слові:
2) відпрацювання звуку З:
1. ЯДС: "Застосовуємо
знання щодня. :
Діагностична робота №2
з теми "Вода":
2. Читання: "Казки
з усього світу навчають добра. Брати
Грімм «Зачарована красуня» (скорочено)":
3. Мистецтво: "Героїзм
в мистецтві. Музика героїчного характеру. Героїчні образи в образотворчому мистецтві":
2) співати пісню "Наша рідна Україна" (Музика Ольги
Янушкевич Вірші Зої Тищенко)
3) розглянути твори образотворчого мистецва на с.30
О.Фурса, панно «Котигорошко» (фрагмент),
Г. Нарбут аркуш з «Української абетки».
4) створення декоративної літери - с.31 (мателіали
на вибір).
Варіант
1: буквиця
– початок імені
Варіант
2: буквиця
– ілюстрація змісту улюбленої казки
4. РССФВ: "Розрізнення
та розпізнання слів,
співвідношення з малюнками. Відпрацювання
правильної вимови звука [Ч] в складах,
словах":
2) відпрацювання звуку Ч:
П'ятниця 04.11:
1. Українська мова: "Близькі
за значенням слова – синоніми. Розпізнаю
близькі за значенням слова. Навчаюся
доречно вживати слова в мовленні":
3) книга - с.53 Впр.4
4) додаткове завдання: с.55 Впр.8 - письмово
2. Математика: "Порівняння,
додавання та віднімання круглих чисел":
2) книга - № 378, № 394 - письмово
3. УЖМ: "Запитання-відповідь. Діалог. Робота над віршем з жестовим супроводом":
1) розучування вірша з жестовим супроводом:
4. РССФВ: "Сприймання
й розрізнення звуків транспорту. Уточнення
та відпрацювання правильної вимови
звука [Ц] в складах, словах.":
1) слухання і розрізнення звуків транспорту ЗВУКИ ТРАНСПОРТУ
2) відпрацювання звуку Ц:
Понеділок 07.11:
1. Українська мова: "Протилежні
слова за значенням – антоніми. Розпізнаю
протилежні за значенням слова":
2) книга - с.57 Впр. 5 - письмово
3) домашнє завдання: с.56 Впр. 2 - письмово
2. Математика: "Різні
способи додавання та віднімання":
1) книга - № 398 + зразок виконання способу округлення
№ 401 - письмово
2) домашнє завдання - № 399 - письмово
3. ЯДС: "Властивості та склад повітря. Які
властивості має повітря?":
4. РССФВ+УЖМ: "Формування навичок слухової уваги, пам’яті. Сприйняття на слух доручень з дієсловами «дай», «візьми» і назвами навчального приладдя. Встановлення причинно-наслідкового
зв’язку":
1) сприйняття на слух доручень з дієсловами «дай», «візьми» і назвами навчального приладдя
2) жестові вправи на встановлення причинно-наслідкового зв’язку:
Заходи до тематичної декади "У єдності наша сила":
1. Фотоквест "Ми далеко, але ми поруч"
2) книга - с. 57 Впр. 7 - усно
Немає коментарів:
Дописати коментар