3 клас І семестр ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

 Понеділок 12.09:

1.Українська мова: "Повторення вивченого у 2 класі":

1) наочність: "Правила поведінки під час онлайн-уроку", "Постава під час письма"


2) пригадування алфавіту:


3) запис числа і виду роботи в зошит":

Дванадцяте вересня

Класна робота

4) записати у стовпчик імена дітей класу за алфавітом



2. Математика: "Нумерація чисел першої сотні. Числовий промінь.Арифметичні дії та їхні компоненти. Геометричні фігури"

1) наочність: "Числовий промінь", "Числа першої сотні"


2) книга №3 - усно, №5 -письмово 

3) презентація "Арифметичні дії та їх компоненти"

4) книга № 14 - усно, №18 - письмово (перші 2 стовпчики)

5) наочність: "Геометричні фігури  в навколишньому середовищі":



3. ЯДС: " У чому неповторність людини? Що об’єднує людей зі світом живої природиУ чому полягають відмінності між людиною і тваринами?"

2) книга с.5-10


4. УЖМ + ФССФВ: "Представлення себе. Я учень. Шкільне приладдя":

1) представитися : Мене звати.. Мені ... років. Я учень ... класу.  Сьогодні мій настрій ...

2) вивчення лексики шкільне приладдя: 


3) Що зайве на малюнку? Чому?

4) нейросенсорна вправа 





Вівторок 13.09:

1. ЯДС: "Від чого залежить твоє здоров’я? Що тобі необхідно для життя? Чому людина має працювати?":

1)  відео "Від чого залежить твоє здоров'я"

2) наочність: 


4) книга - с. 11-15 (додатково)



2. Читання: "Вступ до розділу «Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край» І. Кульська «Вересень».  А. Волкова «Перший подих осені»  М. Хоросницька «Осінь»":

1) тематичні слова:


ВЕРЕС:

2) книга - с. 3-5


3. Математика: "Периметр многокутника. Одиниці вимірювання довжини":

1) наочність: 


2) книга - №33 - усно, №№ 34, 35 - письмово



4.Трудове навчання: "Предмети побуту в інтер’єрі. Макетування предметів побуту":

1) повторення правил роботи з інструментами:


2) виготовити виріб-макет (за вибором):
- комп'ютерний стіл із сірникових коробок (книга с.9)
- предмети побуту з пластиліну (с.13)
- картина з фольги (с.18)





Середа 14.04:

1. Українська мова: "Вступ до розділу «Текст» Що таке текст? Розпізнаю текст за його основними ознаками": 

1) наочність: 

2) книга - Вправа 3 (усно)

3) запис у зошитах: 
Чотирнадцяте вересня
Класна робота
Текст
"...."


4) додатково домашнє завдання: Впр. 4 у підручнику (скласти і записати текст "Що я люблю робити"




2. Математика: "Буквені та числові вирази. Задачі на різницеве порівняння":
1) книга № 43 - усно, № 45 - письмово

2) записати задачу:





3. Читання: "Осінь на рябому коні їздить. М Пономаренко «Осінь пензлика взяла». Скоромовки. С. Жупанин «Осіння пожежа»
1) презентація "Осінь пензлика взяла"

2) книга - с.6-8



4. РССФВ: "Сприймання текстів про осінь. Чистомовка. Робота з мнемотаблицями. Розучування віршів":








Четвер 15.09:

1. ЯДС: " Для чого потрібне вміння вчитися?Які риси характеру допомагають досягати успіху? Як розвивати свої творчі здібності?  ":

1) книга - с.17-20


3) наочність:







2. Читання: "Павутиння літає – осінь літо проводжає. «Бабине літо» (із жур-лу «Світ дитинства»). «Що найтяжче журавлям».В.Сухомлинський. "Прощальний танок" В. Сингаївський": 

1) наочність: 


2) книга - с.9-11





3. Мистецтво: Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв. 
Сприймання музичних творів різних за характером. Куплетна форма. Ілюстрація. Вибір формату картини.

1) книга - с.4-7

2) прослухати музичні твори, порівняти їх характер звучання:



3) розглянути ілюстрацію на с.6

4) намалювати Країну Мистецтв с.7





4. РССФВ: "Школа. Сприймання тематичної лексики. Ритм і спів":

1) лексика "Школа":







П'ятниця 16.09:


1. Українська мова:"Мета тексту. Типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів": 

1) наочність:


2) письмове завдання:

Шістнадцяте вересня 
Класна робота
Типи текстів

- записати заголовки і тип тексту за його назвою:





2. Математика: "Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд":
1) 




2) книга - № 53 - усно, №№ 54 (третій стовпчик), № 62 (четвертий стовпчик) - письмово



3. УЖМ+ФССФВ: "Я-школяр"

1) закріплення лексики з теми "Школа": школа, дзвоник, однокласники, учень, учитель, портфель,  ножиці, клей, олівець, лінійка.

2) вправи на жестово-усний переклад 

3) тренувальний жестовий диктант (в зошиті)



4. ФССФВ: "Робота над односкладовою структурою слів.  Розвиток уваги, пам'яті":
1) скласти слово, розпізнавати дактильно, на слух:



2) "Знайди відмінності":






Понеділок 19.09:

1. Українська мова: "Будова тексту. Визначаю частини тексту. Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст":

1) наочність:

2) книга - с.14 - Впр.6 - письмово

3) додаткове домашнє завдання: с.15- Впр.-9 - усно



2. Математика:" Істинні та хибні твердження. Залежність результатів додавання від зміни одного з компонентів":

1) наочність:


2) практичне дослідження, письмово:




2) книга- №70, 71 - письмово


3. ЯДС: "Навіщо потрібно вміти спілкуватися?:

1) наочність:


2) практичні усні завдання:





4. УЖМ+РССФВ: "Прізвища учнів.  Вправляння у виявленні джерела звучання немовного звука. Робота з текстом.": 

1) дактилювання і розпізнавання на слух прізвищ учнів

2) розпізнай, що звучить:
-тупіт ногами
- плескіт руками
- стук кулачком

3) читаємо з жестами:






Вівторок 20.09:

1. ЯДС: "Як можна вирішувати конфлікти?":
1) наочність:

2) переглянути відео Як можна вирішувати конфлікти.


2. Математика: "Зв’язок дій додавання і віднімання. Рівняння.":

1)  


2) книга № 77 - письмово




3. Читання: "В осінній час сім погод у нас. А. Кочан «Дощова осінь». Слухання п’єси «Дощик»; Л.Андрієць «Про парасольку». :

1) словникова робота:

2) книга - с.11-14




4. Трудове навчання: "Виробовлення голуба миру. Підготовка до Дня Миру":

1) виготовити (за власним задумом) виріб "голуб":


Середа 21.09:

1.Українська мова: "Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст": 

1) книга - Впр. 10 (частини есе), Впр. 11 - усно

2) бесіда до Дня Миру:



3) тематичне списування: 



4) виставка голубів миру (попередньо виготовлених на уроці трудового навчання)




2. Математика: "Залежність результатів віднімання від зміни одного. Рівняння":

1) практичне дослідження письмово:

                                          

2) книга - № 85,86 - письмово



3. Читання: "Осінній іній – на суху погоду. В. Скомаровський «Клени».
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край».": 

1) словникова робота:



Чого бояться клени?


2) робота над віршем "Клени" с.17


3) підготовка до роботи над  спільним проєктом  узагальнення про Осінь (розподіл завдань, визначення термінів презентації)

4) домашнє завдання: відповідно до своїх обов'язків у творчій групі підготувати стіннівку про осінь




4. РССФВ: "Вправляння у виявленні джерела звучання немовного звука.Уточнення та відпрацювання правильної вимови звука [В] в складах, словах":

1) вправи на впізнавання визначення джерела звуку

2) відпрацювання звуку В:



Четвер 22.09:

1. ЯДС: "Застосовуємо знання щодня. Діагностична робота №1": 



2. Читання: "Вступ до розділу «Книжка – найкращий винахід людства». З історії створення книги. Перегляд відео «Як твориться книга». Книга - мудрий учитель. Т. Хионг «Найцінніший подарунок»":

1) словникова робота: 




2) книга - с.18-23



3. Мистецтво: "Портретна галерея. Музичні «портрети». Створення портрету (гуаш)":

1) книга - с. 8-11


3) музична грамота: інтонація


4) дослідження як автор через портрет передає характер і настрій героя -  с.10

5) створення портрету улюбленого героя з казки «Пригоди Буратіно» (гуаш) - с.11




4. РССФВ: "Вправляння у виявленні звучання голосних фонем.Уточнення та відпрацювання правильної вимови звуку [М]":

1) вправи на впізнавання на слух голосних фонем

2) відпрацювання звуку М:






П'ятниця 23.09:

1. Українська мова: " Навчаюся визначати частини тексту-міркування , будувати текст":

1)
2) книга - Впр.17- письмово




2. Математика: "Прості та обернені задачі. Величини та одиниці їх вимірювання. ": 

1) наочність:

2) книга - № 93, 94




3. УЖМ+РССФВ: "Мій розклад дня":

1) розглянути малюнки, проговорити, показати жестами, що зображено: 


2) скласти розплвідь про свій розпорядок дня



4. РСССФВ: "Виявлення джерела звучання немовного звука. Уточнення та відпрацювання правильної вимови звуку [Н]" :

1) вправи на впізнавання визначення джерела звуку

2) відпрацювання звуку Н:






Понеділок 26.09:


1. Українська мова: "Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Навчаюся розрізняти тексти різних стилів":

1) наочність:



2. Математика+ УЖМ: "Числа і час. Визначення часу за годинником. Математичні дослідження":

1) наочність:



2) книга - №101 - письмово 

                  № 110 - усно

                  № 106- письмово





3. ЯДС: "Чому природа — це невіддільна частина навколишнього світу?":

1) наочність:

2) книга - с.25-27


3) практичні усні вправи:






4. РССФВ: "Розрізнення тривалого і короткого звучання голосних фонемВідпрацювання правильної вимови звука [Л] в складах, словах, реченнях. Робота над фразою, прийменник "біля": 

1) вправи на розрізнення тривалості голосних звуків:


2) відпрацювання вимови і розрізнення мовних одиниць зі звуком Л:




3) розвиток мовлення, прийменник "біля":







Вівторок 27.09:


1. ЯДС: "Що називають тілами (об’єктами), а що - явищами природи?":

1) книга - с.28-29


3) наочність:




2. Читання: "Книжка любить, коли її читають.  В. Сухомлинський «Спляча книга» К. Гнатенко «Ображена книга» 1 частина":

1) книга - с.24-26




3. Математика: "Скарбничка досягнень. Перевірка набутих компетентностей. Розвивальні завдання. Діагностична робота №1":

1) виконати  письмову роботу: 

Діагностична робота №1

№ 115, 117, 119

№ 122 (додатково)




4. Трудове навчання: "Конструктори. Виготовлення настільної гри з полем для гри. Конструювання об’єктів гри з допомогою конструктора":

1) книга - с.22-23

2) виготовлення настільної гри з лего (за власним задумом)





Середа 28.09:

1. Українська мова: "Порівняння художніх і науково-популярних описів. Навчаюся визначати частини тексту-опису, будувати тексти-описи художні і науково-популярні":

1) книга -  Впр.1, с.22- письмово,  Впр.2 - усно



2) Домашнє завдання (додатково) - Впр.5 с.23
 


2. Математика: "Сутність дії множення. Множення на числа 1 та 0. Сутність дії ділення. Ділення числа а на 1 і на а. Ціле і частини":

1) наочність:




2) книга - №132-усно, №133 - письмово, № 138 - письмово





3. Читання: "К. Гнатенко «Ображена книга» - виразне читання твору. Частина 2":

1) бесіда за 1-ю частиною твору, виразне читання  с.24-25

2) опрацювання 2-ї частини твору, с. 26-27




4. РССФВ: "Розрізнення звуків тварин. Відпрацювання правильної вимови звука [Ф]":

1) слухання і розрізнення голосів тварин:


2) відпрацювання звуку Ф:










Четвер 29.09:


1. ЯДС: "Яке обладнання допомагає досліджувати природу?":

1) наочність: 



2) книга -  с.29-31




2. Читання: "Вода камінь точить «Азбука що завоювала світ» (із ж-лу Малятко) Ч.2 с.28-29

Узагальнення і систематизація знань учнів за розподілом «Книжка – найкращий винахід людства» Наші проєкти":


1) книга - с.28-29

2) наочність до тексту:





3. Мистецтво: "Ліричні персонажі. Музика ліричного характеру. Ліричні герої творів образотворчого мистецтва":

1) книга - с.12-15 

2) слухання музики: С.Прокоф'єв. Вальс із балету "Попелюшка"

3) розглянути ілюстрацію до казки «Попелюшка»; Г.Добродій «Попелюшка».

4) створити портрет казково героя на повний зріст з використанням природніх матеріалів с.15,  приклад:






4. РССФВ: "Робота над музичним ритмом маршу. Сприйняття і відтворення  простих мовних одиниць (складів)": 

1) відтворення ритму з проговоренням складів "та-ті-ТА"(за відео: Ритмічна вправа Козацький марш (з складами)

2) слухати і крокувати під ритм маршу за відео (Козацький марш ритмічна гра)






П'ятниця 30.09: 


1. Українська мова: "Спостереження за роллю абзаців у тексті. Навчаюся ділити текст на абзаци":

1) книга- с.25 - правило (усно)

2) практична робота (письмово):




2.Математика + УЖМ: " Множення та ділення на 2 і на 4. Половина і четверта частина. Дії з числами в межах 100":

1) 


2) книга - № 146 - усно, " 147, 148 - письмово, № 152-усно





3. РССФВ: "Розрізнення звуків транспорту. Відпрацювання правильної вимови звука [С] в складах, словах":

1) слухання і розрізнення звуків транспорту за відео   ЗВУКИ ТРАНСПОРТУ

Трамвай, вантажівка, швидка допомога, автобус,вертоліт



2) відпрацювання звуку С:





                         Понеділок 03.10:

1. Українська мова: "Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом":

1) 


2) книга - с.26 Впр.1 - усно, 
                 с.27 Впр. 4 - письмово 

Третє жовтня
Класна робота
Вправа 4
Морський коник
План:
                     1. Хіба це риба?
                     2. Як виглядає морський коник?
                     3. Це все ж таки риба



2. Математика+УЖМ: "Дії з числами в межах 100. Множення та ділення на 3. Задачі на знаходження добутку і частки": 

1) книга - № 154 - усно, № 156 - письмово, 

2) письмова практична робота:




3. ЯДС: "Як Сонце здійснює вплив на Землю?":

1) книга- с.32

2) відео Як Сонце здійснює вплив на Землю?

3) наочність:





4. РСССФВ: "Сприйняття мовного матеріалу з теми «Навчальні речі». Формування навичок слухової уваги, пам’яті. Мовленнєве дихання":

1) сприймання лексики "Навчальні речі":







2) Ігри на формування слухової уваги і памяті:

+ "Впіймай звук"
-  якщо почуєш звук...... то  плесни в долоні


 + "Доручення" 
- Візьми ручку. Поклади на стіл зошит. Підніми олівець

3) Дихальні вправи: 







Вівторок 04.10:


1. ЯДС: "Які явища в неживій природі залежать від Сонця?":

1) книга - с.17




2. Читання: "Вступ до розділу «Золоті зернята усної народної творчості» Народна пісня – душа народу. «Ой хвалилася та берізонька": 

1) 
2) книга - с.30-31

3) переглянути мультфільм за посиланням - с.30



3. Математика: "Множення та ділення на 5. Задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів": 

1) книга №165-усно, № 168-письмово

2) задачі - записати лише розв'язання:






4. Трудове навчання: "Дизайнерське проєктування – моделювання та конструювання":

1) виготовити автомобіль на рухомій платформі
     книга - с.28






Середа 05.10:


1. Українська мова: "Робота з медіа текстами. Навчаюся розрізняти медіа тексти, досліджувати їх":

1) наочність:





2) книга - с.29 Впр.2 - письмово




2. Математика: "Коло. Круг. Поділ геометричних фігур на частини":

1) наочність:



2) книга - №173 - усно, №174 - письмово, №179 - усно





3. Читання: "Загадка – гімнастика для розуму. Загадки. Скоромовки тренують правильну вимову. Лічилка–водилочка у грі помічниця. Скоромовки за вибором напам’ять.":

1) робота над загадками: 


2) 
книга - с. 32-34

3) домашнє завдання: вивчити скоромовку - одну на вибір






4. РССФВ: "Розрізнення голосних фонем Е, І, И. Розрізнення тихого і голосного звучання голосних фонем. Відпрацювання правильної вимови звука [П] в складах, словах":

1) вправи на розрізнення голосних фонем у мовленнєвому потоці; їх тихе і голосне звучання

2) відпрацювання звука П:









Четвер 06.10:

1. ЯДС: "Як Сонце впливає на живу природу?": 


2) усне завдання:



2. Читання: "Прислів'я та приказки. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Золоті зернята усної народної творчості». Наші проекти": 

1) пам'ятка:

2) книга - с.34-35

3) проєкт-узагальнення:
- знайти і прочитати  прислів'я про добро 
- намалювати ілюстрацію до однієї із загадок на с.31




3. Мистецтво: "Людина і природа єдині":

1) співати за посиланням пісню «Добрий день людям на землі»( музика і вірші Ігоря Танчака);

2) гра "Оркестр" - с.21

3) малювання осіннього пейзажу (гуаш), зображуючи дерева знайомими способами (ватні палички, зім’ятий папір, поролон тощо) + домалювати котика - с.23




4. РССФВ: "Відпрацювання правильної вимови звука [Б] в складах, словах, реченнях. Диференціація Б-П": 

1) відпрацювання правильної вимови звука [Б]:




2) диференціація Б-П:

 





П'ятниця 07.10:

1. Українська мова: "Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст» Діагностична робота ":

1) запис у зошиті: 
Сьоме жовтня
Діагностична робота
 з теми "Текст" 
1. 
2.  
3. 
4.  
5.   
    1-
    2-
    3-
6. 
    1-
    2-
    3-







2. Математика+УЖМ: "Дії з числами в межах 100 . Множення та ділення на 6. Знаходження значення виразів, що містять дії різного ступеня":

1) практичне завдання - письмово:



2) книга - № 187 - письмово

 3) домашнє завдання - № 193-письмово (перші три стовпчики)




3. РССФВ: "Розрізнення тихого і гучного звучання музичних інструментів. Уточнення та відпрацювання правильної вимови звуку [Т]": 

1) слухання і розрізнення звучання музичних інструментів - відео Звуки музичних інструментів


2) відпрацювання вимови звуку Т в складах, словах, реченнях:











Понеділок 10.10:

1. Українська мова: "Вступ до розділу «Речення» Розпізнаю речення за його основними ознаками. Види речень за метою висловлювання та інтонацією":

1) наочність:




2) книга - Впр.1 с.32 - письмово

Перевірка виконаного завдання:
Вправа 1
       Дуби живуть надзвичайно довго. Серед них трапляються справжні патріархи. Дуби-довгожителі налічують понад тисячу років! Старі дуби охороняються законом як найцінніші пам’ятки природи.


3) Впр.5 с.35 - усно

4) домашнє завдання: Впр.6 с.33 - письмово





2. Математика+УЖМ: "Дії з числами в межах 100. Множення та ділення на 7. Знаходження невідомих компонентів дій": 

1) книга № 201, 204 (перші два стовпчики) - письмово




3. ЯДС: "Чому вода — найзагадковіша речовина на Землі?":

2) 

3) усне тестування: 



4. РСССФВ: "Сприйняття на слух мовного матеріалу з теми «Іграшки». Робота над музичним ритмом маршу":

1) лексика "Іграшки":



2) робота над ритмом маршу - відео Вправа "Марш"







Вівторок 10.10:


1. ЯДС: "Де на Землі міститься солона та прісна вода?":


2) наочність:









2. Математика: "Множення та ділення на 8. Восьма частина": 

1) наочність: 

 2) книга - № 211 - усно,  № 217, № 218 - письмово.




3. Читання: "Вступ до розділу «Чарівний світ казок» «Кирило Кожум’яка» стислий переказ, робота з ілюстраціями": 


2) книга - с.36-39




4. Трудове навчання: "Види волокна за походженням": 

1) наочність:




2) виготовити мішечок із мішковини - с.32; оздобити за власним задумом





Середа 12.10: 

1.Українська мова: "Звертання. Навчаюся розпізнавати звертання, Навчаємося виокремлювати звертання": 

1) книга - с.38 Впр.1 - усно, Впр. 3 - письмово

2) перевірка письмової роботи:
Вправа 3
         Сестро, мамо, пане, добродію, Маріє Миколаївно, Петре Васильовичу, сусіде, сусідко. 



3) с. 40 Впр. 8, 9 - усно




2. Математика: "Множення та ділення на 9. Буквені вирази": 

1) наочність:



2) книга - № 229 - письмово
зразок:
Якщо а=9, то 3*а:9 = 3*9:9= 27:9=3



3. Читання: "Де відвага, там і щастя. Уривок з народної казки «Котигорошко» Перегляд мультфільму: «Чарівний горох»" 

1) читання уривку казки  "Котигорошко"

2) перегляд мутфільму "Чарівний горох"





4. РССФВ: "Розпізнавання тривалого та короткого звучання складів. Уточнення та відпрацювання правильної вимови звуку [Д]": 

1)вправи на розвиток фонетичного слуху

2) відпрацювання правильної вимови звуку Д:










Четвер 13.10:


1. ЯДС: "Чому відбувається колообіг води в природі?":


2) схема:




2. Читання: "Де хоробрість, там нагорода за добрість. «Круглячок» (українська народна  казка)": 

1) книга - с.41-43





3. Мистецтво: "Дружба та братство найбільше багатство. Дружні стосунки в мистецтві.":

1) 

2) співати за посиланням пісню ДРУЖБА  (Музика Ольги Янушкевич Вірші Марії Ясакової)

3) Руханка "Дружба" (із серії «З любов’ю до дітей»).

4) виліпити грайливого песика - вірного друга тваринки- улюбленця (пластилін), з передачею  фактури способом продряпування.





4. РССФВ: "Уточнення та відпрацювання правильної вимови звука [К] в складах, словах. Побудова фрази":

1) відпрацювання правильної вимови звука К:






2) робота над фразою:






П'ятниця 14.10:


1. Українська мова: "Члени речення. Навчаюся розпізнавати члени речення":

1) книга - с.42-43 - усно


2) письмова вправа:

3) додатково: Впр.2 с.43 - письмово




2. Математика+УЖМ:  "Множення та ділення на 10. Вартість. Грошові розрахунки. Складені задачі на множення та ділення. Буквенні і числові вирази. Логічні завдання":

1) книга - № 240 - усно, № 241- письмово

2) усні грошові розрахунки:



3) задача № 266 - письмово:

Задача № 266

І к. - ? кг, у 2 р. менше, ніж у ІІ к.
ІІ к. - 4 кг
ІІІ к. - ? кг, у 5 разів більше,  ніж у ІІ к.
Всього - ? кг
Розв'язання:

1)
2)
3)
Відповідь:  всього  __  кг 



4) закріплення понять "буквені і числові вирази". Логічні завдання:







3. РССФВ: "Розпізнавання звучання музичних інструментів. Відпрацювання правильної вимови звука [Г] в складах, словах":



2) відпрацювання звуку Г:








3) руханка ГУСІ ПОТЯГУСІ







 Понеділок 17.10:

1. Українська мова: "Зв'язок слів у реченні. Навчаюся встановлювати зв'язок між членами речення":

1) наочність:



2) письмове практичне завдання:

3) книга - с.45 Впр.3- письмово

4) усне практичне завдання:



5) домашнє завдання: с. 46 Впр.5 - письмово



2. Математика: "Математичні задачі та дослідження. Розвивальні завдання":

1) Рівняння - письмово:

2) Задача - розв'язання письмово:
Розв'язання:
1)
2)
Відповідь:

3) книга -  № 284 - письмово, № 313 - усно




3. ЯДС: "Яке значення має вода для природи?":

1) наочність: 





4. УЖМ+РССФВ: "Запитання. Види запитань. Визначення джерела звучання. Розрізнення імен та прізвищ. Складоритмічний аспект мовлення (дво- і трискладові слова)":


2) практичні завдання з УЖМ:


3) слухання немовленнєвих звуків

4) закріплення вміння сприйняття на слух імен і прізвищ учнів

5) сприймання на слух, розпізнавання слів: 

- двоскладових слів:

СОВА - КИЦЯ
ЖАБА - МИША
КОЗА - КАША



- трискладових слів:

ПЕЧИВО, КОЛЕСО, ЧОБОТИ
ЗОЛОТО, МЕДУЗА, ГІТАРА
КОРИТО, ПОМАДА, КАЛИНА
СОБАКА, ВОРОНА, КОШЕНЯ






Вівторок 18.10:

1. ЯДС: "Яке значення має вода для життя людей?":

1) книга - с.40-41

2) наочність:



2. Читання: "«Круглячок» (продовження). Складання плану, переказування за планом, створення ілюстрації, перегляд мультфільму":

1) книга - с.43-44

2) переглянути мультфільм "Круглячок"

3) скласти план і коротко переказати казку

4) намалювати ілюстрацію до тексту 




3. Математика: "Скарбничка досягнень. Перевіряємо набуті компетентності. Діагностична робота №2":

1) виконати письмово діагностичну роботу:




4. Трудове навчання: "Обґрунтування виявленої проблеми та вибору об’єкта проєктування і виготовлення":

1) наочність:

2) виготовити сувенір в українському стилі із вторинних матеріалів - книга - с. 37





Середа 19.10:


1. Українська мова: "Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення». Діагностична робота №3": 






2. Математика: "Розділ 3. Нумерація чисел у межах тисячі. Сотня. Лічба сотнями. Тисяча. Порівняння, додавання і віднімання сотень":

1) наочність:


2) книга № 316, 317, № 319- усно, 
№  332- письмово


3) домашнє завдання: № 327, 330 - письмово




3. Читання: "Позакласне читання":

1) читання та обговореня казки "Цап та баран"

2) домашнє завдання: намалювати ілюстрацію до казки




4.РССФВ: "Розпізнавання та відтворення звучання музичного ритму. Відпрацювання правильної вимови звука [Ж] в складах, словах":

1) музично-дидактична гра  "Музичні ритми з бджілкою"

2) відпрацювання звуку Ж:




3) руханка "Жабки"





Четвер 20.10:

1. ЯДС: "Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі?":

1) книга - с.41-42


3) наочність:



2. Читання: "Літературні (авторські) казки. Краденим добром багатий не будеш. О. Зима «Про сірого ворона та чарівні окуляри»":

1) наочність:

2) книга - с.44-48




3. Мистецтво: "Дружні стосунки в мистецтві": 

1) розглянути зображення - картини та скульптури -  с.26,

2) співати за посиланням пісню ДРУЖБА  (Музика Ольги Янушкевич Вірші Марії Ясакової)

3) намалювати  веселого друга – папугу чи собачку (гуаш) - с. 27




4. РССФВ: "Відпрацювання правильної вимови звука [Ш] в складах, словах. Зіставлення малюнків і звуків (інтерактивні ігри)":

1) робота над вимовою звуку Ш:



   



2) інтерактивна гра "Що на початку?" (склади з Ж-Ш)





                               П'ятниця 21.10:


1. Українська мова: "Розвиток мовлення. Мої безпечні канікули":

1) перегляд відео Правила поведінки під час осінніх канікул 2022

2) обговорення ситуацій та складаня правил поведінки:




2. Математика: "Множення та ділення сотень на одноцифрове число. Складені задачі з буквеними даними":

1) книга № 334-усно, № 335 - письмово

2) № 338 - усно,  № 340 - письмово

                                                   Задача 340

Матем. - р хв
Укр.мова - q хв
Іноз.мова - ?, у 2р. більше, ніж разом М. і У.
Всього часу - ? хв

                                                          Розв'язання:
1) 
2) 

Відповідь: 




3. УЖМ: "Запитання «Чому? З якої причини?"

1) повторення жестів:  Жестова мова. Запитання

2) вправа:
- Чому?
- Тому що...





4. РССФВ: "Розпізнавання прямих і обернених складів. Слуховий диктант. Уточнення та відпрацювання правильної вимови звуку [Щ] в складах, словах":

1) розпізнавання на слух прямих і обернених складів

2) Слуховий диктант

3) робота над звуком ШЧ:







Понеділок 31.10:

1. Українська мова: "Вступ до розділу «Слово. Значення слова». Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів":

1) наочність:


2) посилання на тлумачний словник: https://slovnyk.ua/

3) книга - с.49 Впр.2 - усно 
    Впр.3 - письмово 




4) домашнє завдання - с.49 Впр.5 - письмово




2. Математика: "Властивості множення та ділення на 1, 10, 100. Одиниці вимірювання довжини. Метр":

1) книга № 344, № 346- письмово

2) задача - письмово:



3)  домашнє завдання: № 350-письмово




3. ЯДС: "Як відбувається забруднення води?":


2) 




4. УЖМ+РССФВ: "Робота над віршем з жестовим супроводом. Визначення кількості звукових сигналів. Сприйняття мовного матеріалу з теми "Осінь" ":

1) розучування вірша з жестовим супроводом:


2) тренування вміння визначати кількість мовних і немовних сигналів


3) утворення зменшувально-пестливих слів. Лексична тема "Осінь":

Словник:
1. капуста (капусточка), гриб (грибочок), каштан (каштанчик), гарбуз (гарбузик), горіх (горішок), шишка (шишечка)


2. їжак (їжачок), павутина (павутинка), хмара (хмарка), білка (білочка), дощ (дощик), лопата (лопаточка).






 Вівторок 01.11:

1. ЯДС: "Як потрібно охороняти воду від забруднення?":


2)




2.Читання: "Дівчина красива, та до роботи лінива. М. Павленко «Хатка для Нехайка»":

1) книга - с.49-50



3. Математика: "Одиниці вимірювання маси: 1 грам. Співвідношення між одиницями вимірювання маси":

1) наочність:


2) книга - № 356 - усно, № 360 - письмово

3) письмове практичне завдання: 




4. Трудове навчання: "Технологічна послідовність виготовлення виробу":

1) виготовити  об’ємний будиночок природних матеріалів матеріалів - книга с.42

2) послідовність витоговлення Будиночок з природних матеріалів






Середа 02.11:

1. Українська мова: "Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і переносне значення слова": 

1) наочність: 

2) книга - с. 51 Впр. 4 - письмово



2. Математика: "Утворення трицифрових чисел із сотень та десятків. Порівняння чисел": 

1)

2) книга- № 364-усно, № 368, № 373-письмово



3. Читання: "М. Павленко «Хатка для Нехайка» (продовження)":
1) книга - с.49-51


4. РССФВ: "Розпізнавання різного типу складів за звучанням. Виділення першого та останнього звуків. Відпрацювання правильної вимови звука [З] в складах, словах": 

1) визначення місця звуку в слові:




 2) відпрацювання звуку З:








Четвер 03.11:

1. ЯДС: "Застосовуємо знання щодня. :
Діагностична робота №2
з теми "Вода":


2. Читання: "Казки з усього світу навчають добра. Брати Грімм «Зачарована красуня» (скорочено)":

1) наочність:


2) книга - с. 52-55



3. Мистецтво: "Героїзм в мистецтві. Музика героїчного характеру. Героїчні образи  в образотворчому мистецтві":

1) слухання музичного твору: Вольфганг Амадей Моцарт "Турецький марш" (рондо).

2) співати пісню "Наша рідна Україна" (Музика Ольги Янушкевич Вірші Зої Тищенко)

3) розглянути твори образотворчого мистецва на с.30

О.Фурса, панно «Котигорошко» (фрагмент), Г. Нарбут аркуш з «Української абетки».

4) створення декоративної літери - с.31 (мателіали на вибір).

Варіант 1: буквиця – початок імені

Варіант 2: буквиця – ілюстрація змісту улюбленої казки




4. РССФВ: "Розрізнення та розпізнання слів, співвідношення з малюнками.  Відпрацювання правильної вимови звука [Ч] в складах, словах":



1) 


2) відпрацювання звуку Ч:




П'ятниця 04.11:

1. Українська мова: "Близькі за значенням слова – синоніми. Розпізнаю близькі за значенням слова. Навчаюся доречно вживати слова в мовленні":

1)


2) практичне усне завдання: "Знайди синоніми"


3) книга - с.53 Впр.4

4) додаткове завдання: с.55 Впр.8 - письмово



2. Математика: "Порівняння, додавання та віднімання круглих чисел":

1) наочність:




2) книга - № 378, № 394 - письмово



3. УЖМ: "Запитання-відповідь. Діалог. Робота над віршем з жестовим супроводом":

1) розучування вірша з жестовим супроводом:        
  

2)


4. РССФВ: "Сприймання й розрізнення звуків транспорту. Уточнення та відпрацювання правильної вимови звука [Ц] в складах, словах.":

1) слухання і розрізнення звуків транспорту ЗВУКИ ТРАНСПОРТУ

2) відпрацювання звуку Ц:







Понеділок 07.11:

1. Українська мова: "Протилежні слова за значенням – антоніми. Розпізнаю протилежні за значенням слова":

1) наочність:




2) книга - с.57  Впр. 5 - письмово

3) домашнє завдання: с.56 Впр. 2 - письмово



2. Математика:  "Різні способи додавання та віднімання":

1) книга - № 398 + зразок виконання способу округлення
№  401 - письмово

2) домашнє завдання - № 399 - письмово



3. ЯДС: "Властивості та склад повітря. Які властивості має повітря?": 


2) 



4. РССФВ+УЖМ: "Формування навичок слухової уваги, пам’ятіСприйняття на слух доручень з дієсловами «дай», «візьми» і назвами навчального приладдя. Встановлення причинно-наслідкового зв’язку":

1) сприйняття на слух доручень з дієсловами «дай», «візьми» і назвами навчального приладдя

2) жестові вправи на встановлення причинно-наслідкового зв’язку:







Заходи до тематичної декади "У єдності наша сила":

1. Фотоквест "Ми далеко, але ми поруч"




Вівторок 08.11:

1. ЯДС: "Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі?":




2. Читання: "Казки з усього світу навчають добра. Брати Грімм «Зачарована красуня» (продовження)": 

1) вибіркове читання, книга с.52-55: 

2) стислий переказ казки:





3. Математика: "Множення та ділення круглих чисел на одноцифрове число": 

1) пам'ятка:

2) книга - № 409, № 416 - письмово 



4. Трудове навчання: "Технологічні операції обробки різних матеріалів. Техніка пап'є-маше": 

1) наочність:





2) виготовити тарілочку за технологією пап’є-маше:
- книга с.47



Заходи до тематичної декади "У єдності наша сила":

2. Арт- акція "Слава Україні! Героям Слава!".  Виготовлення листівки для захисників.




Середа 09.11:

1. Українська мова: "Навчаюся користуватися словниками синонімів, антонімів": 

1) посилання на словники:


2) книга - с. 57 Впр. 7 - усно

3) практичне письмове завдання:




2. Математика: "Закони множення. Множення суми на число": 

1) пам'ятка: 

2) книга - № 419 - усно, № 420, 

3) домашнє завдання:  №424  - письмово



3. Читання: "Позакласне читання":

1) читання казки за посиланням: Шарль Перро Кіт у чоботях




4. РССФВ: "Зіставлення малюнків та дій зі звучанням об’єкта. Звуки та їх поєднання у словах, фразах: формування вимови низки приголосних ":

1) розрізнення на слух звуків людини, природи, предметів:

2) чергування звуків к-ц:


3) побудова фрази: 






Заходи до тематичної декади "У єдності наша сила":

3. Віртуальна вікторина до Дня писемності та мови:  Вікторина "Як я знаю Україну".



Четвер 10.11:

1. ЯДС: "Як вітер впливає на природу Землі?":


2) книга - с.49-50


2. Читання: "Повість. Добро добром згадують. О. Пройслер «Паперові квіти»":

1)  книга - с.56-58



3. Мистецтво: "Богатирі в мультиплікації. Музика героїчного характеру. Героїчні образи в мультиплікації":

1) слухання музичного твору: "Parata d'Eroi"- Francesco Pellegrino Франческо Пелегрино. Парад героїв.

2) перегляд  м/ф Пригоди Котигорошка та його друзів


3) створення анімації «Котигорошко» с.35




4. РССФВ: "Мовленнєве дихання. Вивчення слів на позначення дії. Речення. Розуміння прочитаного. Робота над фразою":

1) дихальні вправи:




2) дієслова:

3) розуміння прочитано (г
лобальне читання):




Заходи до тематичної декади "У єдності наша сила":

4. Пам'ятка енергозбереження "Єднаймося. Хай буде світло!"







П'ятниця 11.11:

1. Українська мова: "Розвиток мовлення. Навчальний діалог":

1) усна та письмова практична робота за відео: Навчальний діалог. Що таке діалог? Вчимося складати діалог




2. Математика: "Кути. Дії з круглими числами. Обчислення. Прямий кут, непрямі кути":

1)  креслення в зошиті:
Види кутів:


2) книга - № 435



3. УЖМ: "Вправляння у запитаннях":

   



4. РССФВ: " Чітка вимова і розрізнення слів з відпрацьованними звуками. Речення. Розуміння прочитаного":




Заходи до тематичної декади "У єдності наша сила":

5. Народознавчий калейдоскоп. "Вишиванка нас єднає і сьогодні в неї вбрався увесь світ" 




Понеділок 14.11:

1. Українська мова: "Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слово. Значення слова) Діагностична робота №4 ":



2. Математика: "Дії з круглими числами. Математичні задачі, дослідження":

1)  книга - № 457- письмово

2) письмова практична робота над задачею:
                                              
                                                    Задача 

Розв'язання:

1) 
2) 
3) 
Відповідь: 



3. ЯДС: "Які зміни приносить вітер у довкілля?":




4. УЖМ+РССФВ: "Загальновживані жести. Жести, що позначають місце: кімната і меблі. Визначення кількості звучань в межах 10. Сприйняття на слух мовного матеріалу з теми «Меблі»:


1) вправи на визначення кількості звукових сигналів

2) відео жести "Меблі"

3) слова "Меблі":










4) вправа "На кухні ...":




Заходи до тематичної декади "У єдності наша сила":

6. Фотовиставка "Україна - це ми". Фото дітей біля історичних пам'яток України.




Вівторок 15.11:

1. ЯДС: "Як люди «товаришують» із вітром?":


2) наочність:


                                       



2. Читання: "Повість. Добро добром згадують. О. Пройслер «Паперові квіти» (продовження)":

1) книга - с.59-60


3.Математика: "Скарбничка досягнень. Перевіряємо набуті компетентності. Діагностична робота №3":
                                                   Діагностична робота №3

№ 477, 482, 483, 485 - письмово



4. Трудове навчання: "Створення орнаменту з різних матеріалів (крупи, насіння)":

1) види орнаментів:



2) оздобити виготовлену тарілку - книга с.53




Заходи до тематичної декади "У єдності наша сила":

7. Віртуальна подорож "Як козаки по сіль ходили"






Середа 16.11:

1. Українська мова: "Вступ до розділу «Будова слова». Закінчення слова, його роль у реченні. Навчаюся визначати закінчення у слові":

1) наочність:


2) книга - с.60-61  Впр. 1 - усно, Впр. 4 - письмово.



2. Математика: "Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків та одиниць":

1)

2) книга - № 498, 499 - письмово

3) домашнє завдання: № 501 - письмово



3. Читання: "Доброму всюди буде добре. Л. Мовчун «Горіхові принцеси» (сцени 1-4)":

1) наочність:


2) читання п'єси за ролями  - с.60-64



4. РССФВ: "Автоматизація вимови вивчених приголосних.  Робота над фразою":





Заходи до тематичної декади "У єдності наша сила":

8. Віршований флешмоб "Ми єдині в любові до України"





Четвер 17.11:

1. ЯДС: "Які прилади допомагають досліджувати погоду?:







2.  Читання: "Доброму всюди добре. Л. Мовчун «Горіхові принцеси» (сцени 5-7) ":

1) книга - с.64-67



3. Мистецтво: "Козацькому роду нема переводу. Українські козаки в мистецтві. ":

1) розгляд ілюстрації Ілля Рєпін «Запорожці пишуть листа…» - с.36

2) виконання пісні Ми нащадки козаків з текстом, муз. Анни Олєйнікової, сл. Інни Чайченко

3) малювання одного з козаків – героїв мультфільму (кольорові олівці, фломастери) - с. 39



4. РССФВ: "Розрізнення звуків транспорту. Звуки та їх поєднання у словах, фразах: автоматизація вимови низки приголосних в скоромовках . Робота над фразою":

1) гра на розпізнавання звучання транспорту: https://learningapps.org/10806155

2) робота з реченнями:



3) побудова фрази:






Заходи до тематичної декади "У єдності наша сила":

9. Творча робота "Заквітчаємо разом нашу Україну"
(зразки робіт):




 П'ятниця 18.11:

1. Українська мова: "Навчаюся визначати нульове закінчення":

1) наочність:

2) книга - с.62-63 Впр.1 - усно, Впр. 10 - письмово




2. Математика: "Читання і запис трицифрових чисел":

1) книга - с. 67   № 507  - усно,   № 510, 513 - письмово

2) домашнє завдання: № 509 - усно



3. УЖМ: "Жести, що позначають дії":


2) вправляння у назвах і позначенні жестами дій:



4. РССФВ: "Вправляння у розумінні слів і речень. Звуконаслідування. Робота над словосполученням":






Заходи до тижня безпеки дорожнього руху:

єдиний урок безпеки "Безпечна дорога до школи" 







Понеділок 21.11:

1. Українська мова: "Основа слова. Частини основи. Навчаюся визначати основу слова":

1) пам'ятка:

2) книга - с.64-65 Впр. 2 - письмово, Впр.3 усно

3) домашнє завдання: Впр. 4 - письмово



2. Математика: "Місце числа у натуральному ряді. Попереднє і наступне числа":

1) 


2) книга - № 516 - усно, № 519 - письмово, № 520 - усно


3. ЯДС: "Як забруднення повітря впливає на здоров’я?":

1)




4. УЖМ+РССФВ: "Жести, що позначають ознаку предметів. Розрізнення сили звучання слів. Робота над ритмом. Сприйняття питань «Хто?», "Що робить?" ":

1) жестова вправа:



2) розрізнення сили звучання слів (тихо - голосно)

3) сприйняття і розуміння  питань «Хто?», "Що робить?", "Що?":
4) Музично-ритмічна вправа «Варись, варись, борщику!»





Вівторок 22.11:

1. ЯДС: "Як охороняти повітря від забруднення?":



2. Читання: "Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Чарівний світ казки». Наші проекти. ДР 4":

1) проєкт "Моя улюблена казка" 

- намалювати ілюстрацію до однієї з прочитаних казок, яка найбільше сподобалась 



3. Математика: "Числа другої сотні. Їх читання і запис": 

1) книга - № 527 , 528 - усно, 

2) № 529, 535 - письмово


4. Трудове навчання: 
"Технологічні операції обробки різних матеріалів (текстильні, вторинні). Вироби з тканих і нетканих матеріалів":

1) виготовлення ангелика за шаблоном викрійки із тканини






Середа 23.11:

1. Українська мова: "Спільнокореневі слова. Корінь слова. Навчаюся визначати корінь, добирати спільнокореневі слова": 

1) книга - с.66- вправа  1 - письмово

2) 




2. Математика: "Тисяча. Міри довжини. Кілометр":

1)



2) книга - № 592 - письмово

3)  практичне письмове завдання:



3. Читання: "Вступ до розділу «У міста і села прийшла зима весела» Грудень - кінець року, початок зими. В. Зорик «Зимовий ранок», М. Підгірянка «Сипле сніг»": 

1) скоро зима: 


2) книга - с.68-69



4. РССФВ: "Розрізнення звуків тварин. Зіставлення малюнків зі словами. Утворення словосполучень":







Четвер 24.11:

1. ЯДС: "Застосовуємо знання щодня. Діагностична робота №3": 






2. Читання: "У кожної сніжинки своє обличчя. «Чи бувають однакові сніжинки? (із жур-лу Розумашки)":

1) книга - с.70-71

2) наочність: 




3. Мистецтво: "Козацькому роду нема переводу (продовження). Українські козаки в мистецтві":

1) слухання музики: Семен Климовський-Людвіг ван Бетховен «Їхав козак за Дунай» https://www.youtube.com/watch?v=BPI_yOIlzPs

2) виготовлення сувеніру-магніту з веселим козаком, розфарбовування (солоне тісто або глина, гуаш) - с.39



4. РССФВ: "Робота над фразою. Відпрацювання вимови вивчених звуків в словах і реченнях. Сприймання і розуміння прочитаного. ":

1)

2)



3)




П'ятниця 25.11:

1. Українська мова: "Розрізняю спільнокореневі слова і форми слова": 


2) письмова  практична робота:


3) домашнє завдання: с. 67 - Впр.5 - письмово



2. Математика: "Помісцеве значення цифри в запису чисел. Значення нуля в запису чисел":

1) книга - № 550 - усно, № 553 - письмово

 2) практичне завдання: 
- запиши числа до розрядної таблиці
965, 345, 508, 620, 467




3. УЖМ+РССФВ: "Жести, що позначають якість предметів. Розрізнення голосів  тварин і людей. Відрацювання вимови низки приголосних у реченнях": 

1) жестова вправа: 




2)  звукова відгадайка:


3) відрацювання вимови низки приголосних:





Понеділок 28.11:

1. Українська мова: "Наголос. Правильно наголошую слова":

1) книга - с.68-69 Впр. 2 - усно, Впр.5 - письмово

2) усна практична вправа:






2. Математика: "Розкладання трицифрових чисел на розрядні доданки. Додавання на основі десяткового складу числа":

1) книга - № 562 - усно, 

2) № 580 - усно № 581-письмово, 
    № 582 - усно, № 583 - письмово



3. ЯДС: "Із чого складається тверда оболонка Землі?": 


2)



4. УЖМ+РССФВ: "Жести, що позначають якість предметів. Визначення кількості звукових сигналів. Сприйняття мовного матеріалу з теми «Посуд» ":

1) визначення кількості звукових сигналів


2) робота над словосполученням + жестове позначення: 


3) сприйняття лексики з теми "посуд":

- відео ПОСУД






Вівторок 29.11:

1. ЯДС: "Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати?":

1) книга - с.60-62

2) презентація: 




2. Читання: "Зима все самоцвітами вкриває. «Як утворюються сніжинки?», «Чому сніжинки блищать?» (із журналу Розумашки)":

1) книга - с.72-73

2) цікаві факти: 


3. Математика: "Віднімання на основі розрядного складу числа. Порівняння чисел різними способами":

1) книга № 586, 589 - усно, 
                       № 590, 560 - письмово


4. Трудове навчання:  "Створення орнаменту з різних матеріалів (папір)":

1) наочність:


2) виготовити ємкість для сипучих продуктів у техніці декупаж - с.62




Середа 30.11:

1. Українська мова: "Загальне поняття про орфограму. Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх":

1)  книга - с.70-71 Впр.1 - усно

2) практична робота:

3) домашнє завдання: с.71 Вправа 6 - письмово


2. Математика: "Додавання і віднімання на основі правила додавання суми до числа": 

1) книга - № 606 - усно, № 607 - письмово
                 № 610 - усно, № 611 - письмово

2) домашнє завдання: № 609 - письмово



3. Читання: "Не можна легковажити своїм життям. О. Радушинська «Перший сніг»":

1) книга - с.73-74 



4. РССФВ: "Розпізнавання звуків тварин. Звуки та їх поєднання у словах, фразах: диференційована вимова низки приголосних": 


2) читання тематичних віршів: 





Четвер 01.12:

1. ЯДС: "Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати?":


2) завдання для закріплення:



2. Читання: " О. Радушинська «Перший сніг» (продовження)":
 
1) книга - с.75-76

2) намалювати ілюстрацію до оповідання



3. Мистецтво: "Наша слава, краса і велич. Видатні особистості України у творах мистецтва":

1) слухання: українські народні пісні у виконанні Соломії Крушельницької:

2) поняття барельєфу: 


3) створити барельєф «Дерево життя» - с. 43



4. РССФВ: "Розрізнення високих і низьких частот за різним звучанням голосів птахів.  Звуки та їх поєднання у словах, фразах: диференційована вимова низки приголосних":


2) відпрацювання вимови: 






П'ятниця 02.12: 

1. Українська мова: "Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в коренях слів. Позначення їх на письмі. Навчаюся правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними": 

1) книга - с. 72- Впр. 2, 3 - усно

2) письмова практична робота: 

3) домашнє завдання: с. 73 Впр. 4 - письмово



2. Математика: "Додавання і віднімання трицифрових чисел способом округлення":

1) 


2) книга - № 619 - усно, № 620 - письмово



3. РССФВ+УЖМ: "Правила гостинності. Відтворення ритму з двох, трьох складів за слуховим зразком з опорою на текст. Звуки та їх поєднання у словах, фразах: диференційована вимова низки приголосних": 



2) 





Понеділок 05.12:

1. Українська мова: "Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними [е], [и]": 

1) книга -с.74-75 Впр.5, Впр.6, Впр.8 - усно;  Впр.9 - письмово

2) домашнє завдання: Вправа 12 - письмово



2. Математика: "Вирази зі змінними. Рівняння. Математичні задачі та дослідження":

1) книга - № 625 - усно

2) письмова практична робота:
Задача:
Скільки всього заплатили- ? грн


Розв'язання:
          1) 
          2) 
          3) 
          Відповідь: 



Рівняння:
  

3. ЯДС: "Де в побуті застосовують корисні копалини?":

1)  наочність:








4. УЖМ+РССФВ: "Подарунки. Робота над розвитком фонематичного слуху. Тренування вимови голосних звуків різної тривалості. Розрізнення значення багатозначних слів. Складоритмічний аспект мовлення (двоскладові слова)":


1) лексика з теми "Подарунки":




4) вправа "Розрізнюю багатозначні слова":


5) робота з двоскладовими словами:







Вівторок 06.12:

1. ЯДС: "Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин?":




2. Читання: "Зимою сонце світить, та не гріє. В. Скомаровський «Морозенко». В. Приходько «Жадібна синичка»": 

1) книга - с.76-77

2) робота з текстом «Жадібна синичка»Перевірка досвіду читацької діяльності

- прочитати текст і усно відповісти на запитання 



3. Математика: "Скарбничка досягнень. Перевіряємо набуті компетентності. Діагностична робота №4":

Діагностична робота № 4

письмово: № 647, № 650.   додатково - № 652  

усно: № 659- усно



4. Трудове навчання: "Макетні матеріали (дріт). Макетування об’ємних фігур":

1) пухнастий дріт та вироби з нього:



2) виготовити прикрасу чи іграшку із синельного (пухнастого) дроту - с.68



Середа 07.12:


1. Українська мова: "Вимова і правопис слів із ненаголошеними[е], [и], що не перевіряються наголосом":

1) 


2) книга - с.76 Впр. 1 - усно, Впр.2 - письмово 



2. Математика: "Геометричні фігури. Об’ємні та плоскі":

1) наочність:


2) № 662,  № 670 - 
усно



3. Читання: "Підгодуй птахів зимою, послужить тобі весною. А Бондарчук «Забіяка»": 

1) наочність: 




2) книга - с.78-79




4. РССФВ: "Розпізнавання звучання на відстані. Звуки та їх поєднання у словах, фразах: свистячих і шиплячих с-ш. 
Складоритмічний аспект мовлення (двоскладові слова)":

1) слухові вправи

2) диференціація с-ш:
3) робота над двоскладовими словами:







Четвер 08.12:

1. ЯДС: "Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо?": 






2. Читання: "Позакласне читання":





3. Мистецтво: "Наша слава, краса і велич ":

1) співати пісню "Гімнастика ранкова", вірші Р. Обшарської, музика М. Облещука,

2) намалювати малюнок до Дня української хустки:






4. РССФВ: "Розпізнавання звуків за об’єктом і типом звучання (предмет, людина, тварина).  Диференціація свистячих і шиплячих ц-ч":



2) диференціація  ц-ч:







П'ятниця 09.12:


1. Українська мова: "Розвиток мовлення": 

1) написання твору за презентацією: Твір "На вулиці вже зима"




2. Математика: "Ламана. Довжина. Одиниці довжини":

1)

2) книга - № 676- усно, № 674 - письмово

3) домашнє завдання: № 678, 679 - письмово




3. УЖМ+РССФВ: "Поведінка за столом. Розрізнення різного типу складів за звучанням: гучно-тихо, довго-коротко. Звуки та їх поєднання у словах, фразах: свистячих і шиплячих з-ж":

1) робота з текстом:

2) розрізнення складів: гучно-тихо, довго-коротко:

3) диференціація ж-з:  презентація  Диференціація з-ж






Понеділок 12.12:


1. Українська мова: "Закріплення вміння написання ненаголошених Е та И ":

1) письмове практичне завдання:



2. Математика: "Вартість. Одиниці вартості. Взаємопов’язані величини: ціна, кількість, вартість":

1) наочність:



2) книга - № 686 - усно

3) практичне письмове завдання:
- порахуй вартість


4) домашнє завдання: № 692 - письмово




3. ЯДС: "Чим ґрунт відрізняється від гірської породи?":







4. УЖМ+РССФВ: "Підготовка до свят. Мовленнєве дихання. Розпізнавання на слух словника з теми «Зимові свята»":

1) тематична лексика:






2) відео Ігри на розвиток дихання






Вівторок 13.12:


1. ЯДС: "Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин?":




2. Читання: "Ліс – безцінний дар природи. Ю. Домашець «Лісова вечірка в стилі «еко»»":

1) книга с.79-80




3. Математика: "Час. Одиниці часу. Задачі про час. Трикутник. Многокутник. Периметр":

1) 

2) письмові завдання:


3) усні завдання:




4. Трудове навчання: "Самообслуговування. Види бутербродів":

1) види бутербродів:






2) приготувати два будь-яких види бутербродів






Середа 14.12:


1. Українська мова: "Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом, користуватися словниками":

1) практична робота:


2) домашнє завдання: с.79 Впр.6 - письмово




2. Математика: "Маса. Одиниці маси. Задачі на роботу":

1) 

2) № 723 - письмово, № 715, 717 - усно



3. Читання: "Новорічної ночі мрії збуваються. О. Комова «Новий рік у шафі»":

1) 


2) книга - с.81-83




4. РССФВ: "Розпізнавання та відтворення кількості звучань складів.  Розпізнавання на слух словника з теми «Зимові свята»". Розуміння прочитаного":

1) розпізнавання та відтворення кількості звучань складів

2) закріплення тематичної лексики 

3) робота з текстом:





Четвер 15.12:


1. ЯДС: "Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин?":



                                   


2. Читання: "Новорічної ночі мрії збуваються. О. Комова «Новий рік у шафі» (продовження)":

1) відповісти на запитання на с.84




3. Мистецтво: "Новорічний калейдоскоп. Зимові свята у творах мистецтва":


2) виготовити новорічної витинанку - с.47



4. РССФВ: "Розрізнення звучання музичних інструментів. Робота над фразою":


2) склади речення: 







П'ятниця 16.12:

1. Українська мова: "Вимова і написання слів зі звуками г, дж, дз, дз’, правильно вимовляю, наголошую, записую слова.":

1) книга - с.80-81 Впр. 2 - письмово, Впр. 4 - усно


2) письмове завдання:




2. Математика: "Куб. Квадрат. Прямокутник. Периметр прямокутника і квадрата. Побудова прямокутника":

1) № 732 - усно, № 733 - письмово

2) домашнє завдання: № 741 - письмово




3. УЖМ+РССФВ: "Зимові розваги. Читання тексту.  Робота над ритмом. Розпізнавання складів за тривалістю та силою звучання": 

1) вивчення тематичної лексики: 


2) р
озпізнавання складів на слух: 


3) робота над ритмом: Ритмічні малюнки "Зима"






Понеділок 19.12:

1. Українська мова: "Вимова і написання слів із дзвінкими звуками в кінці слова і складу. Правильно вимовляю, пишу і наголошую слова":

1) 

2) книга - с.82-83 Впр. 1 - усно,  Впр. 2, 3 - письмово



2. Математика: "Місткість. Одиниці місткості. Задачі на четверте пропорційне":

1) усні завдання: 



2) книга - № 752 - письмово


3. ЯДС: "Яке значення має ґрунт для природи й життя людей?":

1) презентація:







4.УЖМ+РССФВ: "Творча розповідь про Святого Миколая. Розрізнення і відтворення немовних ритмів. Розпізнавання на слух словника з теми «Новий рік»" :

1) вірш про Святого Миколая:

2) розрізнення і відтворення немовних ритмів:

3) тематична лексика:






Вівторок 20.12:


1. ЯДС: "Як підтримувати та поліпшувати родючість ґрунту":





2. Читання: "Вір у диво – і життя стане казкою. В. Мельник «Крижаний кіт»":

1) книга - с.84-86




3. Математика: "Коло. Круг. Куля. Сфера. Побудова кола циркулем. Математичні задачі та дослідження":

1) 



2) книга:  № 757 - усно, № 758, № 770 - письмово, 



4. Трудове навчання: "Складання серветок різними способами":

1) скласти серветку одним із запропонованих способів:










Середа 21.12:


1. Українська мова: "Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота № 5":
Діагностична робота № 5




2. Математика: "Конус. Піраміда. Призма. Циліндр. Задачі на подвійне зведення до одиниці":

1) книга - № 778 - усно

2) письмова практична робота:



3. Читання: "Людяність дорожче за багатство. І Жиленко «Снігова баба»":

1) книга - с.87-88


4. РССФВ: "Робота над голосом. Сприймання  коротких віршованих творів":










Четвер 22.12: 



1. ЯДС: "Застосовуємо знання щодня. Діагностична робота №4":

Діагностична робота №4 




2. Читання: "Узагальнення і систематизація знань учнів за темою «У міста і села прийшла зима весела» Наші проєкти. ДР 5":

1) виконати одне завдання на вибір із рубрики "Наші проєкти" - книга с.89




3. Мистецтво: "Новорічний калейдоскоп (продовження)":


2) виконання пісні  Щедрівка - Го го го, коза

3) оздоблення заготовки-ескізу для новорічної кульки несиметричним візерунком
або орнаментом - с.51



4. РССФВ: "Розрізнення звуків зими. Сприймання віршованих текстів":


2)






П'ятниця 23.12:


1. Українська мова: "Розвиток мовлення":





2. Математика: "Скарбничка досягнень. Перевіряємо набуті компетентності.  Діагностична робота № 5":

Діагностична робота №5

 № 798, 800 -  письмово 



3. УЖМ+РССФВ: "Зимові візерунки - розуміння слів. Робота над з загадками. Логоритмічна вправа-танок":

1)
2)


3) руханка Зимовий танок




Немає коментарів:

Дописати коментар

  Любі учні та шановні батьки!  Прийміть щирі поздоровлення до Дня Знань! Відмінних знань та цікавих відкриттів у новому навчальному році!  ...