1. Всеукраїнський урок з підтримки психічного здоров’я
«ТИ ЯК? Повертаємось до школи!»
Привітання
Бесіда про ментальне здоров’я
2. Свято першого дзвоника «Тримаємо освітній стрій. Все буде Україна!»
Фізкультхвилинка "Ми українці"
3. Проведення з учнями вступного та первинного інструктажів з безпеки життєдіяльності.
відео Безпека дітей під час війни
4. Батьківські збори з приводу організації навчального процесу
-
2) презентація "Дбай про своє здоров'я"
2. Українська мова: "Текст. Основні ознаки тексту. Розпізнаю текст за його основними ознаками. Засоби зв’язності тексту. Визначаю слова, які допомагають пов’язувати речення в тексті":
4. Математика: "Повторення вивченого у 3 класі. Нумерація трицифрових чисел. Розряди чисел. Грошові одиниці":
5. Ритміка: "Вступні заняття. Що таке ритміка? Основні правила безпечної поведінки на уроці":
• Суворо дотримуватись вимог техніки безпеки
• Учні повинні бути одягнені у зручний одяг, волосся підібране
• Взуття має бути з гумовою підошвою
• Бути уважним при виконанні вправ
• В разі поганого самопочуття - повідомляти вчителю
• Не носити на уроках ланцюжки, обручки та годинники
• Не їсти та не жувати жувальну гумку під час уроку
6. РССФВ: "Обстеження стану слухового сприймання та вимови. Обстеження реакції на звуки (побутові звуки, гучне мовлення)":
3) виконання «Добрий день, матусю-Україна» вірші Н. Рубальської, музика М. Ведмедері
4) зображення улюбленого куточка рідного краю - с.4
3) запис в зошиті тексту про їжачка:
2) розглянь, який може бути настрій музики:
3) практична вправа: Музична гра «Весело-сумно» (Настрій музики)
1) слухові вправи:
“Вгадай, хто покликав”
В цій грі беруть участь не менше 3 осіб. Дитина сидить з заплющеними очима. Хто-небудь з іших гравців повинен покликати її. Дитина відгадує, хто саме її покликав.
“Ехо”
Дитина тихо сидить в кімнаті. Дорослий пропонує їй слухати уважно, та повторювати слова. Важливо навчити дитину вслуховуватися в звучання слів, тому треба говорити слова неголосно, пошепки. Необхідно дотримуватись принципу від простого до складного: насамперед добирати слова, не схожі за звуковим складом (Аня, кіт, стрибай, веселий, швидко), а потім – близькі за звучанням, але різні за змістом (Оля, Коля, сам, там, син, лин).
“Доручення”
Дитина сидить за столом, у неї на столі покладені різні іграшки. Дорослий чітко, середньої сили голосом звертається до дитини: “Візьми м’ячик і поклади його на килим” або: “Візьми зайчика і посади його на стілець” і т.д. Потім даються завдання вже тихим голосом.
1. Читання: "Позакласне читання":
1) відео Оповідання / Комори тварин
2) читання та обговорення тексту за посиланням:В.Пархомеко "Комори тварин"
3) виховна бесіда Безпека в побуті. Правила безпечної поведінки
2. Мистецтво: "Близькі сусіди України":
1) інтонація, мотив - с.10
2) сприймання музики: Молдовський народний танець «Молдовеняска»
3) виконання «Добрий день, матусю-Україна» вірші Н. Рубальської, музика М. Ведмедері
4) декоративно-прикладне мистецтво народних майстрів різних країн. Вісь симетрії. Створення витинанки «Дерево життя» - с.9
3. Індивідуальне заняття
4. РССФВ: "Відпрацювання рухової реакції на звучання музичних інструментів і звучань іграшок. Назви музичних інструментів":
1) слухові вправи з завданням:
- Чуєш дудочку - плесни в долоні, чуєш двіночки - тупоти ногами.
2) відео Вивчаємо музичні інструменти
3) гра Музичні інструменти
5. Ритміка: "Відтворення плескання чи іншими рухами сильних долей такту, розпізнавання чергування розмірів у творах":
1) відео Музичне привітання "Добрий день усім"
3) відео Музично-ритмічна вправа "В осінньому саду"
2. Математика: "Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Обчислення виразів із буквами. Дії з іменованими числами. Задача на знаходження часу закінчення події ":
3. УЖМ: "Спортивне життя":
4. ЯДС: "Для чого потрібне вміння критично мислити?":
5. РССФВ: "Обстеження уміння розрізнення голосних фонем довгого і короткого звучання. Диференціація голосних звуків (А-Е, О-У, И-І)":
(редагування і запис тексту за посиланням Вдосконалення тексту)
3) виконання: Чеська народна пісня-танець «Полька»
2. Математика: "Письмове ділення двоцифрового числа на одноцифрове":
3. УЖМ: "Дієслова":
4. ЯДС: "Застосовуємо знання щодня.Д.р.1":
5. РССФВ: "Інтерактивні мовленнєві ігри на відпрацювання тематичної лексики. Робота з текстом “Моя Батьківщина”":
2) гра Частини доби
2) слухання музики: Литовський народний танець «Кломпакоїс», естонський народний танець «Тульяк»
3) виконання: Чеська народна пісня-танець «Полька»
4) Гравюра. Створення композиції «Силуети старого міста» (аплікація) - с.17
- Тривале протяжне вимовляння голосних звуків:
- Багаторазове повторення складів на одному видиху:
- Промовляння на одному видиху слів і фраз з використанням прийому нарощування:
а) оповідь; б) казка; в) пісня.
2. Міф відображає уявлення давніх людей про…
а) космос;
б) створення світу, виникнення життя на Землі, діяння богіва, житття героїв, фантастичних істот, дива;
в) підводний світ.
3.Чиї міфи ви читали у цьому розділі?
а) слов`янських народів;
б) Давнього Єгипту, слов`янських народів, Давньої Греції
в) індійського народу.
4. Про що розповідається у кожній частині міфу «Створення світу»?
1. а) Дивовижна квітка лотоса
2. б) Великий птах Гоготун
3. в) водяний хаос Нун.
5. Розпізнай героїв міфу
Ра величезний змій, що уособлює морок і зло
Апоп бог сонця
6. Вибрати уявлення слов`янських народів про створення світу:
Квітка лотоса, велике дерево, світове яйце, річка Ніл, Першоптах,Бог створив людину із глини, Зевс оживив людину
2) робота з текстом легенди
3) письмове: аудіювання
Навчальне аудіювання:
1. Яким даром наділила доля Любаву?
а) гарно співати б) гарно вишивати в) лікувати людей
2. Чому дивувались вороги?
а) бо мали козаки цілющу воду б) бо «оживали» козаки після поранення
в) бо вміли козаки воювати
3. На яку хитрість пішов ворожий воїн аби знайти Любаву?
а) впав та почав качатися по пилюці б) почав стріляти по козаках
в) лежав, вдавав, що помирає
4. Куди поділося вміння Любави лікувати людей?
а) передалося квітам і травам б) передалося ворогові
в) воно зникло
2) слухання музики: М.Лисенко Баркарола, італійський народний танець «Тарантела»
3) виконання: пісня «Сім нот» музика А. Мигай, вірші Н.Кулик
4) створення композиції «Веселий фонтан» (графічні матеріали на вибір) - с.21
- Тривале протяжне вимовляння голосних звуків:
- Багаторазове повторення складів на одному видиху:
- Промовляння на одному видиху слів і фраз з використанням прийому нарощування:
1) сприймання музичного твору про осінь: Пісня "Осіння забавлянка".
2) назви, покажи жестом, розпізнай на слух:
4) опиши осінній пейзаж:
1) слухання музики: І. Альбеніс Іспанська сюїта «Сельвія»,
М. де Фалья «Іспанський танець»(з опери «Життя коротке») (у виконанні на гітарі)
2) виконання:: «Сім нот» музика А. Мигай, вірші Н. Кулик
3) архітектурні споруди А.Гауді. Перегляд фільму про парк Гуель (м.Барселона) -робота з QR-кодом - с.24
4) створення ескізу будинку за мотивами природних форм - с.25
1) промовити слова і визначити кількість складів: онлайн-завдання Скільки у слові складів?
2) прочитати діалоги, відтворюючи голосом характер героїв:
1.Що таке легенда?
а) словесно-музичний твір, призначений для співу
б) народний або літературний твір, у якому розповідається про походження назв тварин, рослин, імен людей і тд.
а) реальність
б) тільки казковість
в) казковість і фантастичність
2) відео на відпрацювання лексики: Шкільне приладдя. Малюнковий диктант.
3) складання тексту "Що у моєму портфелі?"
4) слова-пароніми:
2) слухання музики: М. Равель опера-балет «Дитя і чари» (фрагменти на вибір)
3) виконання: пісня «Ухтимко» музика О. Злотника, вірші О. Вратарьова
4) Бульвар. Лінійна і повітряна перспективи. - с.28
5) створення композиції «Центральна вулиця міста» (акварель) відео Образ міста
1) промовити слова і визначити кількість складів: онлайн-завдання Скільки у слові складів?
2) прочитати діалоги, відтворюючи голосом характер героїв:
2) читання твору Без труда нема плода /народна притча з малюнками
3) опрацювання сенкану до тексту:
2) виконання: «Ухтимко» музика О. Злотника, вірші О. Вратарьова
3) Театр маріонеток. Перегляд фрагментів із вистави «Чарівна флейта»
4) виготовлення ляльки-маріонетки казкового персонажа - відео Лялька - маріонетка з паперу
2)онлайн завдання на закріплення лексики: поняття "маса", Маса
2) прочитати текст правильно наголошуючи слова:
1) перегляд навчального мультфільму: "Фокс і Трот поспішають на допомогу" - Пожежа
2. Мистецтво: "Східний театр":
1) слухання музики: П. Чайковський Китайський танець «Чай» (із балету «Лускунчик»),
2) виконання пісні: «Як з’явився
чай?» музика і вірші А. Бінцаровської
3) Театр тіней. Традиційна японська лялька – кокеші -
с.36
4) ліплення японської ляльки кокеші, у тому образі,
який до вподоби -с.37
3. Індивідуальне заняття
4. РССФВ: "Розрізнення сили звучання інструменту, іграшки, голосу. Сприйняття на слух доручень з дієсловами «дай», «візьми» і назвами навчального приладдя":
1) слухові вправи на розрізнення сили звучання (тихо/голосно)
2) пригадування лексики "Навчальні
дії"
3) виконання доручень з дієсловами «дай»,
«візьми» і назвами навчального приладдя
1) розминка під музику
2) передача рухами відтінків настрою: Осіння психогімнастика
3) вивчення елементів українського народного танцю: Ритмічно - рухове завдання "Ложки - ніжки".
«Назустріч відкриттям»
1. Перегляд відео про винахідників та дослідників: 10 винаходів українців, які змінили світ
2) звуконаслідування і робота над зміною голосу:
3) онлайн гра "Розпізнай звуки свійських тварин"
1) слухання музики: Дж. Талбот, Кр. Уїлдон «Чаювання Божевільного Капелюшника», «Червона королева» (з балету «Аліна в Країні Див»)
2) виконання пісні: «Як з’явився чай?» музика і вірші А. Бінцаровської
3) Балет. Зображення балерини, яка у танці створює образ Аліси у країні Чудес (аплікація) - с.41
1) слухання музики: Р, М. Шерман мюзикл «Мері Поппінс» (фрагмент)
2) виконання пісні: «Фотограф, друзі, я» музика і вірші А. Олейнікової
3) Мюзикл. Реквізит. Створення малюнка для театрального реквізиту – парасолька Мері Попінс - с.44-45
3) онлайн гра на відпрацювання лексики: Частини тіла
1) слухання і порівняння музики: Й.-С. Бах Токата ре мінор (у виконанні на скрипці)
СМ: Й.-С. Бах Токата ре мінор (у виконанні на органі)
2) виконання пісні: «Фотограф, друзі, я» музика і вірші А. Олейнікової
3) Подвійний портрет. Зображення подвійного портрету принца і принцеси за мотивами казки братів Грімм (акварель)
гра "Побажання"
1) слухання музики: Грузинський народний танець «Лезгинка», А. Хачатурян Танець із шаблями(з балету «Гаяне»)
2) виконання пісні: «Курчатка» музика Г. Гусейнлі, вірші Т. Муталлібова
3) карбування. Створення образів птахів у рельєфній композиції «Веселе курча» або «Курка з курчатами» (фольга) с.52-53
3) виконання доручень з дієсловами «дай», «візьми», "поклади", "сховай" і назвами навчального приладдя
5. Ритміка: "Ритмічні вправи зі співами, мовленнєвим супроводом":
3) гра на розуміння призначень засобів гігієни: Особиста гігієна
— Назвіть представників рослинного світу Південної Америки.
— Назвіть представників тваринного світу Південної Америки.
2) виконання пісні: «Пісня про гномика» музика і вірші Н. Май
3) зображення північного пейзажу (акварель чи гуаш) - с.57
відео Обережно! Бурульки! Техніка безпеки зимою
1) слухання музики:
- Українські Колядки – ТУК ТУК КОЛЯДА
- НОВА РАДІСТЬ СТАЛА - українська народна колядка
- «Щедрик, щедрик, щедрівочка»
2) виконання пісні: Колядка "Хай Ісус, мале дитя"
3) перевіряємо свої досягнення - с. 64-65
4) виготовлення Різдвяної зірки (картон) - с.61
Немає коментарів:
Дописати коментар